Sony Ericsson Xperia mini pro wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Xperia mini pro wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dego 08-07-2013

Zoals anderen hier schrijven is bij mij de accu ook erg snel leeg.
Ik heb eenmaal een update gedaan en daarna klopte de datum van mijn telefoon niet meer, ik leefde ineens in 1900 :P Maar goed: ik heb de telefoon aan en uit gezet en toen deed ie het weer prima. Ik heb het vermoeden dat de wifi ontvanger in de telefoon niet zo best is als ik het ontvangst vergelijk met een andere telefoon op dezelfde locatie.
Verder is de telefoon heel fijn. Het geluid kan echt hard en de combinatie toetsenbord/touchscreen is ideaal. Het is een heel degelijk apparaat, want ik heb deze al 2x per ongeluk laten vallen en hij kan echt tegen een stootje.
Ik vind de T9 functie met meerdere mogelijke woorden echt ideaal. De camera werkt ook prima.
Ik denk dat als je niet zo vaak op internet zit, maar bijvoorbeeld wel op whatsapp, deze telefoon echt prima is.

Jappie1980 07-02-2013

Ik heb deze telefoon nu meer dan een jaar in bezit en ben nog steeds erg tevreden. Het kleine formaat in combinatie met het uitschuifbare toetstenbord maakt hem superhandig voor veel apps en voor mail en whatsapp. Hij is wel dik, zeker gezien zijn kleine formaat, maar ligt daardoor juist lekker in de hand. Alleen fotocamera reageert erg traag.

berry46 11-01-2013

De telefoon is na een update van Sony een eigen leven gaan lijden. Hij schakeld zich zelf op de meest vreemde tijd uit. Je weet dus niet wanneer en je bent dan ook onbereikbaar. Ik koop geen nieuwe Sony meer.

wimpie60 26-02-2013

Heb net hetzelfde probleem met mijn mini pro. Na de laatste vrij zware update, is de batterij binnen de kortste keren leeg (dacht dat het aan de batterij lag en bestelde daarom een nieuwe, dus daar zit ik nu ook mee), de beltonen worden steeds opnieuw op 'standaard' gezet, hij schakelt zichzelf uit, kortom hij is helemaal niet meer betrouwbaar en dat is nu net de enige eis die ik stel aan een gsm/sf en heb hem nog maar net iets maar dan een jaar. Vorige week waren we met de familie op vakantie en heb van grote miserie een nieuwe sf gekocht, een goedkope Alcatel OneTouch deze keer. Ik ga de Mini Pro terugsturen naar Sony en ben benieuwd wat hun reaktie zal zijn. Nieuws hierover volgt later. Maar één ding is zeker, voor mij geen Sony meer.

FrankSmuldersMW 09-07-2012

Na lang nadenken heb ik de Mini Pro besteld als opvolger van mijn Blackberry. En er tegelijkertijd meteen een extra gekocht voor mijn vrouw. We zijn er niet blij mee, met als grootste probleem de batterij. Deze houdt het met een beetje gebruik (bellen, whatsapp, sms) nog geen 12 uur vol, een keer foto met flits trekt hem meteen leeg. Totaal onbruikbaar dus, vooral voor mij als zakelijk gebruiker die ook nog veel op reis is.
Verder is het mijn eerste Android. Nou mag Blackberry inmiddels oud en versleten zijn, maar voor de basisfuncties van een telefoon in mijn wereld, is de BB een stuk beter: bellen, email en textmessageing gaat allemaal veel sneller en beter dan met dit Android onding. Maar daarin zal ik wel ouderwets zijn.

Trees123 10-05-2012

Internet, heel langzaam,
Touchscreen werkt niet altijd goed
Nu is het geluid (na bijna 2 jaar) ook al enige tijd niet goed meer (een soort ruis).
Ben blij als mijn abonnement straks is afgelopen, dan ga ik wat anders kopen.
Niet tevreden dus.

Florian1977 31-05-2012

Heb je je reactie wel bij het juiste toestel gezet? Dit model bestaat sinds 2011. Het lijkt me dus stug dat je hem al twee jaar in je bezit hebt. Verder wordt dit toestel zo geroemd vanwege zijn snelheid.

Volgens mij heb je een oudere versie van dit toestel (naam is bijna hetzelfde, prestaties zijn echter minder goed). Of je hebt dit toestel in het buitenland gekocht. Dit zou kunnen verklaren hoet het komt dat je de Sony al twee jaar in je bezit hebt. Dan kan het zijn dat je een slecht exemplaar hebt gekregen.

Peter9523712 18-03-2012

Deze mijn vrouw voor haar verjaardag gegeven.
Mobieltjes hebben haar nooit geïnteresseerd maar vanaf deze kwam daar verandering in. Het begon al met de glimlach op haar gezicht toen ik met het apparaatje aankwam.

Ze doet zonder uitleg inmiddels alles mee, whatsapp, krant lezen, internetten, mailen, enz enz.

Het formaat is ideaal en eigenlijk zit er net zoveel op als mijn Xperia Arc S.

Het toetsenbordje typt top, het scherm is ondanks het kleine formaat erg goed en helder.

Verder geluidskwaliteit bellen helder en voorzien van ruisonderdrukking.

Tot nu toe nog geen enkele gebreken opgemerkt.
Voor het geld echt een top toestel.

En onderscheidend van de rest!

dijck1 18-01-2012

De Sony Xperia mini pro is mijn eerste smartphone
en ik ben zeer zeker nog niet teleurgesteld.
Batterij gaat bij mij zeker 1,5 dag mee wat schijnbaar niet slecht is voor een sf met een behoorlijk aantal app's geinstaleed.
Ik moet eerlijkheids halve wel melden dat mijn partner de zelfde telefoon heeft en daarvan is de speaker al kapot.
Bij mijn Sony merk ik alleen al dat er behoorlijk wat speling zit op het uitschuif mechanisme.

M van Rosendaal 14-01-2012

De telefoon combineert het gemak en het huidige. Het gemak van een toetsenbord, wat heel makkelijk te bedienen is met grote vingers. Doordat de toetsen niet helemaal aan elkaar zittn is het zeer goed en gemakkelijk te bedienen. Het huidige van een touchscreen.

In het beeldscherm is het mogelijk om in de hoeken 4 apps per hoek te plaatsen. Dat maakt het heel gemakkelijk om bijvoorbeeld snel je mail te lezen. Ik heb tot op heden totaal geen problemen gehad, de telefoon is nog niet uitgevallen en alle opdrachten zijn goed uitgevoerd.

Ik ben zeer tevreden met het toestel.

Miriam08 14-12-2011

Ik heb deze mobiel al een tijd.
En heb de hele tijd klachten gehad:
mobiel valt regelmatig uit.
Mobiel slaat regelmatig vast.
Gesprekken vallen heel vaak weg.
Smsjes worden niet verzonden en ontvangen.
je kan veel apps niet downloaden.
Internet slaat vaak vast en doet het ook vaak niet.
Verbinding valt ook vaak weg.

Het geluid is wel heel goed en de foto's zijn van hele goede kwaliteit.

naamqwerty123456 01-12-2011

Ik heb deze telefoon nu al een paar maanden en ik ben er nog steeds erg tevreden. Zoals elke telefoon vertoonde deze ook zijn minpunten zoals het ineens niet meer versturen van smsjes ( wat hij overigens nu wel weer doet) en af en hing hij even vast maar dat is verder geen probleem , je kunt er heel veel me, alleen is het in het begin nog even wennen! En zorg ook dat als je deze telefoon wilt, je een hoesje koopt. Ik heb gelukkig nog een vliesje op het scherm maar die zit nu al onder de krasjes! Ik ben al met al heel erg tevreden met deze telefoon een echte aanrader dus!

frlbpp 26-10-2011

Raymond1983 heeft gelijk. Tis een super mobiel.

Hiervoor had ik een Wildfire; deze is op alle fronten stukken sneller. Ook internet op hetzelfde netwerk/abonnement.

Door het aparte toetsenbord (goed bedienbaar) bijna nooit meer verkeerde knopjes indrukken.
Bellen is geen probleem, laden eens per dag is normaal voor een telefoon als deze.

Enige nadeel is de agenda, waar je niet door kan zoeken. Moet nog een andere laden als applicatie.

Feestboek en andere sociale media gebruik ik niet en dat wordt je gelukkig ook niet op gedrongen.

moi

raimond1983 17-10-2011

perfecte mobiel
door mijn werk in de bouw gaat gemiddeld elke telefoon door stof kapot.
dit is mijn 2e sony ericsson (vorige was een 770i) en ik ben er nu wel van overtuigt dat sony ericsson weer een degelijke telefoon heeft geproduceerd.
accu is gemiddeld eens in de 2 dagen opladen.
zelf ik met mijn dikke vingers kan het toetsenbord gemakkelijk bedienen.

Eddie E 04-09-2011

De opstart was een drama.
Blijkt dat de laatste firmware niet meer door de beveiligingscode van de SIM heen kwam.
Kon geen APN's opslaan dus de internetverbinding werkte niet.
Beveiliging van de SIM uitgeschakeld en VOILA !!!
Alles werkt als een speer. Top !!
Moet Sony Ericsson alleen even de laatste firmware aanpassen zodat de SIM weer met een code beveiligd kan worden.
Accu gaat +/- 2 dagen mee en dan moet hij echt weer aan de lader.
Goed opletten wat er standaard aan staat terwijl je er geen gebrijk van maakt, dit kost extra accu vermogen en dat gaat ten koste van de tijd.
Maar verder een prima compact toestel die lekker in de broekzak past.

Martin2711 28-08-2011

Heb de nieuwe SK17i een paar dagen in bezit. Wilde een kleine smartphone en dan is dit toestel echt de topper. Alles werkt prima, volop mogelijkheden. Facebook integratie werkt heel handig. Mobiel internet werkte niet meteen en automatisch instellingen downloaden werkte ook niet. Maar via de website duidelijke gebruiksaanwijzing voor handmatig instellen gevonden, toen was het in een paar minuten gepiept. Batterijprestatie valt me niet tegen, moet om de ongeveer 48 uur opladen.

Miss.Lily 21-08-2011

grappig toestel maar de batterij is echt waardeloos. Je moet hem echt iedere nacht opladen en dat is niet echt heel prettig zeker niet gezien bij mijn oude sony ericsson ik makkelijk een week zonder opladen kon en dat was een toestel van 4 jaar oud. Heb voor dat toestel nooit een nieuwe batterij hoeven te kopen en gebruikte hem iedere dag. Blijf van tijd tot tijd onverwachts bij een vriendin of mijn ouders slapen en dan red die het niet om 2 dagen gebruikt te worden en dan zit ik echt niet de hele dag achter het interne en zet zoveel mogelijk functies zoals bleutooth uit. ik moet dus nu overal die oplader mee naartoe slepen. Nog een ander nadeel vindt ik is dat je nergens ruimte hebt voor notities Ik zou hem zeker niet hebben gekocht als ik had geweten dat de baterij zo snel leeg was. Wat ik ook wel heel vervelend vindt is dat er nergens een nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden, terwijl ze in de KPN winkel vertelde dat die gewoon op de site te vinden was, niet dus. Ik kan wel een beetje engels maar snap lang niet alles. waardeloos. Ik zal ook nog wel een paar positieve dingen vertellen. Geluid is goed met bellen, toetsenbord werkt heel fijn, het formaat van de telefoon is ook prima, kan hem heel makkelijk in mijn broekzak of jaszak steken. lekker compact.