Samsung Galaxy Mega 8 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Mega 8 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

sannelie 15-05-2014

ik moet zeggen dat ik over het geheel, tevreden ben met dit toestel. het voordeel dat hij zo groot is, is dat je er goed een boek op kunt lezen of een filmpje kijken. Het nadeel ervan is dat je niet met één hand kunt typen. Verder heeft hij in mijn optiek geen specifieke extra's wat hem heel bijzonder maakt.

Zulfiya 25-09-2017

Voor hoeveel had u het toestel gekocht?

sillycious 02-02-2014

Ik heb de Mega nu bijna 4 maanden, en nog steeds supertevreden. De batterij gaat soms wel 3 dagen mee, het geluid is erg goed en ik vind eigenlijk alles positief aan deze phone. En geloof me dat ik verwend ben, er waren tijden dat ik om de 2/3 maanden een andere smartphone kocht, maar deze bevalt me nog steeds uitstekend.

sillycious 14-10-2013

Goede middenklasser, op de HTC One was ik snel uitgekeken, ondanks het mooie design, dus weer terug naar Samsung. Ik heb de S4 al gehad, en ik wilde graag de Note 3 maar die is idioot duur en bovendien weet ik dat ik meer dan de helft van de features niet zal gebruiken. De Mega is wat dat betreft perfect voor mij. Oke, langzamere processor, maar daar merk je niets van. Oke, ik schrok wel een beetje toen ik hem uit de verpakking haalde maar dat went erg snel. Het geluid is prima en heeft alles wat ik zoek in een phone. De batterijduur valt me wel iets tegen, maar gelukkig laad de Mega ook weer snel op. Kortom, aanrader voor mensen die van groot houden en het midden zoeken tussen de Note3 en de SGS4.

sillycious 28-10-2013

Ik wil mijn opmerking op de batterijduur even corrigeren. De batterij moest zeker nog 'inwerken', maar inmiddels gaat deze zeker wel 2 dagen mee bij redelijk intensief gebruik.
Nog steeds heel tevreden met mijn Mega alleen zo schrikken iedere keer als je een 'normale' GSM's ziet: wat zijn ze allemaal klein tegenwoordig! :-D

Jean-Paul Voets 03-02-2014

Ja inderdaad SCHRIKKEN want hoe klein zijn die andere GSM eigenlijk wel niet !!!!
Ik heb mijn oude S3 aan iemand gegeven, als ik hem weer ff in de handen heb denk ik : hier kan ik echt niet meer mee leven. Wat een klein rottoestelletje is die S3

Smaken verschillen, dat begrijp ik, maar ik ben geboren voor de Mega en we zijn heel gelukkig met elkaar.

Pas alleen als de Note3 goedkoper zou zijn zou ik de toekomst overwegen de Mega te vervangen maar voorlopig geeft de Mega me precies wat ik nodig heb.

Jean-Paul Voets 13-09-2013

Gisteren Gekocht bij Media........ Euro 385. Ik twijfelde tussen de HTC one en Samsung Note 2.

Omdat het crisis is toch maar gekozen voor de Samsung Mega I9505 LTE.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, Dat scherm is super en het pennetje van de Note 2 mis ik niet.

Het geluid is ook duidelijk zee goed, de MEGA kan goed hard en vervormt niet.

Onderweg internet radio luisteren is een appeltje, eitje.

Foto en Film kan je vergelijken met de Samsung Galaxy S3.

Het interne geheugen is wat klein maar voor 25 euro zit er nu een 32 GB kaartje in.

Het grote voordeel is dat je de batterij kan vervangen als hij leef of kapot is.

Dat is een nadeel bij de HTC ONE, Batterij kapot = Repareren !!!!

De Note 2 vond ik ook wel gaaf maar met het aandienen van de Note 3 had ik liever die gekocht en dat is weer een rib uit het lijf.

Het scherm van de Mega is echt verslavend, alles ziet er zo mooi en duidelijk uit dat ik bang ben mijn Galaxy tab 2 met 7 inch ga proberen te verkopen.

De grote van het toestel went heel snel, en heeft een voordeel bij het maken van foto's/filmpjus.

Ik zou bijna vergeten dat de MEGA ook het 4G netwerk aankan, dus ook in de toekomst bij het uitrollen van het 4G netwerk hoef ik niet aan een nieuwe GSM.

jjhuisssen 26-08-2013

De telefoon doet zijn naam eer aan. Hij is inderdaad Mega. Hij heet niet voor niets een phablet (telefoon/tablet). Hij is niet de snelste maar traag is hij zeker niet.
Ondanks zijn formaat ligt hij best prettig in de hand.
Hij heeft een rijk uiterlijk ondanks dat de achterzijde van plastic is.
De telefoon draaid onder de nieuwe jelly bean 4.2.2 software.
Voor mensen die niet van grote telefoons houden is deze zeker geen optie. Maar ik heb hem uiteindelijk gekozen om ook een beetje mijn tablet te vervangen ;)

tim122 22-07-2013

is kei slecht deze kapot groot en slecht hij is sloom deze wil ik nooit meer voor me leven de sony xperia z is beter

Sietse B 16-09-2013

Hallo Tim,

Wat een slechte review. Geen enkele inhoud en door je slechte nederlands geen chocolade van te maken wat je bedoelt.

Jean-Paul Voets 01-02-2014

Zo werkt het natuurlijk niet Tim, Werk je bij Sony ???
Vragen ze bij Sony niet om een minimale opleiding ??

Ik snap niet dat jouw review hier nog staat, Je schrijfstijl is beneden elke peil.
Daarbij draagt het nergens toe bij.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zal maar met een glimlach zeggen : De jeugd
van tegenwoordig.

Ik heb de Mega nu ruim een half jaar en hij is perfect, batterij blijft ook heel goed.

jjhuisssen 26-08-2013

Deze telefoon heet niet voor niks een phablet. Telefoon/tablet. Hij is misschien niet een van de snelste maar traag is hij zeker niet.