Geberit Drukplaat zie foto - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 3 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Hasan 02-10-2024

Fris en Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit DuoFresh toiletstick houder ontvangen om te testen, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het eerste wat me opviel is hoe eenvoudig het is om te installeren. Het systeem past perfect in mijn Geberit inbouwreservoir, zonder dat ik daarvoor ingewikkelde aanpassingen hoefde te doen. De handleiding was duidelijk, en binnen een paar minuten zat het op zijn plek.

Wat ik echt handig vind, is dat het systeem ervoor zorgt dat er telkens bij het doorspoelen een frisse geur verspreid wordt, zonder dat je allerlei losse geurtjes of sprays hoeft te gebruiken. De DuoFresh sticks zelf zijn makkelijk bij te vullen en gaan verrassend lang mee. Ik merk echt een verschil in de algehele frisheid van het toilet, en dat geeft een extra schoon gevoel.

Een klein minpuntje is dat je wel speciaal de Geberit sticks moet aanschaffen, maar het gebruiksgemak en de frisse geur maken dat voor mij meer dan goed. ik zou het zeker aanraden aan iedereen die zijn toilet net wat frisser wil houden zonder al te veel gedoe.

Pluspunten

• Praktisch
  • Fris en schoon

Minpunten

• Het product gaat snel op

erp11 01-10-2024

gemakkelijk en doeltreffend

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie valt best mee, maar de deksel er terug op krijgen dat viel niet mee, maar ik heb het klaar gekregen, de stick vervallen als ze op zijn is ook erg eenvoudig en dat maakt dit systeem erg leuk en zo hou je ook nog eens je handen schoon, Heb deze thuis gekregen om te testen en dat is me goed bevallen wil geen andere methode meer, water is blauw en maakt goed schoon en je handen blijven schoon tijdens het verwisselen, Een nadeel is dat de geur niet opvallend is.

Pluspunten

• snel en handig gemonteerd
  • mooi blauw gekleurd

Minpunten

• navulling is duur
  • geur valt wat tegen

t********@h********** 01-10-2024

Geberit toiletstick houder

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Heb de toiletstickhouder nu 6 weken getest. Voorheen in het bezit van de geberit starbleudisc houder. Systeem is makkelijk te monteren en past perfect. Echter niet tevredem daar de drukplaat nu niet meer strak aansluit op het tegelwerk en er eerst het chrome frame tussen zit. Ook het plaatsen van de blokjes valt tegen bij een voorzetwand van 6 cm. Zelfs met het verlengstukje lastig om de houder erin te doen. Sticks bij een gezin van 3 personen na 4 dagen op. Voor mij dus nog wel een aantal verbeterpunten

Pluspunten

• Installatie eenvoudig

Minpunten

• Aansluiting van drukplaat op wand
  • Plaatsen toiletstick lastig
  • Sticks zijn erg vlug opgelost

m*************@h********** 01-10-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Geberit Toiletstickhouder duofresh ontvangen om te mogen testen!

Nieuwsgierig naar de werking van deze houder en blokjes.

+ Makkelijk en snel te installeren.

+ Houd de toilet goed hygiënisch schoon.

+ Blokje vervangen is is heel makkelijk doordat het paneel makkelijk open te klikken is en makkelijk om het blokje in de houder te plaatsen.

+ Water is blauw.

- Het ruikt bijna niet.

Wel een aanrader voor als je een Geberit toilet hebt.

s***************@h********** 30-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb dit product enkele weken mogen testen en heb een wisselende mening. Allereerst vond ik de installatie niet per definitie makkelijk. Ik misde hierin duidelijke plaatjes waardoor ik toch wel een tijdje zoet ben geweest met het installeren. Wat betreft de frisheid van mijn toilet heb ik het idee ik minder hoef schoon te maken. Echter ruik ik geen heerlijk geurtje en juist hier hou ik wel van. De sticks zijn qua aanschaf ook wel duurder dan reguliere blokjes. Hou je van gemak zijn deze duosticks dus wel erg fijn maar voor je portomonnee wat minder.

n**************@g******** 27-09-2024

WC langer fris en schoon

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Afgelopen weken hebben wij de Geberit DuoFresh toiletstickhouder ontvangen en getest. Het leek me een heel fijn product en ik was op zoek naar een fijne manier om de wc wat langer fris te houden in onze nieuwe badkamer. Het leek me ideaal om af te zijn van de toiletblokjes of gel die je in de wc moet plakken. Ik ging aan de slag met de installatie. Ik ben hier wel even mee bezig geweest, maar het ging redelijk makkelijk. De instructie zou wat duidelijker kunnen. Ik moest af en toe even goed naar de plaatjes kijken. Wat uitleg in tekst had ik wel handig gevonden. Eenmaal geïnstalleerd werkt het heel snel. Je kunt het bedieningspaneel gemakkelijk opzij kantelen en er een DuoFresh stick in plaatsen. Je hebt dan vrijwel direct resultaat en wanneer je doorspoelt krijg je een blauwe spoeling. Ik heb echt het idee dat onze toilet langer schoon en fris blijft hierdoor. Het heeft niet echt een sterke geur. De geur is eerder neutraal, maar dit vinden wij juist heel fijn. Een minpuntje vinden wij de korte duur die de sticks mee gaan. We moesten er meestal om de 5-7 dagen een nieuwe stick in doen en de sticks zijn niet heel goedkoop. Kortom: we zijn heel blij dat we geen toiletblokjes of gel meer in de wc hoeven te gebruiken, het geeft langer een schoon en fris resultaat, maar we zouden het erg op prijs stellen als er sticks worden gemaakt die wat langer mee gaan.

Pluspunten

• Langer fris
  • Makkelijk te installeren
  • Geen wcblokjes of gel meer in de wc
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing kan duidelijker
  • Toiletsticks gaan minder dan een week mee

Sigrid 27-09-2024

Tevreden met deze nieuwe ervaring

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik gebruikte tot voor kort altijd toiletblokjes, zowel voor de hygiëne als de frisse geur in het toilet. Ik wist van niet beter, tot ik de Geberit toiletstickhouder ontving om te testen. Ik was nieuwsgierig en vroeg me vooral af wat het voordeel was in vergelijking met mijn drie klassieke blauwe bolletjes in het toilet. Het installeren vroeg wat voorbereiding, maar lukte wel redelijk gemakkelijk. Visueel een mooi, strak resultaat. Het spoelen geeft door de stick blauw spoelwater en een frisse geur. Check hygiëne. Check comfort, want alles in 1 klik. Check fris toiletgeurtje. Check gebruiksgemak, want het vervangen van de sticks is eenvoudiger en properder dan het vervangen van de plasticen toiletverfrissers.

Pluspunten

• eenvoudig en net
  • strak design

Minpunten

• staafjes gaan niet zo lang mee

m********@g******** 27-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Dit product ontvangen, omdat ik het mocht gaan testen. De installatie ging redelijk makkelijk, stap voor stap de handleiding gevolgd. Nadat ik de eerste stick had geplaatst bleef het water erg lichtblauw. Bij de volgende spoeling, een uurtje later, zag het water er al een heel stuk donkerder blauw uit. De stick heeft waarschijnlijk even tijd nodig om op te lossen. Bij de 2 a 3 spoelingen erna zag ik wel veel "klontjes". Residu van de stick die aan de pot bleef zitten. Dat ziet er dan niet helemaal fris uit, maar de toiletborstel doet wonderen. Bij de verdere spoelingen zag je dit dan weer niet. Het spoelwater wordt er dus mooi blauw van en het geeft een zeer subtiele frisse geur af. Na ongeveer een week zie je dat het spoelwater weer bijna kleurloos is, dus tijd voor een nieuwe stick. Voor onze randloze toiletpot is dit een handige oplossing als alternatief voor het traditionele toiletblokje.

Pluspunten

• mooie blauwe kleur
  • ruikt fris

Minpunten

• laat soms wat residu achter
  • gaat een week mee

g*******@h********* 27-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb onlangs de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder ontvangen om te testen, en ik moet zeggen, ik was meteen nieuwsgierig naar wat het zou doen voor de frisheid in het toilet. Het idee dat je toilet na elke spoelbeurt automatisch een frisse geur krijgt zonder dat je telkens luchtverfrissers hoeft te gebruiken, sprak me echt aan.

De installatie ging gelukkig heel makkelijk. Ik ben zelf niet de handigste, maar met de duidelijke instructies had ik het zo voor elkaar. Het systeem is slim ontworpen, waardoor het bijna vanzelf op z’n plek klikt. Het was dus geen gedoe of iets waar ik tegenop zag.

Wat ik ook fijn vond, is dat het vervangen van de toiletsticks heel eenvoudig is. De houder opent soepel en het verwisselen gaat schoon en snel – geen vieze handen of geknoei. Dat maakt het vervangen een kleine moeite, en je hoeft het niet vaak te doen.

Nu het belangrijkste: werkt het echt? Ja, absoluut. De toiletsticks zorgen niet alleen voor een frisse geur na elke spoeling, maar ik merk ook dat het toilet langer schoon blijft. Minder kalkvorming en vlekken, wat betekent dat ik minder vaak hoef schoon te maken – altijd een pluspunt!

Een ander fijn detail is dat de houder discreet geïntegreerd is in het toilet. Je ziet het nauwelijks, maar het doet stilletjes z’n werk. En wat ik ook waardeer, is dat dit systeem best milieuvriendelijk is vergeleken met altijd maar chemicaliën of spuitbussen gebruiken.

Al met al ben ik blij met de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder. Het is een handige oplossing die echt een verschil maakt voor een frisser en schoner toilet, zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen.

s******@m***** 26-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de #geberit #toiletstickhouder mogen testen. Altijd een fris ogende en geurende toilet na iedere spoelbeurt. Met de bijgeleverde handleiding is deze relatief eenvoudig te installeren. Je doet een, bij deze houder, bijbehorende stick in het reservoir en het spoelwater kleurt vervolgens mooi blauw. Dit staat verzorgd in de toiletpot én ruikt ook nog eens lekker. Krijg je onverwacht bezoek, dan hoef je je geen zorgen te maken over hun bezoek aan jouw kleinste kamertje. Een aanrader!

Jennifer 25-09-2024

een gezonder toilet

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik gebruik dit product al een tijdje.

De montage is vrij eenvoudig en alles wordt heel duidelijk uitgelegd, dus geen gedoe!

Ik was behoorlijk verrast door de kwaliteit van de sticks, het toilet blijft schoon en zonder resten aan de onderkant of aan de randen. Het doet zijn werk perfect!

aan de andere kant ben ik teleurgesteld over de levensduur van een stok. Ze zouden langer dan 1 week moeten kunnen meegaan

Pluspunten

• frisheid van het toilet
  • netheid van het toilet
  • goede geur

Minpunten

• duurt niet lang

ezerina1@hotmail.com 22-09-2024

Super handig

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Zeg maar gedag tegen toilet blokjes dit is veel handiger.

ThomasL 16-09-2024

Positieve ervaring - goed product

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb dit product nu enkele weken geïnstalleerd nadat ik het ontvangen had om te testen. Dit is geïnstalleerd op een Geberit systeem dat dateert van 2014 - dus het werkt ook op (iets) oudere systemen. De reden dat ik enthousiast was om het te proberen is dat wij vroeger op onze "klassieke" toiletten een blauwe spoeling hadden. Ik was al een tijdje op zoek naar een systeem om dit dus ook met de hangtoiletten te kunnen. Ik beschouw mezelf niet als een enorm handige doe-het-zelver, maar zelfs voor mij was het installeren heel eenvoudig dankzij de duidelijke instructies die meegeleverd zijn. Sinds de installatie doet het gewoon zijn werk, ook het vervangen van de sticks is heel eenvoudig - zelfs veel eenvoudiger dan vroeger met onze klassieke toiletten. Elke keer we doorspoelen komt een mooie blauwe spoeling mee en ons toilet is heel proper - zonder dat er van die lastige blokjes in moeten hangen. Het enige wat misschien als minpuntje kan aangemerkt worden is dat de sticks het minder dan een week uithouden. Maar in totaal is dit een zeer positieve ervaring, zozeer zelfs dat ik overweeg om een tweede set aan te schaffen voor ons tweede toilet.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Snel en eenvoudig sticks vervangen
  • Ook op oudere systemen te gebruiken

Minpunten

• Sticks moeten redelijk snel vervangen worden

Sebasl 09-09-2024

Goed en fijn product

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb dit product mogen testen in ruil voor mijn eerlijke mening. Het product is geplaatst op een nieuw toilet. Makkelijk te installeren. Gekozen vanwege de schoonheid na het spoelen. Met intensief gebruik thuis leek mij dat wel wat. De wc ruikt fris en ziet er schoon uit. Het product gaat langer mee dan verwacht. Het doet goed zijn werk. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Installatie
  • Geur

a**************@g******** 03-09-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie van de Geberit Duofresh Stickhouder verloopt vlot. Een duidelijk planning is toegevoegd.
De eerste indruk is heel positief. Mooi blauw water dat licht geparfumeerd is. Het product ontsmet en gaat kalk tegen. Jammer dat het aantal spoelbeurten beperkt is, zodat je snel aan vervanging toe bent.

Bloempje_ 30-08-2024

Aangename ontdekking !

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder mogen uittesten en deel graag mijn ervaringen ervan met jullie.
Initieel had ik mij ingeschreven voor het mogen uittesten van dit product, vanwege het feit dit een nieuw ongekend systeem voor mij was en ik al een tijdje op zoek was naar een efficiënt geurproduct en/of systeem voor het toilet.
Allereerst is het gemakkelijk te installeren. Het heeft ongeveer 10minuten in beslag genomen, omdat het ook de allereerste keer was dat ik zo’n systeem installeerde.
Na het plaatsen van de stick duurde het slechts 1 spoelbeurt om de stick actief te maken. Bij het doorspoelen komt er een mooie blauwe kleur vrij, die ook een subtiele frisse geur teweegbrengt. Positief is dat het geen chemische toiletgeurtje is , maar vrij subtiel de toilet een aangename geur geeft. Na ongeveer een 50 tal spoelbeurten hebben we de stick moeten vervangen (de blauwe kleur was weg), en ook dit ging gemakkelijk. We merkten ook opvallend minder plekken op van kalkaanslag of andere verkleuringen. We zijn dus zeer tevreden over dit product.
Voordelen:
- gemakkelijk te installeren
- heel gebruiksvriendelijk
- aangename subtiele geur
- geen chemische toiletgeur
- mooie blauwe kleur in het toilet
- doeltreffend tegen plekken van kalk
Nadelen:
- stick moet relatief snel vervangen worden (na ongeveer 50 tal spoelbeurten)

Pluspunten

• Aangename subtiele geur
  • Heel gebruiksvriendelijk
  • Geen chemische toiletgeur
  • Werkt goed tegen plekken van kalk
  • Mooie blauwe kleur

Minpunten

• Sticks moeten relatief snel vervangen worden

P*****************@g******** 28-08-2024

Geberit fresh stickd

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Het plaatsen vergde wel wat zweet,maar door You tube is het toch gelukt.De fresh duo sticks ook getest en we vonden dat deze snel op waren.Wij zijn maar met 2 pers.,dus zou men denken dat deze wat langer zouden meegaan.Wij moesten om de 2 dagen een nieuw stick steken om toch maar mooi blauw water te verkrijgen.

Pluspunten

Minpunten

• Snel opgebruikt

Stefan 28-08-2024

Geberit sticks

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De installatie is gemakkelijk. Wanneer je de handleiding en het filmpje gebruikt is dit goed te doen.
De stick is makkelijk toe te voegen. Dat maakt het gebruiksvriendelijk. Je kunt de stick toevoegen door het druksysteem opzij te bewegen. En vervolgens de stickhouder naar je toe te trekken. De afwerking ziet er netjes uit.

Ten opzichte van het alternatief, een wc blok die je in de wc drukt of hangt is dit veiliger. De kinderen kunnen er niet aanzitten en bijkomen.

Het geeft het water een blauwe kleur. De eerste dagen donkerblauw, daarna meer aquablauw. Dit geeft een frisse indruk. Er zit geen frisse geur aan, dat missen we wel.

Over de duur van de tabletten ten opzichte van de prijs kunnen we nog niets zeggen ivm tekort gebruik. De tablet is na twee weken nog niet op in ieder geval.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te installeren
  • Mooie afwerking
  • Veilig voor kinderen
  • Frisse kleur

Minpunten

• Frisse geur is er vrijwel niet of zo weg

Ilona 27-08-2024

Een fris èn vrolijk toilet!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb de kans gekregen om de vernieuwde geberit duofresh toiletstickhouder te testen. In het toilet in de badkamer heb ik een oudere versie en ik was benieuwd naar de veranderingen t.o.v. de huidige versie.

Het installeren van de toiletstickhouder was enerzijds gemakkelijk, anderzijds toch ook ingewikkeld. Vooral de houder voor de drukplaat terug te plaatsen was een opgave. Als dat eenmaal geïnstalleerd is, kan de verfrissing beginnen. Het plaatsen van de toiletsticks is eenvoudig, de stick is wel iets groter dan de houder die hiervoor gemaakt is, dus je zult een klein beetje kneed-skills moeten gebruiken. In tegenstelling tot mijn verouderde versie is dit wat onhandiger gemaakt. Overigens is het wel cool dat de drukplaat tegenwoordig opzij beweegt om bij het element te komen!

De sticks wanen je, vooral in de zomer, naar Zuid Europese sferen, zo'n helder blauw water heb ik nog niet eerder dicht bij huis gehad. Het toilet ruikt tijdens het doorspoelen, maar ook bij het betreden van de toiletruimte lentefris en de blauwe kleur vrolijkt je stiekem op. Ik gebruik normaliter geen toiletblokjes vanwege een rimless wc-pot en vind het uit principe ook een beetje overbodig, maar eerlijkheidshalve is het toch wel prettig om zo'n frisse ruimte binnen te stappen.

Enige minpuntje dat ik tijdens de testperiode opgemerkt heb, is dat er korreltjes van het blokje meespoelen het toilet in en in de pot blijven liggen. Dit ziet rommelig uit, echter is dat ook het enige.

Ik kan mij voorstellen dat, afhankelijk hoe vaak het toilet doorgetrokken wordt, iedere week een toiletstick gebruiken best een dure hobby kan zijn. Echter heb ik tijdens deze testperiode in mijn andere toilet een vergelijkbaar B-product gebruikt; het blokje was groter, veel blauwer en schuimender water, rook niet zo fris als deze sticks van Geberit en waren eerder op. Ik vermoed dan ook dat in dit verhaal goedkoop uiteindelijk duurkoop zal zijn.

Pluspunten

• Frisse geur
  • Vrolijk kleurtje

Minpunten

• Brokjes ''stick'' blijven in toiletpot hangen
  • Installeren is even een dingetje
  • Sticks toevoegen zou gemakkelijker kunnen

Hanneke 26-08-2024

Geberit toiletsticks

Hanneke:

Ik mocht de toiletsticks testen. Mijn man heeft het geïnstalleerd en dit was goed te doen met de handleiding. Wij vinden het erg hygiënisch, want als je doorspoelt spoelt er blauw fris water door je toilet. We hebben wel het gevoel dat er iets met de waterdruk veranderd is. Lijkt wel minder te zijn dan voorheen. Na een week was het blokje al helemaal op, daar keken we wel van op. Het is dus een goed product, maar waarschijnlijk kost het wel een en ander.

Pluspunten

• Erg hygiënisch
  • Geen zichtbaar toiletblok

Minpunten

• Waterdruk lijkt af te nemen
  • Na een week al opgelost en een nieuwe nodig

Heike V. 26-08-2024

The blue lagoon in 't echt..Een fris toilet dankzij Geberit!

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Wij ontvingen de Geberit Duofresh Toilet-stickhouder om te testen. Dit leek me wel interessant omdat we dan niet meer met onze handen in het toilet moeten zitten om ze te gaan vervangen. Uiteraard heb je er wel een Geberit toilet voor nodig 😉.

In de verpakking zat een vrij duidelijke producthandleiding. Een gemakkelijk te vinden Youtube-video nam nog wat laatste onduidelijkheden weg. Hierna ging de installatie van een leien dakje. Het demonteren van de huidige duwplaat was voor mijn man vrij evident, gezien hij het hangtoilet zelf had geplaatst. Echter is de installatie volgens ons wel niet weggelegd voor mensen met twee linkerhanden, zij schakelen best de hulp in van een installateur 😊.

Een stick gaat één week mee, maar het water is veel blauwer en ruikt veel frisser dan bij de goedkopere supermarktmerken die wij eerder gebruikten. Wanneer het water terug doorzichtig is, weet je dat de stick op is en je een nieuwe moet installeren. Dat laatste gaat trouwens supervlot, en op de verpakking van de navulsticks staat dit ook met duidelijke foto’s uitgelegd.

Tenslotte oogt het geheel ook strakker, omdat er geen wc-blokje zichtbaar is. Niet alleen wij, maar ook onze poetsvrouw is tevreden!

Pluspunten

• Zeer frisse geur
  • Duidelijk wanneer aan vervanging toe
  • Vlot te vervangen
  • Oogt netjes

Minpunten

• Wekelijks een blokje nodig
  • Installatie voor handige Harry's

Kimmetje 26-08-2024

Schoon en fris na iedere spoelbeurt

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

De #Gerberit Duofresh #toiletstickhouder met alle onderdelen zit in een kartonnen doos met handige stap-voor-stap installatiehandleiding.
Samen met mijn vader heb ik deze geïnstalleerd. Als je de stappen opvolgt is het, samen, eigenlijk relatief gemakkelijk en snel te doen.
Ik houd van een frisruikende en uitziende toilet, na iedere spoeling, daarom was ik ook zeer aangenaam verrast da tik deze toiletstickhouder mocht gaan testen.
Na iedere spoelbeurt heb ik een blauwe soort van sop in mijn toilet. Dat ziet er niet alleen fris/schoon uit, het ruikt ook nog een lekker.
Wanneer de blauwe kleur minder wordt, wordt het tijd om een nieuwe (blauwe) stick in het reservoir te doen. Dit gaat heel gemakkelijk door het bedieningspaneel van het toilet een gedeeltelijk los te klikken en naar voren te haren. Dan een nieuwe stick erin, sluiten maar en ik kan weer even Voort.
Ik ben zeer te spreken over dit product en kan het iedereen aanraden. Geen gedoe meer met tussentijd bleekwater te spuiten 😉

Pluspunten

• Relatief een voudige installatie
  • Schoon en fris na iedere spoelbeurt

s************@h********** 26-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik heb deze duofresh toilet-stickhouder van Geberit al enkele weken in huis. En ik ben er meteen fan van. Makkelijk te instaleren en handig in gebruik. Door het product dat rechtstreeks in je waterreservoir terecht komt, wordt je wc proper houden nog makkelijker dan hiervoor. Geen gedoe meer met de toilethouders. Enigste nadeel dat ik wel vind is dat de blauwe stick maar 1 week meegaat. Wat ik wel langer had verwacht van dit product.

RonaldHK 26-08-2024

Super frisse uitvinding, aanrader

Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mag deze Toiletstickhouder met sticks testen en het bevalt super.
De installatie was met het filmpje eenvoudig te doen.
Bedieningsplaat eraf halen, het vul element installeren, een blokje aanbrengen en het bedieningspaneel terug plaatsen. Als je hem door hebt is het vervangen eenvoudig.
Wat ideaal dat je niks in de toiletpot hebt hangen en wel fris ruikend en uitziend water hebt om mee te spoelen.
Top uitvinding.

Pluspunten

• Fris toilet
  • Eenvoudige installatie
  • Geen elementen die in de pot kunnen vallen

h******@g******** 25-08-2024
Geschreven voor: Geberit Drukplaat

Ik mocht de toiletsticks van Geberit testen. Beter dan zo'n toiletblok wat in je toilet hangt. De installatie was wel te doen, maar de drukplaat staat iets verder naar voren. Bij mij krijg je soms als je doorspoelt dat hij blijft hangen en dan blijft het water doorlopen. Zodra je doorspoelt krijg je blauw water wat fris oogt en normaal ruikt. Ik vind het daarom wel heel fris, maar je moet minstens een blokje per week gebruiken dus dan is het best prijzig.