Geberit Drukplaat zie foto - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Geberit Drukplaat zie foto op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

p****************@g******** 07-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Bij het openmaken van de verpakking schrok ik behoorlijk, ojee hoe ga ik dit voor elkaar krijgen??!!! Maar na de beschrijving goed bekijken, was het totaal geen probleem, en is de installatie zo gedaan!

Wat ik erg jammer vind is dat je elke 5 dagen de stick moet vervangen. Daardoor wordt het toch best prijzig. Het geeft absoluut een fris se en schone aanblik.

Nu opzoek naar een leuke aanbieding van de sticks, zodat ik er profijt van blijf houden!

D************@h********** 05-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de geberit toiletsticks mogen testen.
De installatie was wel even een dingetje.. Toen ik zag dat ik van alles uit elkaar moest halen bij de druk knop schrok ik eerst. De stappen stonden duidelijk omschreven in het bijgeleverde boekje. Ook online was hiervoor hulp te vinden. Al met al heeft het een half uurtje geduurd en is het me mee gevallen.

Het vervangen van de toiletsticks gaat eenvoudig. Ik dacht eerst dat ik de drukplaat weer moet verwijderen, maar er zat een handig systeem ingebouwd waardoor je een soort deurtje krijgt. Je schuift hem opzij en kunt het staafje zo vervangen.

Na een aantal spoelbeurten was het plastic 'gesmolten' en kleurt het water blauw. Dit geeft een fris gevoel. Ook zie je bij elke spoelbeurt schuim op het water. (Iets wat ik zelf irritant vindt omdat je niet goed kan zien of de pot nu echt schoon is na een #2..)

Ik vond wel dat de sticks snel op zijn. Na een week moest ik hem alweer vernieuwen. Dat vind ik persoonlijk een dure bedoeling. Het is wel fijn dat je de toiletsticks niet ziet, maar ik geloof dat ik dan toch liever iets heb waar ik minder vaak naar om hoef te kijken..

Prettygetty5 05-08-2024

Het geeft een fris gevoel

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik was onderdeel van de campagne om deze Geberit Duofresh Toiletstickhouder te testen. Ik ben niet handig, maar met de stapsgewijze instructies en de instructiefilm op YouTube kon ik hem in een mum van tijd installeren. Ik moet zeggen dat hij er fris uitziet en aanvoelt, omdat de kleur van het water verandert naar blauw als je hem laat flitsen. Wat betreft de geur, ik ruik geen enkele geur. Ik vind dat de stick snel oplost, want als het water weer helder wordt, is het tijd om de duostick te vervangen, wat ik op de lange termijn duur vind, maar het frame dat erbij zit, maakt het gemakkelijk om de sticks te vervangen.

Pluspunten

• Makkelijk te vervangen
  • Het geeft frisheid en glans

Minpunten

• Stick vaak vervanging

gihannah 05-08-2024

Schoon en fris

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De toiletstickhouder van Geberit mogen testen. De installatie is goed te doen als je de gebruiksaanwijzing goed leest ook de aanvullende filmpje die je kunt bekijken zijn handig.

De toiletstickhouder vulling is eenvoudig te plaatsen en geeft heerlijk blauw water met een licht subtiele geur.
Geen onhygiënische toiletblokjes meer die in de pot hangen.

Het nadeel is dat de blokjes niet heel lang mee gaan en met een groot gezin vaak moeten worden vervangen.

Ook onze katten die als ze de kans krijgen wel eens uit het toilet drinken waren niet zo gecharmeerd van het blauwe water.

Pluspunten

• mooi blauw water
  • hygiënisch

Minpunten

• Snel uitgewerkt

e***********@h********** 05-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de afgelopen weken de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen testen, en ben er tevreden over! De installatie kost even wat tijd en moeite, dus het is zeker aan te raden om dit samen met iemand te doen die handig is. Eenmaal geinstalleerd is het ideaal dat de drukplaat gemakkelijk open te schuiven is zodat je de sticks in de houder kunt installeren, dit werkt echt heel soepel. Over het algemeen ben ik tevreden met het product, omdat het zorgt voor frisheid en een heel schoon gevoel, de geur is ook heel erg fris en niet té aanwezig. Een nadeel vind ik wel dat de sticks maar heel kort meegaan, echt binnen een week is een stick al uitgewerkt. Al met al dus redelijk prijzig als je dit goed bij wilt houden!

h***************@h********** 02-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh toiletstickhouder mogen testen. We begonnen met de montage, dit had echt wel even wat voeten in de aarde. Ik ben totaal niet handig, maar met wat hulp van mijn handige man is het gelukt om de toiletstickhouder te monteren! We zijn meteen begonnen met testen. De sticks geven een blauwe kleur af, waardoor je wc fris en schoon oogt. Ik had ook het idee dat het toilet na enkele dagen meer glanste! Na een kleine week merkten we dat de eerste stick op begon te raken, omdat het water minder blauw werd. We besloten een nieuwe stick toe te voegen. Door het meegeleverde frame kun je de drukknoppen zo van de wand klikken en aan de kant schuiven. Een nieuwe stick plaatsen is dus zo gepiept! Ik vind dat de sticks niet echt een geur afgeven. Maar door de mooie glans die het achterlaat en doordat het makkelijk te vervangen is, wat mij betreft een ideaal product! Vooral omdat er nu geen toiletblokjes meer in de pot hangen en je toch een fris toilet hebt!

v**************@g******** 02-08-2024

Informatief

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De Gerberit toiletstick houder is super handig en ziet er ook nog eens mooi uit. Het houdt je toiletblokjes netjes op hun plek en geeft je badkamer een opgeruimde uitstraling. Echt een handig en stijlvol accessoire voor je toilet!

Pluspunten

• Handig
  • Netjes
  • Schoon

Dennis 02-08-2024

Een fris toilet is een fluitje van een cent.

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen testen. In de doos van dit product zat een duidelijke handleiding voor de installatie, aangevuld met foto's en video's. Het vervangen van de drukplaat was hierdoor een fluitje van een cent. Het vullen van het reservoir met de stick door middel van de bijgeleverde tool is ook erg eenvoudig. Het was is voor een dag of 4-5 verfrissend blauw van kleur met heel subtiele geur. De geur had iet sterker gemogen en de gebruiksduur van de sticks is was aan de kortere kant. Desondanks erg tevreden. Het oogt toch net wat netter dat er blauw water door je toilet spoelt zonder dat er een toiletblok in je toilet hangt.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • geen zichtbare aanpassingen
  • geen losse toiletblokhouder

Minpunten

• stick gaat vrij kort mee
  • geur iets te subtiel

Eenvoudige installatie 31-07-2024

Makkelijke installatie

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit toiletstickhouder mogen testen.
De installatie van de toiletstickhouder was heel eenvoudig d.m.v. de handleiding die erbij zat.
Het vullen van de toiletsticks gaat heel eenvoudig door de drukplaat soepel aan de kant te schuiven. Bij het doorspoelen wordt het water blauw en komt er een fris schuimpje in de wcpot. Dit oogt heel hygiënisch. De geur mag wat sterker zijn. Je ruikt het frisse geurtje niet goed genoeg in het toilet. Stick moet na een paar dagen alweer nagevuld worden. Gaat niet lang mee. Huishouden van 4 personen.

+ makkelijke installatie
+ blauw water en fris schuim bij het doorspoelen
+ stick is eenvoudig bij te vullen
- geurtje mag sterker
- gaat niet lang mee in een huishouden met 4 personen

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Blauw water
  • Fris schuimpje na doorspoelen

Minpunten

• Vaak bijvullen in een huishouden met 4 personen
  • Geurtje is nagenoeg niet te ruiken

EJ9797 31-07-2024

Fris en schoon gevoel, tevreden

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de afgelopen weken de Geberit Drukplaat met duofresh sticks mogen testen en ben er redelijk tevreden over. De installatie kost even wat tijd en moeite, dus het is aan te raden om dit samen met iemand te doen die redelijk handig is. Eenmaal geïnstalleerd zie je er niks van, en is de drukplaat enorm eenvoudig aan de kant te schuiven om zo de sticks te kunnen installeren, dit werkt echt ideaal. Het blauwe water vind ik echt ideaal, het ruikt fris, geeft een leuk effect en zorgt voor een schoon gevoel in het toilet. Het enige nadeel vind ik dat de sticks niet lang blijven werken. Na ongeveer een week moet je de stick al vervangen (huishouden van 2 volwassenen) en aangezien de sticks niet goedkoop zijn, is het redelijk prijzig om dit vol te houden.

Pluspunten

• Ruikt fris
  • Geen houders in je wc
  • Blauw water geeft leuk effect

Minpunten

• De sticks gaan maar kort mee
  • Redelijk prijzig om bij te houden (sticks)

m*************@m****** 31-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

We hebben dit product de afgelopen weken mogen testen. De drukplaat is te installeren in je inbouwreservoir, bij ons is dit in combinatie met ons Geberit Duofix Sigma UP320 Inbouwreservoir. Het installeren was even puzzelen, hier moet je wel even rustig de tijd voor nemen. Even snel tussendoor is niet te doen namelijk. De sticks kun je heel gemakkelijk in het bakje doen en vervolgens kleurt het water mooi blauw. Deze zouden ook geparfumeerd moeten zijn, maar dit is vrij licht / subtiel aanwezig. Bij ons gaat 1 stick maar 1 week mee. (Huishouden van 2 personen die ook fulltime op werk zijn). Dit vinden wij echt maar heel kort en als je doorrekent wel een dure hobby om te dit te blijven gebruiken. Tevreden over het product, maar nadeel is dus dat het écht maar heel kort meegaat.

S.Stam 31-07-2024

Geberit toiletstickhouder

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

#Geberit #Toiletstickhouder, ik moet de afgelopen tijd de Geberit toiletstickhouder testen. Daar tegenover zal ik een review plaatsen. Met net een badkamer verbouwing achter de rug en een inbouwtoilet i.p.v. los staand toilet met waterreservoir waar gewoon blokjes in kon gooien stond ik daar natuurlijk voor open. Nadat ik het product netjes ontvangen had, was stap 1 zelf het plaatsen. Met behulp van instructies die netjes meegeleverd werden. Grotendeels ging vrij vlot en makkelijk, alleen het plaatsen van de stickhouder had van mij duidelijker beschreven of gefilmd mogen zijn. Na eff wat gestoei uiteindelijk gelukt om te plaatsen en kon testen beginnen.
stap 2 Eerste stick geplaatst en een fijne geur wordt verspreid en toilet spoelt met blauw water door.
Positief om te zien dat je dus met een inbouwreservoir ook vanuit het spoelwater een reinigingsmiddel kan gebruikten. Wel vindt ik dat snel minder wordt met de sterkte en de intensiteit van kleur en geur.
Na 1 week moet er een nieuwe stick geplaatst worden.
Conclusie; fijn ruikend maar ga nog wel even kijken naar de kosten van gebruikt want 1 week een stick, ik ben er nog niet helemaal over uit...

Pluspunten

• lekkere geur
  • vanuit spoelwater,
  • geen houders over de rand van je toilet

Minpunten

• stick is snel op
  • intensiteit word ook minder

Hilde 31-07-2024

Geberit toiletsticks

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht de toiletsticks van Geberit testen en ben hier heel blij mee. De installatie was lastiger dan het filmpje van anderhalve minuut. Wij zijn een klein half uurtje bezig geweest omdat de drukplaat er niet goed oppaste en we niet goed meer konden doorspoelen. Het is gelukkig wel gelukt en daarna is hij super simpel in gebruik. Drukplaat aan de kanten schuiven en hop stick erin en ma elke spoelbeurt een schoon, fris toilet! Ik vind het een aangename geur, niet heel sterk maar wel fris en ik vind het vooral erg hygiënisch want je toilet oogt veel schoner. Met een groot huishouden hebben wij al wel meerdere malen de toiletstick vervangen. Dus erg lang gaat het niet mee. Echter als je een grootverpakking aanschaft is de prijs wel te doen en een fris toilet vind ik wel zo fijn! Dus ik blijf deze zeker gebruiken!

Pluspunten

• Zodra geïnstalleerd erg makkelijk in gebruik
  • Fris en hygiënisch

Minpunten

• Installatie kost even tijd en kennis
  • Gaat niet zo lang mee

v****************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De sticks die bij de geberit horen werk goed en houden je wc schoon. Wel is jammer dat de sticks niet heel lang meegaan in de wc en je deze best vaak moet vervangen en ook best prijzig zijn. Als je ze koopt in bulkverpakking is het nog wel redelijk leuk aan de prijs. De houder is wel makkelijk te plaatsen in een bestaande wc van geberit.

MB-1982 29-07-2024

Fris en blauw spoelwater

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Afgelopen maand heb ik de Geberit toiletstickhouder mogen testen. Het systeem past eenvoudig op het huidige Geberit spoelsysteem en binnen 15 minuten is de installatie van het systeem gefixt. Bij iedere spoelbeurt heeft mijn toiletpot nu fris en blauw water waardoor een hangend toiletblokje in de toiletpot zelf nu overbodig is. Met 1 stick doe je circa 1,5 tot 2 weken. Ik raad het systeem iedereen aan.

Pluspunten

• Altijd een fris toilet
  • Geen toiletblokje in de wc pot meer nodig

Minpunten

• Sticks zijn niet in de supermarkt verkrijgbaar

Mr.Cgrs 29-07-2024

Blij mee!, frisse pot met fris blauw water.

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De Gerberit Duofresh mogen testen. Heel fijn want sinds ik een inbouwtoilet heb kon ik geen reservoirtabletten meer gebruiken. Duofresh bevalt erg goed. Bij ontvangst van het pakket even overweldigd door alle onderdelen. Het valt gelukkig erg mee, met een minuut of 10 is het gemonteerd. Resultaat is iedere keer een frisse spoeling en hele lichte geur. Daardoor ziet en ruikt het toilet goed bij ieder gebruik. Het verwisselen van de stick doe ik grofweg 1x per week. Na montage van de duofresh gaat dit vrij een voudig door de gelijder die je hebt gemonteerd. Ik heb zelf een jaarvoorraad gekocht. Dan ben je goedkoper uit dan het gemiddelde A-merk toiletborstel aan de rand van de pot. Al met al blij mee!

Pluspunten

• Toilet oogt en ruikt fris na spoeling.
  • Verwisselen eenvoudig

Minpunten

• Montage moet je ff aandacht voor hebben.
  • Levensduur van 1 stick =40 spoelingen

m***********@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht deze geberit toiletstick houder testen. Het leek me fijn om op deze manier altijd een schoon en fris toilet te hebben. Het installeren viel mee en ging best makkelijk. Ook het opnieuw plaatsen van de toiletstick is erg makkelijk. Het verfrissend effect vind ik wel een beetje tegenvallen, het is in mijn ogen vooral blauw water, en het zal ook wel schoonmaken maar ik had meer frisse geur verwacht. Ik vind de sticks best prijzig aangezien we deze toch elke 5 dagen ongeveer moesten vernieuwen. Het toilet ziet er fris en schoon uit en scheelt toch weer elke dag poetsen.

b******@g******** 29-07-2024

Top ding!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik was enthousiast over de Geberit Duofresh Toiletstickhouder vanwege de beloofde frisheid en geen sporen in mijn wc. De installatie verliep eenvoudig en snel. Het vervangen van de toiletsticks ging moeiteloos. Ze houden het toilet effectief fris en de geur is aangenaam en niet te sterk. Daarnaast is de discrete plaatsing van de houder een groot pluspunt.

Pluspunten

• Gewn sporen
  • Frisheid

s**************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Tijdens het testen van de gebeurt toiletstick was het even een uitzoekwerkje om het goed te installeren.
Maar na installatie makkelijk in gebruik en een heerlijke frisse toilet. De geur is niet te sterk en zeer aangenaam en ook de blauwe kleur maakt het makkelijker om op tijd weer bij te vullen.
Ik vind wel dat de stick snel op is en je dus redelijk snel door je verpakking van 8 stuks heengaat.
Echter het niet meer aan de toiletrand een toiletverfrisser te hangen vind ik wel erg prettig.

e***********@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie ging vrij vlot en kostte niet al teveel moeite. Bij ons zie je het helaas wel zitten en dat vind ik jammer, de hele plaat komt nu iets naar voren. Dit is wel afhankelijk van welk plaatje je hebt. Ik heb bij vrienden gezien dat het er gewoon netjes helemaal achter valt. Het water is heel erg blauw en de toilet ruikt lekker fris. Het nadeel van dit systeem is dat het met een dag of 5 wel leeg is. Wij hebben dit getest in de wc van de badkamer dus hier komen niet eens andere mensen dan ons eigen gezin (4 personen). Wat ons betreft is het een mooi systeem maar wel vrij prijzig doordat het zo leeg is.

d*********@g******** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht de Geberit duofresh Toilet-stickhouder testen en daar was is erg blij mee.
Met een klein half uurtje zat het systeem ingebouwd in mijn toilet ( gebruiksaanwijzing was niet zo duidelijk, maar met een beetje denkwerk lukte het toch vrij snel.
Verder werkt het echt heel fijn, toilet stick is makkelijk in de houder te plaatsen.
Wat ook erg fijn is, is dat je geen toiletblokken meer in het toilet hoeft te plaatsen om zo toch een fris toilet te hebben.
Het enige minpuntje vind ik toch wel de duur van de toilet stick. Deze zou ongeveer een week meegaan, maar bij mij is deze na 6 dagen echt op.

Verder super blij mee.

r*************@h********** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Het is erg handig om de wc blokjes zonder je handen vies te maken te gebruiken. Een voudig in gebruik. Het plaatsen kost even wat tijd, maar met de handleiding goed te doen. Enige punt is de blokjes gaan redelijk snel op in vergelijking met andere methoden. Maar het gemak maakt het voor mij een goede keuze. Even de klep opzij en het blokje erin. Zo gedaan.

t*************@g******** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik ben tevreden met de Geberit toilet stick ik heb het product goed ontvangen

Ik werdt enthousiast om de Geberit toilet stick te testen vanwege het product

De installatie ging goed en er is een duidelijke handleiding
Het bijvullen van de toilet sticks is makkelijk, het schuifje open maken en de vulling erin schuiven

De geur van de sticks zijn fris van geur

Het product werkt positief en maakt de rand goed schoon

Ik raad deze toilet stick aan vanwege de installatie van het toilet merk Geberit en het is handig in gebruik.

Dit is mijn geschreven review
Groetjes Eva,

RenateK 29-07-2024

Fijne oplossing bij jonge kinderen

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Met jonge kinderen in huis die regelmatig het wc blokje uit de wc vissen is dit de ideale oplossing.
Installeren gaat redelijk soepel, zelf met hulp van een youtube filmpje. De beschrijving vond ik niet duidelijk.

Een stick gaat ongeveer een week mee!
Het ruikt niet, dat vind ik wel jammer.
Het maakt goed schoon en nare geuren verdwijnen
Navullen gaat heel gemakkelijk

Pluspunten

• Nare geuren verdwijnen
  • Maakt de pot ook schoon
  • Navullen simpel

Minpunten

• Stick gaat een week mee
  • Geeft geen geur met doortrekken

j**********@l****** 29-07-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Wij hebben een randloos toilet, dus geen mogelijkheid om een toiletblokje aan te hangen. Daarom was het leuk om Geberit Duofresh toiletstickhouder te mogen testen. Het installeren ging makkelijk, alles gauw klaar voor gebruik. De stick heeft even een paar uurtjes nodig om zich met het water te vermengen. Daarna is elke spoeling mooi blauw en geeft het een frisse geur af. Na een kleine week zie je het blauw lichter worden, dan kun je eventueel een nieuwe stick plaatsen. Mocht je dus een randloos toilet hebben en toch iets willen doen met een toiletblokje, dan is deze Duofresh een prima idee.