Remington Black Diamond-X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Black Diamond-X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Leon9421 28-07-2014
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

gekocht nov-2013. Ik heb hiervoor de luxste philipssen en brauns gehad (ook de gewone maar die waren nog langzamer). Deze duurdere varianten voelen degelijker (zwaarder)dan de remington. Deze R7150 scheert minstens zo goed als je hem (ook)elke dag schoonmaakt. Ik doe 1 druppel blauw afwasmiddel in een bakje water en even laten draaien dan open neerleggen om te drogen voor de volgende dag. Dus geen dure schoonmaak cartridges. Als je dit zo doet dan blijft tie goed scheren en inderdaad scherp zoals beloofd. ook nog geen dure vervangingsbladen moeten kopen door het beloofde scherp blijven (!). Ik moet elke dag heel mn hoofd ermee scheren dus voor "zwaar" en snel werk is hij ook zeer geschikt. Dus na ruim een half jaar gebruik schrijf ik dit review omdat dit apparaat relatief goedkoop is en nog steeds heel. Kost een derde van de andere die ik heb. En glad en snel en met nauwelijks irritatie scheert. Dus tevreden over het proberen van dit voor mij nieuwe merk.

hiemstra23 19-03-2014
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

Naar aanleiding van de onderstaande review, dit scheerapparaat gekocht. Ik moet zeggen het klopt. Ik merk alleen het schuren niet zo. Tot nu toe heb ik met een philips scheerapparaat me gescheerd. Altijd de goedkoopste oplaadbare. Philips echter is slechter geworden. Daarom wilde ik geen nieuwe philips en ben over gegaan naar dit merk. Hij is degelijk. Scheert beter dan mijn vorige apparaten.

vandenbroek 09-12-2012
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

Voordat ik dit scheerapparaat kocht heb ik een paar Philips scheerapparaten gehad. Het scheerresultaat vond ik altijd matig tot redelijk. Heeft wellicht ook te maken met het feit dat ik een vrij stugge baard heb. Degelijkheid was wel prima overigens. Nu mijn oude Philips stuk ging heb ik besloten om maar eens van merk te veranderen. Misschien dat het scheerresultaat dan beter zou zijn was mijn gedachte.

De Remington R7150 heb ik nu ongeveer een week in bezit. Ik moet zeggen dat het scheerresultaat me niet tegen valt, maar helemaal optimaal is het nog niet. Zeker zo goed als Philips, dat wel. Een belangrijk verschil is dat er op de koppen een soort stroef materiaal zit waardoor de haren (net als bij nat scheren) een beetje rechtop worden getrokken. Ik heb wel het idee dat de haren hierdoor korter worden afgeschoren. Maar het 'trekt' dus wel een beetje als je scheert. Ik heb een vrij gevoelige huid, maar vind het desalniettemin niet vervelend.

Er zit een minuten indicator op zodat je kunt zien hoeveel batterij je nog over hebt. Dat is best wel handig. De degelijkheid kan ik nog niet echt beoordelen, maar lijkt me ongeveer hetzelfde als het Philips apparaat dat ik eerder gebruikte.