SMC Barricade N Draft 11n Broadband Router

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SMC Barricade N Draft 11n Broadband Router op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

gert-jan2 27-08-2010

Ik heb deze SMC router onlangs gekocht nadat ik zeer ontevreden was over het bereik van een nieuwe D-link DIR-655 Router. Heb een nieuwbouwwoning en signaal moet door een betonnen vloer en muur heen.
Op verschillende sites kwam de SMC Barricade als zeer goed uit de test t.a.v. bereik.
Samen met een 300Mbps SMCWCB-N2 N Pro Wireless Cardbus Adapter is het bereik perfect. Je merky dat met de 3 maal 4Dbi het signaal erg krachtig is.
Router is makkelijk te installeren en de printserver werkt prima. Al had ik al wel wat ervaring opgedaan met de installatie van de D-link DIR-655 welke overigens meer mogelijkheden heeft.
Betrouwbaarheid krijgt van mij ook een 10 want de Router is tot op heden nog niet uitgevallen.

SCS 27-04-2008

Een week in bezit, ik ga de router (icm usb ontvanger) weer ruilen. Makkelijk netwerk op te zitten, maar de router verliest vaak de connectie met WAN (casema). Dit schijnt vaker voor te komen.

Heel irritant dat je internet verbinding om de 20 seconden weg valt.

Ron Wolters 29-03-2008

De SMC modem/router draait nu dik twee maanden probleemloos achter het modem.
Heb alleen de identificatie sticker aan de onderkant verwijderd en bovenop de router geplakt. Deze was nl. over de ventilatiesleufjes geplakt.
Ook heb ik de router 1 cm meer bodemvijheid gegeven voor betere koeling.
Alle routers produceren warmte en hoe beter de koeling, des te minder rare problemen en een langere levensduur.
Firmware en ev. driver kun je downloaden bij de fabrikant.

evert x 21-03-2008

Jammer is eigenlijk van deze router dat de gebruiksaanwijzing alleen in het engels is en chinees werking van de modem is goed behalve is de beveiliging moeilijk in te stellen en de updates zijn niet beschikbaar

melensuup 25-11-2007

Ik heb deze router nu een paar dagen in gebruik. An sich gemakkelijk te installeren, echter nadat ik een encryptie inschakel was er totaal geen toegang meer mogelijk, wel een goed signaal. Daarna alles nogmaals geinstalleerd, nu werkt alles.