HTC One 99HTT012-00 32 GB / zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One 99HTT012-00 32 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JSK 24-03-2015

Na bijna 2 jaar trouwe dienst is nu toch het moment gekomen dat ik er afscheid van moet gaan nemen omdat ik toch wel weer iets nieuws wil met mijn ander abonnement. Na Samsung en Sony gehad te hebben weet ik 1 ding zeker...de volgende word weer een HTC One (M8). Zolang ik mijn toestel heb gehad, heb ik nooit maar dan ook nooit bijzondere problemen gehad en functioneert deze nog net zoals op dag 1. Voor mij geen ander merk meer zolang het doet wat het moet doen! En de 4 Ultra Pixel camera...geloof me, die foto's zien er gewoon gelikt uit op standaard formaat. Topper!

htconem7 03-02-2015

De HTC One M7 is een prachtig sterk toestel met de beste specificaties.
Door de sterke behuizing heb je een toestel die heel wat aan kan.
Door de 1.7 GHz guad core processor is het ook nog eens een van de snelste. Doe hier de 4.7 inch scherm, de 32gb geheugen de ultra pixel camera en de boomsound erbij en je krijgt de mooiste, sterkste en beste toestel die er is.
Door de ultra pixel camera maak je prachtige foto's zelfs met weinig licht en boomsound zorgt ervoor dat je met superieure kwaliteit je muziek kan afspelen. Zelfs als je de geluid op zijn hoogst zet.

Al met al is dit voor mij het allerbeste toestel wat ik tot nu toe gehad heb. HTC was al altijd mijn nummer 1 merk en daar zal door het maken van dit soort toestellen zeker geen verandering in komen.

f.akadan 03-02-2015

Sinds enige tijd de gelukkige bezitter van een HTC one. Ik was aan het twijfelen tussen de HTC One en de Galaxy S4,en uiteindelijk voor de HTC gegaan. En het bevalt mij super. Geluid en beeldkwaliteit is super. Daarnaast is het toestel zelf uit 1 stuk aluminium gemaakt wat erg premium aanvoelt.
HTC blinkfeed is een superhandige homescreen waarmee je al je favoriete content in 1 opslag kan zien.

Deze telefoon is zeker een aanrader.

htcgebruiker 01-02-2015

De HTC one M7 is een geweldige telefoon, het 4.7 scherm(Gorilla Glass) is een verademing. Alles is goed zichtbaar en heel gebruiksvriendelijk. De telefoon heeft ook 2 ingebouwde frontspeakers die geïntegreerd zijn met beatsaudio, waardoor muziek dat je af speelt letterlijk bij je binnen komt zonder vervorming of gekraak zelfs bij hoogste volume. Ideaal voor gamers en voor mensen die veel met muziek hebben.
Ook het design van het toestel is fijn waardoor de telefoon lekker in de hand ligt.

avalanche1979 30-01-2015

Toestel ligt goed in de hand. Door de aluminiumbehuizing heb je ook echt iets in je hand. Toestel is met 1 hand te bedienen, je redt alles makkelijk met 1 hand.

Camera maakt fantastische fotos en de htc zoe functie zorgt voor levendige foto's. Toestel is makkelijk in gebruikt en ook het gebruik van meerdere apps tegelijk kan prima zonder dat het toestel te begint te haperen. Al met al een top toestel!

Lieskebouwhuis 30-01-2015

Ik gebruik mijn telefoon de gehele dag, voor onder andere: spelletje, foto(wat ben ik blij dat ik mijn telefoon bij de hand heb met een kleine donder van drie die de leukste dingen uithaalt op de momenten dat je het niet verwacht), agenda, mail, telefoon, social media, nieuws, kortom ik gebruik hem voor alles. De batterij red het een dag en daar ben ik tevreden mee aangezien ik hem dagelijks veelvuldig en lang gebruik.
De mogelijkheid van HTC ZOE om een professioneel filmpje te maken van diverse foto's en filmpjes, welke ik kan doorsturen of via social media kan delen maakt het af. De processor van 1,7 Ghz quadcore is ideaal om diverse dingen na elkaar te openen zonder dat hij traag wordt of hapert. Het intern geheugen is met 32 GB ruim voldoende voor mij om al mijn hardloopmuziek en een enorme lading foto's van de jeugd te dekken waarbij er gelukkig ruimschoots geheugen over blijft voor alle applicaties.
Absolute aanrader, heb al jaren HTC en vind het fantastisch werken. Dit toestel is wat mij betreft een aanrader voor de particuliere als de zakelijke markt door de compleetheid waarbij aan een ieder is gedacht!

beunhaas1992 14-01-2015

ik heb de telefoon nu anderhalf jaar in mijn bezit. en hij beviel ech t heel erg goed. geluid is super zeker de stereomodus als je de telefoon zijwaards draait. de oordopjes zijn echt top!. camara erg tevreden over, beeldscherm mooi helder en zuiver, met andere woorden top telefoon.

MAAR DAN EN LET GOED OP!!!!!!
er wordt niet bij verteld dat de telefoon echt gewoon fucking heet wordt tijdens redelijk zwaar gebruik zoals bijvoorbeeld gaming of een ander programma wat redelijk veel vergt van een telefoontje. dit zorgt er voor dat de kleuren chip van de camera na ongeveer anderhalf jaar kapot is. als je dan een foto of filmpje maakt lijkt het allemaal prima. als je de foto of het filmpje echter terugkijkt heb je allemaal rare kleuren op de foto of in het filmpje of zijn ze zelfs zwart wit met rare kleuren.

je kan dit rustig na zoeken op het internet als je zoekt onder htc one camera paarse of groene kleuren of iets dergelijks. ik heb dit nagezocht om het probleem te achterhalen en daar komt een duidelijke oorzaak naar boven. het extreem warm worden van de batterij waardoor componenten in de telefoon kapot gaan.

het is niet alleen toevallig mijn telefoon die dit doet ik hoor hier veel meer over ook vrienden van mij die de telefoon hebben hebben het zelfde probleem.

ik weet niet of dit allemaal onder garantie valt en of hier wat aan gedaan kan worden maar dat moet ik dus nog uitzoeken maar hier neem ik natuurlijk geen genoegen mee.

tevens zijn de htc laders zoals altijd gewoon troep zijn redelijk snel kapot. maar deze kun je dan ook gewoon onder de garantie laten vervangen en laders kosten ook niet zo veel.

verder nog geen ernstige gebreken kunnen vinden aan de telefoon.

ben er verder erg tevreden mee en onder normaal gebruik zoals emailen, whatsapp, facebooken en al dat soort dingen meer wordt hij wel wat warm maar niet extreem en is de telefoon zeer prettig in gebruik.

philip110 10-09-2014

De HTC One is de slechtste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.
De speakerplaten laten los, toestel is 3x onder garantie vervangen en probleem komt steeds terug.
Daarnaast gaat de telefoon regelmatig in vliegtuigstand als je aan het bellen bent, met name als je aan het lopen bent. Hierover zijn veel klachten wereldwijd maar er wordt niks aan gedaan.

Worst phone ever.. voor mij geen HTC meer

MarianneDonderwinkel 04-06-2014

Op zich een fijn toestel, maar na drie maanden ineens een barst in het display. Twee maanden daarna laadde het toestel niet meer op. Vanwege de barst valt de reparatie niet onder de garantie. Kosten reparatie 266 euro. Voor mij een reden om geen HTC meer te kopen.

ro.es 25-01-2014

Ik was best tevreden met de HTC One, mooie telefoon. Helaas na ong. 8 maanden gebruikt loopt de batterij binnen nog geen volle dag snel leeg. Ik heb de telefoon gewoon gebruikt, dus niet overdreven chatten o.i.d. Bellen en soms een beetje internetten. Het gebeurt ook in een keer dat batterij het zo maar opeens begeeft. Tot voor kort ging de HTC ruim 1 dag mee. Dan het hinderlijke HTC opstart toontje wat niet is af te zetten.

Kortom na 7 maanden gebruik ben ik verplicht om naar een andere telefoon over te gaan. Ik denk voor de Sony Xperia Z1 te gaan. Best een teleurstelling met deze HTC One die naast de aflatende batterij ook wel goede eigenschappen on board heeft. Voor mij geen HTC meer.

Edwin V 14-12-2013

Heb de HTC One X na 2,5 jaar ingewisseld voor deze mooie HTC One. Heb nog ff zitten twijfelen tussen de Note 3 en LG G2. Ben meer dan dik tevreden over de One en kan ook zeggen dat de One op alle gebieden een verbetering is tov de One X. Ben nog geen minpunten tegen gekomen. Heb deze besteld bij de PDAshop icm VodaFone RED onbeperkt bellen, SMS en 2 GB 4G voor 24 per maanden.

MarlonSt 11-12-2013

Perfecte telefoon.
Mooie vormgeving.
Subliem geluid.
Goede camera door de ultrapixel technologie die erin zit.
Lange batterijduur ook bij langdurig zwaar gebruik. (bijv. spellen spelen)

vonkentrekker51 12-12-2013

.....Nou Proficiat dan Marlon en ik hoop ook voor jou dan dat je meer geluk hebt als ik. Het is gewoon 'n super , mooi toestel. Ik moet weer even geduld hebben hoe lang die het volhoud, heb 'm sinds vorige week terug van Dynafix, zonder beschadigingen, netje gemaakt. Veel plezier nog ( zonder storingen en uitval dan) met de One.

vr gr Leo uit Echt

vonkentrekker51 19-11-2013

Mooi toestel , goed geluid, stereo en heeft de speakers aan de voorzijde .
Gaat nu voor de 2 de keer naar Dynafix in Nuth met opstart problemen, jammer !!! . Ondanks de problemen zou ik niet willen ruilen met 'n ander merk toestel. Overtuig je zelf bij 'n zaak of vriendenkring die dit toestel hebben en lees de testen. Hij scoort het hoogst samen met de samsung s4, maar de HTC One net nog iets meer omdat hij van metaal is. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met dit toestel.

Blackunicron79 19-10-2013

Mooie telefoon met plus en min punten welke op kieskeurig verkeerd vermeld staan.
Eerst er zit voor een telefoon geweldig stereo geluid in.
Er is geen mogelijkheid om het geheugen uit te breiden behalve via cloud.
De camera is ronduit zwak voor een telefoon uit het hogere segment met maar 4mp.
Het meest erger ik me aan de feiten dat de wifi connectiviteit wegvalt als ik de telefoon gekanteld met 2 handen vasthoudt en dat er op het keyboard geen toets zit om deze makkelijk weg te klikken.
Dit apparaat werkt wel heerlijk snel.

Edwin V 13-12-2013

Voor het toetsenbord kan je beter Swiftkey gebruiken.

Kieskeurig.nl 29-01-2014

Beste Blackunicron79,

We hebben de verkeerde specificaties van dit toestel aangepast.
Bedankt voor het doorgeven.

brandkraan 12-10-2013

Bezit deze telefoon nu een half jaar en kan het er alleen maar mee eens zijn dat hij is verkozen tot telefoon van 2013. Natuurlijk heeft deze telefoon ook zijn minpunten( camera is oke maar niet top) maar alles bij elkaar is hij gewoon het meest compleet. Het toestel is prachtig om te zien en wanneer je hem vast hebt wil je hem niet meer loslaten. Het schermbeeld is het beste dat er is.Het geluid zowel uit de speakers(stereo) als met koptelefoon op is ongeevenaard. Blinkfeed gebruik ik toch meer als dat ik in eerste instantie dacht.En de Zoe app is erg leuk om mee te spelen.Wel zouden er in Sense 5 wat meer snufjes toegevoegd kunnen worden zoals het swipen naar links of rechts in contacten om te bellen of smsen of je telefoon omdraaien om het geluid te dempen zoals bij Samsung.Maar dit zijn slechts details.Voor wat de meeste mensen doen met een smartfone( youtube,facebook,mailtjes ,muziek luisteren,nieuwsfeeds)Is dit de meest complete telefoon.

magicjm 24-09-2013

De beste smartphone van dit moment.

-Super haarscherp scherm!
-Super bel kwaliteit ( hier had ik met Samsung S4 veel problemen mee, slechte ontvangst)
-Super mooie sound by Beats Audio, stereo sound door 2 geïntegreerde speakers
- Zeer snelle telefoon processor, met infrarood, nfc chip enz
- Super strak design en ijzersterke afwerking ( aluminimum en geen goedkoop plastic zoals samsung S4 of S3)

HTC One de beste smartphone wereldwijd tot nu toe: Diverse awards gewonnen waaronder EISA 2013-2014!! Twijfel niet, koop deze telefoon je zult er beslist geen spijt van krijgen!

sillycious 25-09-2013

Dit kan ik alleen maar beamen. Plús dat de HTC One veel sneller foto's maakt dan de SGS4. Na ruim 1 maand ben ik nog meer tevreden dan in het begin. Ook heerlijk dat er zo weinig ongewenste apps op staan, dit in tegenstelling tot de SGS4, waar veel apps je door de strot geduwd worden.

sillycious 25-09-2013

Dat kan ik alleen maar beamen. Plús dat de HTC One veel sneller foto's maakt en dat deze phone je geen opgedrongen apps door de strot duwt, zoals wel het geval is bij de SGS4.

Peterhhw 11-09-2013

Gewoon een goed toestel! Heeft alles wat een telefoon moet hebben :) Geluid is perfect, is supersnel, mooi scherm, mooie bouw etc.... Ik wou eerst de S4 maar dit toestel is lelijk om te zien en loop ook minder soepel dan de HTC one. Ik had hiervoor de Xperia Z, maar wat een ongelofelijk slecht cq blikkerig geluid zit er in die telefoon, liep ook regelmatig vast!

sillycious 25-08-2013

Na de Samsung Galaxy S 2,3 en 4 was ik eigenlijk een beetje klaar met steeds dezelfde mobiel. Iedere Samsung leek op elkaar. Toen ik de HTC One zag was ik eigenlijk gelijk weg van het design, maar HTC was nou niet echt mijn favoriete merk. Toen ik bemerkte dat zowat iedereen met de SGS4 liep, was het voor mij de reden om toch de HTC One te kopen. Tenminste geen eenheidsworst.
Wat een wereldtoestel! Het design, de software en de mogelijkheden spraken me gelijk aan. Er staatn nauwelijks apps op van HTC zelf in tegenstelling tot de SGS galaxy's die je maar eigen apps door de strot duwt. Fotograferen gaat veel sneller, maakt mooiere foto's in het donker, de aan/uit knop zit op een meer logische plek (bovenop), het geluid is beter en de One is veel intuïtiever. Ook valt mij op dat de HTC one minder data verbruikt. Batterijduur is ook prima al doet de HTC One iets langer over opladen.
Ook heb ik met de HTC One een totaal andere feeling: door de mooie aluminium behuizing heb ik het gevoel een échte telefoon vast te houden, en dat had ik bij de Galaxy's niet met dat plastic.
Kortom, een prachttoestel en nog geen seconde spijt gehad van de switch.

wimvb1963 09-08-2013

Deze HTC One nu ongeveer een maand in mijn bezit. Ongelofelijk veel mogelijkheden. De gebruiksaanwijzing lezen is dan ook geen overbodige luxe. Heerlijk om te ervaren dat deze HTC One veel sneller reageert dan mijn voorganger (HTC Sensation, ook een goed toestel).
Helaas toch de volgende problemen meegemaakt.
De 1e week was de toegang tot instellingen wifi geblokkeerd. Was alleen op te lossen door toestel opnieuw op te starten. Daarnaast verbruikte hij terwijl ik onder wifi bezig was toch mb's via 4G. Mijn hele bundel dus haast leeg. Gelukkig hier op tijd achter gekomen via de MB meter. Hierover contact gehad met zowel HTC als KPN. Helaas gaven ze mij niet een echt professioneel antwoord, tw harde reset, terug gaan naar de KPN winkel, toestel opnieuw installeren etc.
De laatste update bleek gelukkig voor bovenstaande de oplossing en toestel werkt nu perfect.
Mocht je MB bundel niet zo groot zijn let er dan op dat alleen je wifi op on staat en zet mobiele gegevens op on als je daadwerkelijk gebruik wilt maken van 4G.
Het aan/uit knopje is teveel geintegreerd in het toestel. Was niet nodig geweest. Zeker met een beschermhoesje erom heen is het nogal lastig om het toestel aan/uit te zetten.
Het maken van foto's is geweldig. Prima kwaliteit.Het luisteren naar muziek een genot en is echt genieten.
Ik raad een ieder aan om voor 2 backups te zorgen. 1 bij HTC en 1 op een externe harde schijf. Niet meer dan logisch. En als laatste. Doe een beschermhoesje om je HTC one.. Als ze vallen zonder hoesje heb je vaak ellende. Ik verwacht nog veel te genieten van deze HTC one. Van mijn vorige HTC heb ik dat in ieder geval gedaan.

Clemens 18-07-2013

Ben bevooroordeeld in feite. In het beginstadium van Android gegrepen door de HTC Legend en daarna HTC niet meer los kunnen laten. Bovendien zelf en in mijn vriendenkring problemen ondervonden met Samsung.

De hoge score komt tot stand in mijn geval door de bouwkwaliteit, goede prestaties en het uitzonderlijke design.

Geluidskwaliteit.
Mijn Logitech Boombox kan in de kast blijven. Geweldig geluid. Hier is niks te veel over gezegd of geschreven.

Mogelijkheden.
Geen beperkingen ontdekt. en nog flink studeren om alles uit deze telefoon te halen.

Gebruiksgemak.
Na een dag gewend aan het lage aantal knoppen. Wel een enorm verschil met mijn HTC Sensation XE. Duurde wel even voor ik het door had.

Vormgeving.
Hele fraaie vormgeving, maar ieder zijn/haar smaak.

Degelijkheid.

Foto +
Foto bij nacht +++
Geluid ++++
Film ++++

Ben ook erg onder de indruk van de Samsung SIII/SIV en de Note 2.
Ervaring met de service van Samsung en Kies maken mij terughoudend om voor Samsung te gaan.
Had anders vanwege de prijs een Samsung SIII geworden. De prijs in aanmerking genomen een verstandige keuze als je een goede snelle phone zoekt.

Je krijgt geen spijt als je voor de HTC One kiest, maar er is meer op de markt.
De komende jaren kan ik vooruit met mijn HTC One. Heerlijk soepel apparaat.

ro.es 03-06-2013

Perfect, dat is wat ik over deze telefoon kwijt kan. Ik kom van de mooie Sony Xperia T wat al geen verkeerde telefoon was. Vooral in technische zin dus met name de hardware van deze telefoon is van grote klasse. Apps downloaden gaat super snel. Weer met Voip kunnen bellen zonder vertraging en echo (De Sony T trok dat niet meer na 2 keer op de grond gekletterd te zijn).

Het is de eerste keer dat ik voor een HTC ben gegaan en ook al is het menu even wennen na Sony Xperia (Sony heeft naar mijn mening het mooiste menu van alle telefoons), kan ik na een paar dagen intensief gebruik weinig op deze HTC aanmerken. Nieuwsflitsen via video wordt super strak weergegeven. Het geluid via de 2 kleine frontspeakers is beduidend beter als de meeste van zijn concurrenten.

Het design van deze HTC One gaf mij de doorslag op die van de Samsung S4, de enige concurrent van dit moment. Mooie afgewerkte telefoon met een mooi scherp beeldscherm. Een telefoon die je niet laat wachten, alles reageert even snel. Geen moment spijt van deze HTC. vandaag ook het 88k sim kaartje ontvangen van Vodafone. Klaar voor 4G dus!

edkoster 03-06-2013

Na jaren een iphone de stap gewaagd naar android en de keuze is gevallen op de htc one.
Niet dat ik iphone afkeur maar de prijzen rijzen de pan uit ook bij een abb, terwijl ze toch wat achter blijven wat hadware en software aan gaat.
Wel nu mijn eerste indruk van de htc is degelijk, hoewel ik moet wennen aan de groote van het toestel in positieve zin.
De degelijkheid zit wel goed zoals het er uit ziet en het toestel is mooi vorm gegeven.
Betrap me zelf er op dat ik bang ben dat ik krassen op het toestel maak.
Dan het gebruiksgemak, ondanks dat ik ios van apple gewend ben gaat dit me ook redelijk af, het is af en toe zoeken en kijken waar alles zit maar uiteindelijk wijst alles zich vanzelf.
Het scherm is gewoon mooi, ik heb heel wat reviews gelezen en de 1 zegt dit en de ander dat maar ik denk dat de top niets van elkaar afwijkt.
De snelheid van de software is super!! dat dit zo snel met een telefoon mogelijk is (we zouden haast vergeten dat het een telefoon is)
Ook de afstandsbediening reageert snel en netjes, wat ik wel jammer vind is het begin scherm dat kan je niet uit zetten maar ook dat is denk ik even wennen.
Dan het geluid dat is mooi helder en stereo
ik vind het een vooruitgang tot nu toe ten opzichte van de iphone.

MarkSer 30-05-2013

Ik heb sinds een aantal weken de HTC One in mijn bezit. Ten opzichte van mijn vorige HTC Desire een enorme verbetering. Ik was aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy S4 en de HTC One. Door de goede reviews en het weinig vernieuwende uiterlijk van de Samsung (plastic behuizing) ben ik wederom voor de HTC gegaan.

Camera is top. Scherpe foto´s ondanks de 4 mp. Het is dan wel een ultrapixel.
Mogelijkheden zijn enorm. Wat erg goed werkt is de ingebouwde afstandbediening. Werkt zelfs op de Airconditioning van mijn werk :)
Geluid is subliem (voor een mobiele telefoon dan)
Scherm is helder, kleuren zijn natuurgetrouw. het aanraken van het scherm om naar andere menu´s te gaan gaat erg smooth.
Als laatste het design. Veruit het mooiste toestel momenteel verkrijgbaar. Begrijp eerlijk gezegd niet dat de Samsung S4 zoveel verkocht wordt, maar goed.

Voor mensen die nog twijfelen. De HTC One is echt een aanrader!

Evelien_N 17-07-2013

Hoi MarkSer.

heb je ook kunnen testen of je batterij langer mee gaat dan de htc desire ???

ik heb de desire s op dit moment. maar ik moet elke dag zoiezo laden.
lang muziek luisteren bijv tijdens een lange treinreis dat kan niet want dan is me batterij halfverwege de dag leeg.

hoe is dit met de one ???

thnx alvast !!

frank4422 20-05-2013

Heb de HTC one nu 2 weken en dit is mijn 4e smartphone na de S2, S3, en de iphone 5. Beide samsungs bevielen mij uitstekend en de zakelijke iphone5 heb ik na een klein uurtje in de bureaulade gedumpt en daar ligt hij nog. Bijna automatisch wilde ik de de S4 bestellen, maar zag toen op internet de HTC one voorbij komen en wat een mooi toestel vond ik het direct. Mooi wil nog niet zeggen goed, maar na een aantal reviews van van deskundigen te hebben gezien was ik om en gebruik de HTC one nu en wat een geweldig toestel. De one overklast alle toestellen qua geluid en voor het eerst is er een smartphone die mooi geluid levert en dit gecombineerd met een fraai design.

frank4422 20-05-2013