Sitecom Wireless Network Router 300N + USB Adapter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom Wireless Network Router 300N + USB Adapter op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

jorissimo 03-09-2010

Erg teleurgesteld in deze Sitecom. Had hiervoor een Linksys maar kocht de Sitecom voor de hogere snelheid. Die snelheid is er wel ALS je verbinding krijgt. De installatie is moeilijker als bij Linksys. Het bereik is een stuk minder als bij de Linksys. Met het oude modem ging ik probleemloos door twee betonnen vloeren. Ga weer terug naar Linksys

hansenmarijon 20-12-2009

moeizame installatie. Met Google chrome niet mogelijk. Security zeer uitgebreid en latest technology. netwerk is supersnel dat wel installatie USB ok, profile aanmaken gaat snel ook netwerk naam veranderen al kost dat wel even tijd. Ism met VPN lastig want hij gooit alle adapters op disable, via windows weer aan zetten let daarop, verder probleemloos met lagere snelheden en veel(6) andere computers.

ceesh1964 22-07-2009

Halfjaar getobt met icm met tele2 router (wireless bereik 3 meter) en oude laptop en PC.

Installatie menu moeizaam toegankelijk-moet steeds alles helemaal uitzetten en resetten. Sitecom router teruggebracht naar Paradigit Breda en geld terug gehad - na 5 maanden - klasse.

Nieuwe laptop icm door professional geinstalleerde netgear-router werkt vlekkeloos- eindelijk. Had ik veel eerder moeten doen.

vwormer 30-12-2008

Heb deze router nu 2 weken in bezit. Heb de router aangesloten op een Motorola kabelmodem om wireless te kunnen werken. Installatie was erg eenvoudig en heb de WPA2 key gebruikt als beveiliging.

De meegeleverde USB adapter bleek stuk te zijn en heb ik inmidels geruild. Daarna werkte alles ook via de adapter perfect en ging ik van een 24Mb naar een 270Mb verbinding. Super!

Le Compte 01-11-2008

Heb nu 2 nieuwe exemplaren van gehad, maar van beide kon mijn laptop het draadloze signaal niet oppakken. Ook niet met de dongel. Een oud belkin routertje van mijn buurman en de gelijk soortige router van Sitecom van mijn overbuurman pikte ik zo op. Ding voor de 2e keer teruggestuurd. Wil dit merk niet meer.

robbo44 22-10-2008

specificatie klopt niet, mac adres filtering zit wel in de router.

Steenbok 10-05-2008

Ik heb nu 2 dagen deze router + adapter in bezit, en ik moet zeggen dat dit combi-setje geweldig werkt.
Heb voorheen de Linksys WRT-54GR gehad die constant terugviel naar de gehalveerde snelheid.
Deze router is constant en zakt niet naar beneden met de snelheid. De configuratie is een fluitje van een cent.
Gewoon eerst de software installeren, daarna de router aanzetten en aansluiten op de modem, dan de usb-stick in de in de computer. Er zit een speciaal knopje op de router en de usb-stick om direct contact met elkaar te maken en de router wordt tevens beveiligd volgens WPA2. Voor de rest hoef je niets te doen. Eventueel nog de nieuwe firmware downloaden en erop zetten.
Superrrrrr router!!!!!!