Sony Ericsson W950i Mystic purple paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson W950i Mystic purple paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

-joop- 03-11-2008

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar. Hij is heel veelzijdig en ik gebruik hem dan ook heel veel voor bijvoorbeeld
Tomtom navigatie, Google Earth , filmkijken, internetten , emailen, Dit alles werkt altijd probleemloos.

Mijn conclusie na deze twee jaar is dat deze telefoon echt een beest is. Hij heeft me nooit in de steek gelaten, hij is nooit vastgelopen (in tegenstelling tot andere Symbian gsm's)

Ik ben altijd al een trouwe SE klant geweest en ik ga dat ook zeker blijven.
Mijn volgende wordt de nieuwe Sony Ericsson Xperia 1

sjoerd321 30-10-2008

Dit is een prima telefoon, deze gsm is alweer enige tijd op de markt maar hij gaat nog prima mee met de nieuwste toestellen. Ik vind het scherm groot en duidelijk, en de standby tijd is ook boven verwachting goed. Rollertje aan de zijkant krijgt ook een pluim, handig om mee te scrollen. Ik raad deze gsm iedereen aan die iets onderscheidends wil.

MathijsMug 29-04-2008

Toen ik de W950i precies een jaar geleden had gekocht i.c.m. een abonnement was ik apetrots.

2 maanden later heb ik hem tijdens een ritje SupermanTheRide in Sixflaxs uit de achtbaan laten vallen. Nooit meer wat van terug gezien.

Na een half jaar toch weer een losse W950i gekocht omdat ik er zo over te spreken ben.

De geluidskwaliteit via de bijgeleverde in-ear oordopjes is echt fenomenaal! Echt super.
Wat ook handig is is dat je er ruim 900 liedjes op kwijt kunt.
Geen aparte mp3-speler meer nodig!
9-bands equalizer! Hij heeft echt genoeg power, voluma nooit hoger dan 70% gezet.

Makkelijke sms-functie via toetsenbord en fijna snelfuncties.

Mooi vormgegeven en touchscreen werkt perfect.
Paar keer laten vallen, doet het nog steeds.

Als je niet graag wilt smsen via het beeldschermtoetsenbord zou ik deze telefoon niet aanraden. De getallen/letters zijn moeilijk in te drukken en niet fijn om te smsen.

miesmies 23-10-2007

ik heb deze telefoon nu enkele maanden en ik zeg, niets dn lof! Heb een update uitgevoerd via dewebsite en tel doet het super. ik heb er al heel wat versleten dus weet waar ik over praat. De batterijtijd is bij mij 4 tot soms wel 5 dagen, en ik bel of sms in deze tijd regelmatig. tel staat wel ingesteld op alleen gsm netwerk ipv gsm/3g. Die 3G is vaak nergens voor nodig, behalve vooral je snel wilt internetten maar dat vind ik met normale snelheid en operabrowser meer dan snel genoeg. Tomtom werkt ook zeer prettig.
Toestel ook altijd in hoesje in de broekzak en gaat zeer goed. Gebruik de styles nooit en sms via toestenbord. errug handig. Toestel is ook al enkele keren gevallen op een harde vloer en geeft geen kick. Top toestelletje dus met envoudige bediening.

Ambroos72 22-10-2007

Heb het toestel nu ongeveer 3 maanden in bezit, ben er zeer tevreden over, levensduur van de batterij is idd wel niet om over naar huis te schrijven, maarja...
Gebruik ook het bijgeleverde hoesje, want het toestel los in je broekzak laten zitten zonder hoesje lijkt me op termijn nefast voor het touchscreen

Gert van Dam 27-08-2007

Leuk hoor al die positieve reacties maar wat heb je eraan als het toestel net is aangeschaft.

Na 10 maanden heb ik nog wel enkel zaken die op z'n minst voor verbetering in aanmerking komen.

1. Gebruikersgemak.
- Telefoneren vind ik niet handig:
a. na één druk op een contact wordt er verbinding gemaakt en annuleren gaat moeizaam
b. handsfree gaat via het menu, voordat je handsfree belt is er al contact gemaakt en heb je het eerste deel van het gesprek gemist (lastig bij voicemail)
c. Als je toch nog knoppen aanbrengt, waarom dan geen duidelijke verbindingsknop.
- De ene keer als je het scherm aanraakt licht hij op, dus een soort ontwaakfunctie, de andere keer voert hij de functie gelijk uit.
-Aansluiting (auto)lader en koptelefoon maken van het toestel een enorm gevaarte. Bluetooth headset is geen volledig alternatief i.v.m. ontbreken van de antenne functie waardoor de radio niet werkt.
-De terugknop werkt niet in alle gevallen (o.a.. ophangen)

2. Degelijkheid.
- de stekkerverbinding is ronduit knullig, nog afgezien van de eerder genoemde lompheid. De aansluiting in de auto is na een half jaar lam. Heb ik van 't dashboard gesloopt.
-Scherm slijt op een bepaald moment heftig. Eerst merk je een krasserig geluid en al snel wordt het scherm mat op plaatsen waar je vaak schrijft (uitsluitend met de stilo). Inmiddels gebruik in uitsluitend het qwerty-toetsenbord.

3. Service.
Klachten over het scherm worden afgedaan door verwijzing naar servicepunten die allemaal ver bij mij uit de buurt zijn.

4. Compatibiliteit.
‘Praten’ met Apple gaat niet van harte, synchroniseren al helemaal niet.

5. Software.
Regelmatig vastlopers gehad, vaak in combinatie met video.

Voor de rest is het inderdaad een prachtig toestel die volledig aan mijn behoefte voldoet. Het ontbreken van een camera zie ik absoluut niet als gemis. (Nog nooit een fatsoenlijke foto, op normaal formaat, gezien die gemaakt is met een telefoon.) Het is in de eerste plaats een muziektelefoon en daarin is SE m.i. goed geslaagd.

remcovdl 24-07-2007

Heb 'm ondertussen een maand of 5, t is echt een super toestel, wel even wennen met t touchscreen. De muziek kwaliteit is 100% helemaal met de speciale oordopjes die erbij zitten. De telefoon werkt super, veeeel opties waaronder vele leuke zoals een tekenprogramma'tje, sms letterlijk schrijven en tomtom enzo, hij reageer soms wel eens wat trager als andere modelen maar dat zal de pret niet drukken!!!ook met de software heb ik nouwelijks problemen gehad. ik kan hem iedereen aanraden die opties en een degelijk telefoon houdt.

Jojo20 21-07-2007

Erg veel mogelijkheden die ik zelf niet nodig heb. Helaas ook problemen met het synchroniseren. 3 maal opnieuw geïnstalleerd. Register cleaner gebruikt voor de laatste installatie. De snelle USB modus werkt prima, maar de gewone synchonistatie met USB is om te huilen. Outlook contacten (deze eerst aan moeten passen) naar lege mobiel gesynchroniseerd. Dubbele contacten of contact stond er niet bij. Dus onbetrouwbaar. Verder van DVD VOBfiles naar MP4 (320x240) 768 bitrate geconverteerd met Super (gratis) is geweldig, zowel beeld als geluid.

jessylel 03-04-2007

Zeer tevreden over deze mobiel, samen met bluetooth headset D970 is het helmaal top.
TomTom werkt prima.

vincent1973 11-03-2007

Een klein kwartaal in bezit en niet ontevreden.
Ik heb dit toestel vooral gekocht vanwege de 4 Gb opslagcapaciteit. Zo kon mijn gestorven iPod vervangen worden en had ik meteen een nieuwe telefoon.
Over de walkman kan ik kort zijn: hulde! Excellent geluid, makkelijk nummers uploaden, mooie menu's, ga zo maar door. Het koptelefoontje zit in mijn oren niet lekker, dus vervangen door mijn oude vertrouwde Sennheiser. Maar goed, dat is heel persoonlijk. Het geluid van het koptelefoontje is i.i.g. goed.
Ook de verschillende functies zijn duidelijk en eenvoudig te bedienen. Het gaat allemaal heel intuitief en mocht je er toch niet uitkomen: de handleiding is mijns inziens duidelijk genoeg.
Maarrrr, waarom geen camera? Het blijft een beetje een gemis bij een zgn. 'multimediatelefoon'. En waarom, met zo'n mooi touchscreen, toch nog toetsen? Had het scherm nog iets opgerekt en de toetsen achterwege gelaten en je had pas echt een spannende GSM. De toetsen zitten dicht bij elkaar en ik druk vaak mis. Het haalt mijn cijfer voor vormgeving wat naar beneden, vrees ik.
In het begin wat bugs, maar na een update heb ik daar geen last meer van.
Dit toestel is een goede keus voor mensen die een goede mp3-speler met een goede GSM zoeken. Of andersom.

leonard0 24-02-2007

De overall score zal zo'n 9 a 9,5 zijn. Ik ben altijd op zoek geweest naar het perfecte toestel, dat is voor mij compact, bluetooth, infrarood, wifi, gps, geheugen en umts. Deze telefoon heeft niet al deze eigenschappen maar wel umts, 4 gb geheugen(!), bluetooth en IR. Gps vind ik geen probleem meer want de sattelietontvanger is super compact en werkt erg goed via bluetooth. TOMTOM werkt perfect in combinatie met w950i.

Geen wifi, maar achteraf ook geen behoefte aan, heb onbeperkt internet met T-mobile voor nog geen tientje per maand. Internet is goed te gebruiken, en erg handig.
Zou wel liever iets uitgebreider software assortiment willen. Wat beschikbaar is, is niet heel veel en anders niet erg goedkoop.

Tot nog toe geen vastloper gehad, vrij stabiele software en gebruiksvriendelijk. Toch liever windows 6.0 gehad.
Telefoon heeft fijne afmetingen en erg plat.

Had nog wel liever photofunctie gehad, maar mis het niet erg. Zou handig geweest zijn, want je hebt het wel altijd bij je.

Muziek werkt erg goed, was toe aan nieuwe mp3 speler en deze vangt die behoefte goed op. Telefoon opnemen werkt ook perfect tijdens muziek afspelen.

Pello 15-01-2007

Echt een fijn toestel.
Had hiervoor de S700i (ook een goed toestel trouwens). Kon met de W950i direct
aan de slag, zonder handleiding nodig.
Het laden van muziek op de GSM gaat heel makkelijk.
Met de standaard meegeleverde headphones heb je al een super geluid, door de
heel apparte vormgeving van het oordopje.
Touchscreen werkt geweldig, zeker in combinatie met het mini toetsenbord dat
in het display kan worden weergegeven.
GSM nu twee weken in bezit, maar wil hem zeker niet meer kwijt.
Nog niet alle details ontdekt, omdat het voor standaard gebruik niet
noodzakelijk is om de hele handleiding door te nemen. Maar ja, wil je alle
features gebruiken, dan ontkom je er niet aan de handleiding te lezen. Standby
tijd had wat mij betreft langer gemogen, maar bij dergelijk grote displays (en
heel gedetailleerd en helder display) kan het niet anders, dan dat de accu niet
superlang meegaat. (Tja, de Nokia 6310i zal wat dat betreft nooit meer worden
geevenaard. Daarom een 8 voor gebruiksgemak, voor de rest SUPER gadget)

Zonnebank 13-12-2006

De telefoon begint inderdaad te wennen. Helaas zijn er nog niet veel leuke
programma's (of ik heb ze nog niet gevonden) die overweg kunnen met de nieuwste
versie van Symbian. Geloof dat versie 9.1v3 erop staat. Navigatie zou je er dus
op kunnen zetten maar het is mij nog niet gelukt om de juiste versie te vinden
die ook daadwerkelijk gedraaid kan worden op deze versie van Symbian. Daarnaast
ben ik helemaal weg van de walkman functie. Er zit een behoorlijk geluid in.
Overzetten van programma's, spellen en/of muziek is zeer gemakkelijk met de
programma's die voor windows worden meegeleverd. Daarnaast is het beeld
fantastisch, ben niet anders gewend moet ik zeggen van Sony ericsson. Lekker
groot en touchescreen wat zeer lekker werkt. Hiervoor had ik de S700i. Heb deze
ook gekozen omdat ik de P990i te groot vond (vooral in vergelijking met deze
telefoon) en er is niet veel goeds over te lezen. Misschien een minpuntje dat
ik toch de camera functie ga missen. Doordat er geen bewegende delen opzitten
(behalve jog-dial, wat overigens zeer handig is) kan er weinig kapot gaan. Nou
ja, de vormgeving spreekt voor zich natuurlijk. Eigenlijk niets dan lof

GJvdL 15-11-2006

Ik heb de telefoon inmiddels 2 weken in mijn bezit en begin er aardig aan te
wennen. Het is wel wat anders dan de P910 die ik hiervoor had. Maar als je er
eenmaal aan gewend bent dan heb je ook wat goeds!!! Een heel veelzijdig
apparaat dat ook nog eens heel handzaam is. Een stuk kleiner (vooral platter)
en lichter dan de P910. Als je wilt internetten kun je het beeld overdwars
zetten, dat is ook een hele verbetering. Inderdaad, het is niet 1 van de
snelste apparaten, maar dat vind ik niet hinderlijk. Wat ik wel jammer vind is
het feit dat er geen normale mpg's mee afgespeeld kunnen worden. Het moet MP4
zijn of 3gp en daar moeten de filmpjes dus voor geconverteerd worden. De radio
doet het overigens ook verrassend goed, en het is nog RDS ook! De toetsen zijn
mooi verzonken en daardoor is het toestel mooi plat. Ook dit is wel even wennen
maar de kleine puntjes die iets uitsteken maken de toetsen goed te bedienen. En
gelukkig hebben ze het multifunctionele wieltje (jog-dial) ook op dit toestel
toegepast, dat werkt heel handig.
Kortom: een heel veelzijdig toestel dat er ook nog eens geweldig uit ziet en
gebruikersvriendelijk is.

IRJeroen 10-11-2006

Ik heb de telefoon nu 1 week en ik kan er alleen maar lovend over zijn!
Fantastische telefoon met veel mogelijkheden! Perfecte geluidskwaliteit, super
mooie telefoon die makkelijk te bedienen is. MP3 speler is zo gevuld met de
software en ook de synchronisatie met Outlook is subliem! Van bugs geen last
gehad, het enige minpuntje is dat hij soms wat traag kan reageren...