Motorola Razr Maxx 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Razr Maxx 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Provider. 12-05-2013

Dit is een zeer goed toestel. Ik heb hier eigenlijk niets negatiefs over te schrijven. Het minpunt is dat de gsm geen geluid meer afspeeld. Dit is zeer irritant en zou zeker niet mogen voor een gsm van dit kaliber. Dit zou een bug zijn van dit type gsm van Motorola. In het begin volstond het om aan de achterkant men de vinger over het luidsprekertje te wrijven maar dit lukt niet meer. Gelukkig heb ik hier nog garantie op en wordt dit probleem snel opgelost.

pgelean80 08-02-2013

Geweldige telefoon!

Hiervoor heb ik een htc desire hd gehad , maar werd er gek van dat ie halverwege de dag weer leeg was(bijna niet gebruikt).toen het tijd was voor een nieuwe telefoon ben ik naar gsmarena gegaan en heb alleen maar battery test ingetypt..de tel die boveaan zou staan zou de nieuwe worden.....En tot nu toe geen moment spijt van gehad.
Het scherm is niet zo mooi als die van de htc maar voldoet prima en qua snelheid doet ie echt helemaal niets langzamer als de S3 van de vrouw, alleen als de vrouw de tel weer moet opladen dan kan ik nog ff vooruit.bij normaal gebruik gaat ie ongeveer drie dagen mee en als je hem binnen een werkdag leeg wilt krijgen.....succes.

Kortom helemaal tevreden met deze volledig onderschatte telefoon.

Ro R 29-01-2013

"Onbekend maakt onbemind" luidt het gezegde, en dat gaat helaas op voor deze telefoon, want het ding is maar bij één of enkele webshops te koop. En daarmee is ook meteen het grootste nadeel genoemd: het ongezien moeten kopen.

Even was het schrikken toen ik mijn exemplaar kreeg en vrijwel alle tekst op de doos en de bijgelegde boekjes in het frans was opgesteld. Maar bij het aanzetten meldde het toestel zelf zich keurig in het nederlands, en met Android 4.0 out-of-the box.

En dan blijkt het een goeie keuze: het geluid is prima, de mogelijkheden zoals je die mag verwachten van een hedendaagse GSM (zonder LTE en NFC dan, maar die heb ik nog niet gemist). De gebruikersinterface heeft, zoals bij vrijwel alle Android-toestellen, zijn eigen "look and feel", maar is behoorlijk intuïtief als je al bekend bent met Android.
Over het uiterlijk kan je alijd blijven twisten, maar ik vind 'm zeker niet lelijk, en ook het formaat is goed hanteerbaar. Het scherm is voldoende. Nee, geen HD of retina-achtige kwaliteiten, maar wel goed leesbaar ook onder lastigere hoeken of lichtvallen. Daarbij, het ding zit gewoon goed in elkaar, en lijkt behoorlijk stevig.
Veruit het grootste pluspunt is natuurlijk de enorme batterijcapaciteit en daaruit voortkomende gebruiksduur. Ideaal voor mensen die veel op pad zijn, of zich geen lege telefoon kunnen veroorloven tijdens bijv. hun werk. Met deze GSM zit je wat dat betreft een stuk rustiger!

Kortom, als je je over de drempel van "ongezien kopen" heen kan zetten en een toestel nodig hebt dat lang uit de buurt van de oplader kan blijven, heb je hier een goede aan.

fredlyd 02-03-2013

Best Ro R, bij Belsimpel staat ie nu voor 426 euro, maar daar staat bij dat er Android 2.3 op zit.
Hoe kun je hem opwaarderen naar Android 4?

JanKaas 03-10-2012

Deze smartphone is echt onderschat. Iedereen in mijn omgeving kiest voor de meest voor de hand liggende merken zoals Samsung,HTC ,Iphone of Sony. Een dan veel gehoorde klacht is dat de batterij snel leeg is en iedere dag aan de oplader moet.
Goed nieuws, dit is een fantastische telefoon met een 3300Mah batterij die, zeker bij normaal gebruik, drie dagen meegaat !!
Hij draait op Android 4.0.4 en is zeer soepel te gebruiken.
Verder is hij degelijk gebouwd, spatwaterdicht, kevlar achterkant en mooi afgewerkt. Iedereen loopt elkaar maar achterna, maar kijk hier nu maar eens naar. Je zult er geen spijt van krijgen !! Topper.