AVM FRITZ!Box 7270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AVM FRITZ!Box 7270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

AVM7270 13-10-2011
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270

De 7270 bevat een structureel probleem dat er voor zorgt dat het apparaat regelmatig op nieuw op start.

Het probleem is al een jaar bekend bij AVM maar AVM heeft het nog niet op kunnen lossen.

Advies: Niet kopen voordat AVM het probleem heeft opgelost.

Rinus2 22-09-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270

Ik heb deze FritzBox 7270 bijna een jaar maar ik ben er super tevreden over, voorheen zat ik bij Alice daar gebruikte ik niet het modem gedeelte, maar het Alice modem en dat werkt natuurlijk super stabiel met het Alice modem bellen doe ik al heel lang via CallVoip en dat bevalt mij ook zeer goed geen Ego of rare toestanden ik heb er 3 Siemens A58H plus een Siemens S68H en een FritzFon MT-D dit laatste toestel is wat kwaliteit betreft beduidend beter als deze Siemens toestellen, maar alles werkt uitstekend. op dit moment zit ik bij Ziggo en deze combinatie werkt ook perfect even modem oversteken en gaan als een speer. dus ik ben meer dan super tevreden.

PietP 16-03-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270

Sinds drie weken een Fritz!box 7270 in bezit. De eerste twee weken met een Tiscali/Telfort abonnement en dat was geen succes. Googelen leverde de wetenschap op dat ik niet de enige was en dat het probleem van een instabiele verbinding niet alleen mijn ervaring was. Omdat ik al voor de aanschaf van de Fritz!Box mijn abo bij Tiscali/Telfort had opgezegd en mijn overstap naar de nwe provider al geregeld was, heb ik nu ook inmiddels een week ervaring met de nwe provider. Het systeem staat nu een week aan en kent nog geen enkele onderbeking. Alle dagen 24 uur verbinding, geen wegvallende lijnen, geen storende geluiden op de lijn.
Grootste voordelen van de Fritz!Box: Zeer uitgebreide configuratie-mogelijkheden bij Telefonie. Fritz!Box fungeert tevens als Centrale voor 3 verschillende DECT-telefoons (Siemens)
Fritz!Box is ook benaderbaar vanaf iedere lokatie met Internet. Ingebouwd telefoonfilter, ingebouwd antwoordapparaat, ingebouwde Fax-selector. Tevens mogelijkheid voor aansluiten van Harddisk als Netwerk-harde schijf of als muziekstation.
En alles werkt, soms na enig uitzoekwerk, maar alles is aan de praat en blijft stabiel

jeanmarc 27-11-2008
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270

Ik heb de fritz box 7270 sinds een paar dagen. De installatie is een eitje. Een Engels handleiding. Het bereik en de snelheid van het modem is zeer goed. 300 Mbit/s haalt hij niet maar vergelijken met mijn oud router (een fritz box 7050) is hij super snel. Over de betrouwbaarheid kan ik nog weinig zeggen maar hij ziet er solide uit. De mogelijkheden zijn legio's. De router is geschikt voor annex a&b. Dus voor isdn en analoog. Er is een usb aansluiting. Verder je kunt een aantal telefoontoestellen en meerdere computers aansluiten. Draaloos telefoons een accespoint. Een complete router/modem.

Peter Bokma 27-05-2008
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270

Deze nieuweling van AVM is gewoonweg een topper ! Voldoende kennis van de Duitse taal is eigenlijk noodzakelijk net als enige kennis aangaande adsl en (draadloze) netwerken.

Gebruik ingeval van draadloos wel een 300 mBit wifi kaart om optimaal van de draadloze snelheid te profiteren.

Ik gebruik de 7270 i.c.m. DECT, ISDN en Analoge toestellen evenals de fax mogelijkheid.
Nog maar 1 apparaat in de meterkast (buiten het NTBA kastje)

Niet een apparaat voor beginners welke menen het alleen wel te kunnen.........