Philips SHAVER Series 5000 PT92021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 PT92021 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

gwheelie 07-01-2013

het apparaat scheert glad en ligt makkelijk in de hand.
voldoende mogelijkheden voor mij, scheren en bakkebaarden trimmen.. meerdere functies zoals neus- en oortrimmer zouden wel makkelijk zijn.
Gebruiksgemak is wat bewerkelijk bij schoonmaken, maar als het eenmaal duidelijk is, goed te doen.
Een opbergbakje ipv etui zou wel makkelijk zijn.

Koentje81 03-01-2013

Ik ben zeer tevreden over de apparaat. Mijn nieuw scheerapparaat heeft een krachtiger motortje dan mijn vorige, dus het scheerresultaat is (nog) beter.

De schoonmaakunit werkt goed en maakt prima schoon, alleen een nadeeltje: hij is groot en niet inklapbaar, dus het neemt wat kastruimte in beslag. De gebruiksaanwijzing van vooral het schoonmaakapparaat mag duidelijker.

eavdh 31-12-2012

Ik heb dit scheerapparaat nu enige tijd in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Het design is mooi strak en het apparaat voelt prettig en degelijk aan. Het scheerresultaat vind ik zeer goed, de scheerkop volgt goed de contouren van de huid. Nat scheren geeft bij mij het beste resultaat maar in tegenstelling tot mijn vorige Philips kan ik met dit model niet onder de douche scheren. Ik zou dan ook in het vervolg voor een apparaat kiezen die ik wel onder de douche kan scheren. De Jetcleaner die erbij zit heb ik tot nu toe één keer gebruikt en werk perfect en geeft een schoon gevoel.

gladjes 30-12-2012

Glad is glad. Het apparaatje scheert snel, glad en pijnloos.
Het is een super ding.
Alleen de clean jet is een sta in de weg.

LucKoffie 29-12-2012

Super scheerresultaat!

Voorheen scheerde ik met Braun, altijd naar volle tevredenheid . Echter ik heb dit Philips scheerapparaat cadeau gekregen, en ik moet zeggen het overtreft mijn verwachting op alle gebieden.

De eerste week moest mijn huid even wennen, ik denk omdat ik overstapte van scheerkop Braun naar drie kop Philips, maar daarna super strak resultaat. Apparaat volgt goed de contouren van je gezicht. Hierdoor hoef ik minder vaak over hetzelfde stuk te scheren. Hierdoor ook sneller klaar.

Er zit ook een spoelbak bij. In het begin moest ik hier aan wennen, maar als je ziet hoe schoon de kop blijft, wil ik nu niet meer zonder. Enig minpuntje kan zijn dat je iets meer ruimte op de badkamer kwijt bent. Van de andere kant is het apparaat nu wel meteen goed opgeborgen, aangezien je het vastklemt.

Samenvattend, voor mensen die op zoek zijn naar een een nieuw scheerapparaat, kan ik deze absoluut aanraden. Strak scheerresultaat, makkelijk te gebruiken, en ligt fijn in de hand. +spoelbak maakt het helemaal compleet.

martijn3737 28-12-2012

Scheert gladder dan mijn vorige apparaat (ook Philips).
Er zit ook een spoelbak bij voor het schoonmaken, wat mij heel handig lijkt, al is deze wel te groot om op de wasbak te passen.
Nadeel: door het ontbreken van een duidelijke handleiding is mij eigenlijk niet duidelijk hoe of hoe vaak ik de spoelbak moet gebruiken.
Onhandig minpunt, dat makkelijk opgelost had kunnen worden.

decarobert 27-12-2012

Ik scheer al jaren met philips shavers, omdat ze gewoon de beste zijn.
Ook deze shaver is weer net effe beter dan de vorige generatie.
Ik kan bij deze shaver alleen niet uit de voeten met het jet clean systeem. Deze shaver is eenvoudig schoon te maken met de hand, dan hoef ik er niet zo,n log en duur jet clean systeem bij. mijn badkamer is al vol genoeg. bovendien moet je er weer speciale vloeistof voor kopen, dat is toch niet zo handig.