Acer Liquid E1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid E1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Reviewmir 05-11-2013
Geschreven voor: Acer Liquid E1 zwart

Deze telefoon heeft voor zijn prijs een goede kwaliteit hij heeft echter een groot minpunt wat je nergens terugvind in reviews en had ik het van te voren geweten had ik niet voor dit toestel gekozen.
Je kan geen apps op de sd kaart zetten.
Hij deelt zijn eigen interne geheugen in 2 stukken op en je kan dus alleen maar apps op je interne geheugen zetten. Daar waar je normaal zegt app naar sd kaart staat nu app naar interne opslag.
Maar ja dat is dus hetzelfde als het interne geheugen. De ruimte voor apps is dus eigenlijk nog heel gering.
Je kan wel foto's ed op een sd kaart zetten.
Wat ook een nadeel is de batterij duur een hele dag mee gaat hij niet.

En als laatste nadeel het slecht verkrijgen van accesoires. Mooi hoesjes ed zijn niet te vinden.
Ik wilde een extra batterij en dat heb ik wel gevonden na lang zoeken maar dat moest met verzend kosten ed 50 euro kosten. Dat is 1/4 van de aanschaf prijs dat vond ik wel heel veel.

Mirjam

wirdum65 13-11-2013

ik heb ook een acer liqiud E2, maar ik kan wel de apps op de sd kaart zetten, er zijn enkele die niet op de sd te krijgen zijn, dat is bijv een andere browser en de apps die er standaard op staan van google.

je kan het zo regelen: startscherm, menu, apps beheren, schuiven naar sd-kaart, dan kan je aanvinken, welke je op de sd kaart wilt hebben.
of je gaat in t zelfde menu van apps beheren naar gedownload, gaat naar bijv buienradar, en klik aan dat je t op de sd kaart verplaatsen wil.
Bij deze apps: acercloud, agenda, chrome, gmail, googleplay services, google+, hangouts, muziek, talkback en youtube lukt t niet om ze te verplaatsten

Stan_122 25-09-2013
Geschreven voor: Acer Liquid E1 zwart

Echt een geweldige smartphone! Super snel en mooi geluid. Kwaliteit is super, al meerdere keren laten vallen en nog steeds geen schrammetje, alleen de C van het logo op de achterkant liet los. Deze smartphone is 100% een aanrader.

Annaaaaa 09-06-2013
Geschreven voor: Acer Liquid E1 zwart

Ik heb nu al een maand ongeveer de Acer Liquid E1, eerst dacht ik: Acer is geen goed telefoonmerk omdat ik het niet zo goed kende. Maar nu ik 'm een tijdje heb ben ik er superblij mee! Hij ziet er goed uit, en het scherm is echt heel mooi en helder. Ik luister heel veel muziek op mijn mobiel, maar als ik 'm gewoon hardop heb staan klinkt er soms wat gekraak uit een speaker, vooral als iemand een hele hoge toon zingt. Ik maak dan de achterkant halflos, dan gaat het wel weer, blazen helpt soms ook. Maar het kan ook dat dat alleen bij de mijne is:) Nog een nadeel is dat er bijna geen hoesjes en screenprotectors voor zijn. Ik zoek al heel lang een rubberen hoesje voor alleen de achterkant, nouja, die moet ik dus bestellen uit Hong Kong via eBay, en dan nog ziet het er een beetje gelig uit... Maar ik moet hem gewoon niet te vaak laten vallen. Mijn zus had bedacht dat ik ook wel de screenprotector van de Nexus kan nemen, die lijkt er heel erg op. Het scherm is gewoon rechthoekig zonder rondjes etc. waar je rekening mee moet houden. Ik ben dus heel erg tevreden over de Acer, er is intussen ookal een Acer Liquid E2 uitgekomen met een quad-core, alleen wist ik dat niet, maarja, de E1 is ook supergoed, ik heb 'm bij Castle.nl gekocht, en binnen 3 dagen had ik 'm

Groetjes Anna

Wim55 26-04-2013
Geschreven voor: Acer Liquid E1 zwart

een paar dagen nu in bezit had eerst huaweig510 maar die beviel niet zo , deze wel alleen batterij is snel leeg als je een beetje mee speelt en belt kan je hem binnen een uur of 6 weer in oplader doen

Henk-Jan75 08-04-2013
Geschreven voor: Acer Liquid E1 zwart

Ik heb het toestel gekocht vanwege zijn goede specificaties en grote scherm. Het is een mooi plat model. Hij loopt soepel. Ik hoor van andere telefoons dat ze wel eens vastlopen. Heb ik met deze telefoon nog geen last van gehad. Scherm is mooi en reageert goed op aanraken.
Handleiding vind ik beknopt, maar na een paar dagen weet je hoe de telefoon werkt.
Degelijkheid. Wat materiaal betreft voelt het goed en solide aan. Aangezien ik de telefoon nog maar een paar weken heb geef ik voor degelijkheid een 9, omdat ik niet weet hoe dat over een jaar is.
Ik ben erg tevreden met deze telfoon.

Timstarre 28-05-2013

Beste Henk Jan
Ik ben een beetje aan het zoeken naar een nieuw toestel en wou daarom vragen of Hij nog steeds bevalt en of dit een slimme keuze zou zijn
Tim van der starre