Philips 6000 series HQ6695/16

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 6000 series HQ6695/16 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Tiets 10-05-2011

Al enige jaren dit apparaat in bezit. Scheerresultaat is voor mij voldoende. Ik moet nu na een aantal jaren bijna dagelijks mijn accu opladen, dus ik ga uitzien naar een nieuwere. Wordt uiteraard weer een Philps met 3 koppen.

twingo10 08-09-2010

Omdat ik dit scheerapparaat 7-7-2008 heb aangeschaft en precies 2 maanden na de geldende 2 jaar garantie (7-9-2010 het heeft begeven.
Het app. is niet eens dagelijks gebruikt omdat dit mijn 1e scheerapp was en ik dus nog niet dagelijks hoefde te scheren. Dus al met al een slechte aankoop.

Pim62 04-02-2010

Inmiddels zo'n 2 1/2 jaar in bezit en het is een heel fijn en tegenover mijn oude Philips een heel stil apparaat. Na nu nieuwe scheerkoppen en (zelf) de batterij (die na 2 minuten al weer leeg was)te hebben vervangen, kan hij weer, en dat voor de aanschafprijs van 45 euro, heel wat jaartjes mee. kortom een goed apparaat!

jag 04-04-2009

reeds anderhalf jaar in bezit, aanschaf mede bepaald op reakties van dit forum, al anderhalf jaar een ergernis, iedere keer kom je er achter dat je je niet echt glad kunt scheren, wie heeft een beter apparaat als tip

Lay-On 10-11-2008

Goed apparaat voor z'n prijs.
Scheert lekker glad en werkt gemakkelijk.
Jammer dat er geen batterij indicator op zit zodat je weet wanneer het apparaat is opgeladen. Verder tevreden mee!

mark08 10-03-2008

Na een 10-tal jaren Braun/Remmington (blad) weer eens terug in het Philipskamp. Perfect apparaat voor 50,- euro. Wie meer betaalt voor een scheerapparaat is een snob. Enige opmerking, motortje klingt opgeladen alsof ie leeg is, is hij echter niet. Zal wel de moderne techniek zijn.

Michael72 19-11-2007

Nu een jaar in bezit, vind het een prima apparaat baterij gaat lang mee en scheerresultaat is goed.
Nat blijft toch gladder dat wel maar heb daar niet altijd zin in.

meneer Jos 21-10-2007

was aan een nieuw scheerapparaat toeen heb nu de philipsHQ6695 gekocht.
het apparaat bevalt mij prima nu na 2 maanden.
Hij is erg geruisloos, scheert mooi glad, en gaat lang mee voor je hem weer moet op laden.
enig minpuntje is dat het knopje soms wat stroef gaat met het aan en uit doen.
het is een prettig apparaat voor een niet al te dure prijs

Joost1 05-09-2007

Op basis van de reviews op deze site dit scheerapparaat aangeschaft. Op zich niets mis mee, maar enthousiast wordt ik er niet van. Aan/uit knop gaat lastig, maar belangrijker nog vind ik dat het scheerresultaat naar mijn mening niet beter is dan mijn vorige apparaten. Wat mij betreft niet echt een aanrader. Volgende keer toch maar iets meer uitgeven aan een echt goed apparaat.

dj3_4 30-06-2007

Mijn oude scheerapparaat was aan vervanging toe en ik zocht een niet te dure maar toch redelijk goed apparaat. Wat me allereerst opviel dat het veel rustiger loopt dat mijn oude philips. En deze is oplaadbaar. Ondanks dat het apparaat en netjes uitziet en degelijk overkomt, vind ik hem erg langzaam met scheren. Niet geschikt voor een vlugge scheerbeurt. En de huid voelt na een aantal weken nat scheren met mesjes geirriteerd aan. Nat scheren vind ik toch vele malen prettiger. De haartjes gaan er wel redelijk goed af. Voor mij niet echt een aanrader, was misschien beter af geweest met een natscheerapparaat. Als je een gevoelige huid hebt zoals ik zou ik hem niet kopen.

martje49 20-06-2007

Een geweldig apparaat voor een redelijk lage prijs. Toen ik hem voor het eerst gebruikte vloog mijn baard van 3 dagen er letterlijk af. afgegaan op recencies van andere gebruikers dit apparaat aangeschaft. In de winkel twijfelde een andere man welk apparaat hij aan zou schaffen, op mijn advies is hij ook met de HQ 6695 naar huis gegaan.

ruurdjo 13-06-2007

Mijn oude philips scheerde steeds minder en ik zocht daarom naar een nieuw model met netsnoer, maar nu toch de HQ6695 gekocht, mede door de goede reviews op kieskeurig. Het is een mooi gevormd apparaat en maakt bijna geen geluid. Hij scheert superglad en dat voor een lage prijs. Het aan/uit knopje gaat wat stroef, maar daardoor zal hij op reis ook niet spontaan aangaan en leeg geraken. Het scheerapparaat is volgens de handleiding niet te gebruiken als het rechtstreeks op netspanning is aangesloten, maar bij een test, met aangesloten snoer en accu, scheerde hij net zo goed als alleen op accu.

naam97 09-03-2007

Het is een apparaat dat precies doet wat het moet doen: glad scheren! Alles wat je nodig hebt is op het apparaat aanwezig. Ik kan ongeveer 10 dagen scheren zonder op te laden. (zware baard) Onverhoopt de accu leeg: geen probleem, gewoon de stekker in de wandcontactdoos en scheren maar! Tip: na elke scheerbeurt even het kwastje erdoor en het apparaat blijft prima werken.
Conclusie: een uitstekend apparaat voor een leuke prijs. Let op de aanbiedingen!

ariek 05-03-2007

Geweldig apparaat. Gewoon voor elke Philips scheerder die gewoon een nieuwe nodig heeft zonder toeters en bellen voor een mooie prijs.
Accu gaat probleemloos zo'n 3 weken mee.
Aanrader!