Braun Series 9 9470cc Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9470cc Wet&Dry op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Prof.Paul 12-12-2021
  • Product gekregen

Super glad

Ik kreeg deze scheerapparaat voor mijn 65 verjaardag, hij makkelijk te gebruiken superglad scheert hij nat en droog lekker de Braun serie 9 9470 cc is wel het paradepaardje van de hele serie van braun ik vind persoonlijk dat er geen beter is ,er hangt wel één fors prijskaartje aan maar dan heb je wel één goed scheerapparaat voor vele jaren en jaren en is als er wat stuk zou gáán wordt het door de fabrikant gelijk gemaakt .

Pluspunten

• Onder de kin geen probleem
  • Van links naar rechts alles kan hij aan .
  • Mesjes blijven vlijmscherp

Vic 04-11-2021

Wat een ervaring

De nieuwe Braun Series 9470CC black is het nieuwe paradepaardje uit de Braun Shaveserie. Het geeft het scheren een hele nieuwe dimensie met een vernieuwd en uiterst vlotte scheerbeurt zonder ook maar één probleem te veroorzaken. Ook het prachtige design zorgt ervoor dat je echt fier bent en het zelfs zo ik je badkamer kan laten staan. De elegante doos zorgt dat je het product makkelijk kan meenemen en tegelijkertijd opladen.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

t**********@g******** 03-11-2021

Zeer goed scheerapparaat

Ondertussen ben ik enkele weken de trotse eigenaar van deze scheermachine. Ik ben er ontzettend tevreden mee. Het scheerresultaat is echt goed. Ook als je eens een dag overslaat is het nog steeds eenvoudig om een glad resultaat te krijgen. De batterij gaat ook ontzettend lang mee. Ik kan het aan iedereen aanraden, zeker zijn geld waard!

JHar 27-10-2021

Prima toestel en perfect resultaat

Ik heb dit Series 9 Pro toestel ondertussen enkele weken in gebruik. Ik gebruikte vroeger eerst een Series 3 en daarna een Series 8 toestel van Braun. Na dit toestel enkele weken te kunnen testen, kan ik enkel besluiten dat het een absolute topper is. Het resultaat is wat mij betreft perfect. Het toestel is makkelijk te gebruiken en heeft ook beduidend minder problemen met de moeilijke zone rond de rand van de kaak en in de hals. De prijs kan misschien wel wat afschrikken, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Naast het toestel zelf zitten er ook twee extraatjes in de verpakking. Enerzijds een 'cleaning station', dat prima werkt, maar wel nogal groot is. Anderzijds zit er ook een 'power case' bij, waarmee je het toestel 'on-the-go' kan opladen en tegelijk veilig opbergen. Het oogt bovendien heel erg premium, wat een extra mooi pluspunt is. Ik ben dus over de hele lijn erg tevreden van deze 9470cc.

j********@h********* 25-10-2021

Wat een scheerapparaat! In vergelijking met het vorig toestel dat ik gebruikte is dit een echt verschil, het scheerapparaat is veel nauwkeuriger en makkelijker in gebruik. De Powercase is ook echt een pluspunt, hierdoor kan je het toestel zeer gemakkelijk meenemen op langere reizen zonder te moeten opladen. Tijdens het testen merkte ik op dat je de kop van het toestel ook kan blokkeren met een knop. Dit is handig aangezien het soms beter is als de kop vast staat. Een beter scheerapparaat bestaat er niet volgens mij!

John94 20-10-2021

Top apparaat met glad resultaat

Ik heb nu enkele weken de Braun 9470cc en ben hier zeer tevreden over. Tijdens het testen merkte ik steeds een glad resultaat. Ook met langere haren had het toestel geen problemen. De powercase is zeer handig om mee op reis te nemen. Ik moet hierbij echter wel opmerken dat het borsteltje (om de scheerkop te kuisen) wel zeer stevig vastzit in de case. Zonder hulpmiddel krijg ik het niet los. Ook verliest het toestel soms de connectie met de case als je het te wild dicht doet, maar mits voorzichtig zijn is dit dus geen probleem. Deze case zorgt er wel voor dat je geen lader meer mee op vakantie hoeft te nemen en dat je apparaat zeer veilig opgeborgen zit in je koffer. Het onderhoudsstation is ook een mooie plus om de levensduur van dit toch duurdere apparaat zo lang mogelijk te houden.

h**********@g******** 19-10-2021

Sinds kort dit apparaat in huis, daarvoor altijd gebruikgemaakt van een scheermesje. Aangenaam verrast tijdens het testen van dit product. Mist geen haren en het resultaat is steeds top, ook sneller dan het glad scheren. Wel minder geschikt voor mannen met vollere baarden. Bijgeleverd laad- en reinigingsstation doet wat het moet doen, draadloze oplaadcase is ideaal voor bv. mee op reis te nemen. Een aanrader!

Nathan 19-10-2021

Heel aangenaam scheertoestel

Na jarenlang scheermesjes gebruikt te hebben, zocht ik een scheerapparaat dat even glad, maar wel sneller zou scheren. Met dit toestel heb ik echt een toptoestel gevonden. Super handig, heel comfortabel en een glad scheerresultaat! Ik heb al verschillende functies van het laadstation kunnen testen, en vooral het automatisch schoonmaken en drogen van de kop is zeer gemakkelijk. Bij het apparaat wordt er ook een mooi reishoesje geleverd, dat meteen ook dienst doet als oplader. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het toestel zou ook waterdicht moeten zijn. In elk geval: heel mooi toestel!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Glad
  • Heel uitgebreid laadstation
  • Waterdicht

tombraider76@hotmail.com 18-10-2021

9470cc Braun met powercase

De Braun 9470cc black ,
deze is nog beter dan wat ik eigenlijk al goed is heb hem uitgebreid getest ,de grootste verbeteringen is de powercase met borsteltje deze is echt een aanwinst mobiel laden ( geweldig ) en minder gedoe om mee te nemen op weekend , scheerapparaat zit veilig opgeborgen . dit nieuwe toestel heeft nu 4 +1 elementen die toch weer net iets beter zijn dan de vorige en beweegt 40 .000 keer per min . 60 minuten scheren en 5 min quick Charging . een toestel dat 100% waterdicht is en in douche en bad zonder probleem mee mag . een vernieuwde precisie switch . het allerbelangrijkste is wel dat ik superglad ben geschoren . wat een toestel !

Pluspunten

• Powercase
  • 5min quick charge
  • 4+1 elementen
  • Prolift trimmer
  • Waterdicht

Mijnguy 18-10-2021

Zacht voor de huid

Heel fijn toestel die heel makkelijk in de hand ligt. Extra harde hoes waarin het toestel kan opgeladen is super. het reinigingssysteem is handig om het apparaat te kuisen. Echter zijn de vullingen wel duur. Het scheren zelf is perfect en zacht voor de huid. Bij het testen bij een volle batterij houdt deze het indrukwekkend lang vol, een topper

Pluspunten

• Lange autonomie van de batterij
  • Zacht voor de huid

Minpunten

• Dure vullingen
  • Prijzig toestel

m*************@h********** 15-10-2021

Zeer kwaliteitsvol product met handige functies

Ik heb de Braun series 9 9470cc nu al enkele weken en kan met zekerheid zeggen dat hij veel beter werkt dan mijn vorig elektrisch scheerapparaat, een Braun series 6! Het apparaat heeft een mooie luxueuze look en komt in een handige powercase. De powercase is ideaal om het apparaat in op te bergen en terwijl kan het zo ook opgeladen worden. Daarnaast is ook wel handig om het scheerapparaat in op te bergen wanneer ik op reis ga want dan hoef ik geen lader mee te nemen, al is de case wel aan de zware kant. Het scheerapparaat zelf werkt enorm goed, het scheert mijn baart volledig af met een glad resultaat als gevolg. Ook het feit dat ik het apparaat kan gebruiken in de douche is een meerwaarde, het lijkt echt 100% waterdicht te zijn zoals belooft. Het apparaat gaat bij mezelf zo’n 2 à 3 weken mee zonder op te laden en de batterijstatus die op de body staat is ook echt super handig om snel te checken hoeveel batterij ik nog heb. Daarnaast laat het apparaat ook wel heel snel op. De trimfunctie op het apparaat gebruik ik enkel om mijn bakkebaarden te trimmen. Ik zou er niet een volledige baard mee trimmen want daarvoor is het kopstuk wat te klein. Het Clean & Charge-station is voor mij persoonlijk niet echt een meerwaarde. Het is leuk om eens te gebruiken omdat het reinigingsmiddel erbij geleverd werd, maar ik zou de vulling niet bijkopen van wegen de hoge prijs. Na dit product enkele weken te mogen testen, ik kan dit Braun Series 9 9470 cc scheerapparaat met volle overtuiging aanbevelen aan mannen die graag hun baard volledig afscheren met een vlot en krachtig toestel.

Arne 14-10-2021

Zeer aangenaam!

Zeer aangenaam scheren! Tijdens het testen van dit product heb ik geen problemen ondervonden. Het scheren gaat zeer vlot en zonder pijn of irritatie. Het apparaat ligt goed in de hand. Zeker een aanrader!

Miichael 13-10-2021

Fantastisch

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van dit geweldige scheeraparaat, ligt comfortabel in de hand, de batterij gaat heel lang mee. Pluspunt is dat je hem onder de douche kunt gebruiken. Geeft zowel nat als droog een zeer goed resultaat.makkelijk proper te maken dank zij de clean and charge station. Heb dit product ontvangen om te testen en ben er vol lof over. Een absolute aanrader!