HTC One 99HTT295-00 32 GB / rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC One 99HTT295-00 32 GB / rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

rks1 16-02-2015

Ondertussen alweer anderhalf jaar mijn HTC One M7. Maar één ding over te zeggen: prachttoestel! Ligt lekker in de hand, is ontzettend snel, doet alles wat je ervan vraagt en meer. En ook nu onderhand alweer een keer of zes van de trap naar beneden laten donderen, maar dat houdt dit toestel niet tegen. Nog geen enkele keer een gebarst scherm of zelfs maar n kras. Bedankt HTC voor het maken van een telefoon die je geld waard is!

hoveniertje 27-01-2015

het is een geweldig toestel wat veel aankan,de batterij was in het begin ruim 18uur maar is nu max 8uur bij voldoende bereik anders veel minder.
binnenfoto's zijn bijna allemaal paars van kleur omdat het net te donker is.
van het logo op de achterkant is er binnen het jaar een stukje van de T afgebroken.
sinds kort zit er een flek op de foto's rechtsboven waardoor het lijkt dat de foto niet scherp is.
jammer dat je onder de beoordeling niet een kopje camaera hebt staan want dan zakt de gemiddelde beoordeling toch flink denk ik.
geluid is perfect ook het auto aan/inloggen van apparaten op wifi en bluetooth is geweldig

basv91 26-01-2015

Ik ben al twee jaar in het bezit van dit toptoestel. Hij blijft sterk en vertoont nog geen mankementen. Ook valt het met op dat hij snel blijft ondanks dat ik er genoeg apps op heb staan.

De krachtige speakers in dit toestel spreken mij vooral aan. Ook de robuuste aluminium body is grandioos. Echt een aanrader, zeker nu na twee jaar draait hij nog prima aan de top mee.

pieter960 23-01-2015

Heb de HTC one M7 nu meer dan ander halve jaar. Is tot nu toe de beste telefoon die ik tot nu toe in mijn handen gehad heb.
Het design is geweldig, ligt perfect in de hand. Echt iets wat Samsung ook eens zouden moeten proberen.

Hiervoor de HTC Sensation XL gehad waarmee ik ook uitermate tevreden was.

Mijn volgende toestel wordt 100% weer een HTC en die daarna ook!!

winiajs 22-01-2015

Een top telefoon heb hem nu een jaar en ben zeer tevreden makkelijk in gebruik maakt super foto's en zou de HTC aan iedereen aanraden

Peter1972-010 18-01-2015

De HTC One is echt een geweldig toestel. Design is prachtig terwijl de functionaliteit ook rond geweldig is. De Android ervaring is top met HTC Sense en Blinkfeed is ook fantastisch.

Enige nadeel is de camera, die valt erg tegen. Ik wacht dus met smart op het 2015 vlaggenschip van HTC, die zou volgens ingewijden een veel betere camera moeten krijgen en als dat zo is dan zal dat toestel simpelweg de allerbeste smartphone zijn.

Anoniem 16-01-2015

De HTC ONE beloofde veel, en veel is daar ook van uit gekomen, geluid is fenomenaal, bediening heerlijk, accu gaat (sinds de reparatie) weer behoorlijk lang mee en laad weer snel op.
Ook de Wifi ging weer zonder problemen na de 1e reparatie.
Echter, de camera is totaal niet wat beloofd werd.
Na 2x te hebben teruggestuurd is nu de paarsgloed 91e keer) en de blauw/groengloed (2e keer) weg, maar de belichting laat soms nog behoorlijk te wensen over.
Nee voor de ultrapixel camera moet je deze niet hebben helaas, toch jammer van een toestel dat meer dan € 600 heeft gekost!

Rob Jansma 03-01-2015

M'n 3e Android is dus deze HTC One.

In 1 woord: GEWELDIG!!

De audio is 'beyond all compare'. So sick!!

In vergelijking met Samsung: clever design; body gewalst uit 1 stuk alu, degelijk, gebruiks vriendelijk, uitgebreide batterij beheeersing & dat zonder het toestel te "rooten" (voor de leek: 'kraken' zodat meer mogelijk wordt, garantie vervalt als je het doet btw...). Samsung is plastic, gaat snel kapot, zuipt batterij; deze HTC is echter een werkpaard met alure en stamina.

Top mensen

Rob Jansma

Mies1995 02-01-2015

Geluidskwaliteit:Fantastisch!
Mogelijkheden: Prima
Gebruiksgemak: Erg gebruiksvriendelijk. Alle instellingen en opties zijn snel en makkelijk te vinden. Niks is te gek
Vormgeving: Telefoon ziet er mooi en stijlvol uit.
Degelijkheid: een ontzettend goede telefoon. Na ruim 1,5 jaar werkt de smartphone nog even goed als bij aanschaf. Overweeg om met nieuw abonnement deze telefoon te houden.

MetallicaDutch 31-12-2014

Prijs op moment van schrijven: €383,33

Inleiding

Ik heb de HTC One M7 nu precies 18 maanden in bezit, en kijk al uit naar de One M9, vooral omdat na de M7, de M8 een ultiem succes was op de camera na. Deze review neemt de HTC One M7 op vanuit een kijkhoek waar HTC trots op mag zijn!

---------------------

Waarom HTC?

Iedereen op de middelbare school had wel een smartphone in 2010. Een vriend van me was énorm te spreken over zijn HTC Sensation met Beats Audio. Mij beviel die telefoon ook wel, het was de mooiste en de snelste die je op school kon vinden! Toen ik mijn oude LG ging vervangen met een smartphone, heb ik een uur lang in de winkel zitten te koekeloeren, omdat Samsung ook een aardig besproken onderwerp was destijds. Toen ik de Explorer zag, dacht ik toch: Ik neem het advies aan, ik ga voor HTC. En dat was niet onterecht...

Verpakking

Ik heb eens eerder een smartphone gehad, namelijk de HTC Explorer. Deze telefoon zat verpakt in een Vodafone/HTC doosje van dun papier, waar nóg een doosje in zat van iets luxer papier. Toch viel dat me tegen. Toen ik de One M7 op de toonbank zag liggen (nadat de cassière het had gepakt), vond ik dat een prachtige verpakking. Simpel aan de voorkant en alles op een rijtje op de achterkant. Binnenin vond ik het echter wat rommelig met de twee vakjes, maar hoe de telefoon erin lag was wel mooi!

Eerste ervaringen (Unboxing, camera en geluid)

De eerste ervaring was geweldig, ik stapte dan wel over van een (redelijk) trage telefoon over naar het meest high-end wat er beschikbaar was op het moment. Het instellen ging makkelijk af met een gmail account, en al mijn bestandjes en appjes konden overgezet worden d.m.v. het installeren van een app op mijn Explorer. Dit werd via Wi-Fi gedaan.

Toen ik de camera voor het eerst probeerde, viel me op dat het enorm scherp was voor een 4.7MP camera. Dit was op een zonnige dag, waar ik een foto nam van onze VW Transporter T4.

Het tweede wat ik deed, na het schokkerig opbellen van een vriend (via de computer) was de speakers testen in de telefoon, want dat werd enorm geprezen! Ik ben zelf ook een audiofanatiekeling. De speakers waren enorm luid en in prima kwaliteit, jammer dat zo'n telefoon geen bass kan produceren! Echter was het in de late avond iets te luid voor mijn doen om (stilletjes) een YouTube filmpje te kijken, daar moest ik de oordopjes voor pakken.

Mogelijkheden

De HTC One M7 beschikt over:
- 4.7" display met 1920*1080 beeldpunten (468 PPI) (IPS)
- Qualcomm Snapdragon 600 (Quad core, 1,7GHz)
- 2GB DDR2 RAM (werkgeheugen)
- 32 of 64GB opslag (Géén Micro-SD slot - Dus niet uitbreidbaar)
- Achter: Ultrapixel (4.7MP) camera met wijdere lens voor meer lichtopname en single-flitser
Voor: 2.1MP camera zonder flitser
- Optische beeldstabilisatie voor de camera
- Infrarood en NFC (Near Field Communication)
- Bluetooth 4.0
- Edge (E), gprs, hsdpa, hspa/hsupa (3G), lte (4G) en umts netwerken ondersteuning
- Android 4.1.2
- 2.300 mAh batterij
- Accelerometer, gyroscoop, kompas en GPS

Het enige wat de telefoon mist:
- Micro-SD slot.

Gebruik

Smartphones worden tegenwoordig voor zowat alles gebruikt, ik doe dat ook. Muziek, foto's, browsing, project-ondersteuning, etc. De telefoon is snel in bijna al het gebruik, behalve bij intensievere spellen en wanneer het veel tegelijk moet doen, ook dient erop gelet te worden dat het geheugen niet helemaal vol zit, daar wordt de telefoon ook enorm traag van.

HTC Sense is voor mij een uitkomst, ik heb dan geen andere Android-overlaps geprobeerd behalve Sense, maar dat hoeft van mij ook niet. Blinkfeed is zelfs zo handig in mijn geval dat ik Facebook, Twitter, Tweakers en andere nieuws-apps bijna nooit tot nooit open. De camera-app is stabiel en simpel, en de TV app is een uitkomst. (Ik ken geen betere of überhaupt betere) Je kunt er kamers instellen, en zelfs universeel TV's besturen zonder iets anders dan het merk in te hoeven te voeren. (Dit wel instellen maakt het gebruik van kanalen en knoppen echter beter!)

Vormgeving en degelijkheid

Toen de HTC One M7 uitkwam was het eerste wat me in het oog sprong natuurlijk de uiterlijk van de telefoon, dat vind ik overigens ook belangrijk, omdat ik er vaak naar kijk, wil ik geen telefoons die ik niet mooi vind.

De telefoon is een klein beetje gerond aan de achterkant waardoor het geen koelkast is zoals vele telefoons. De plaatsing van de speakers aan de voorkant is geweldig in verband met video's, de sensoren zitten naast de bovenste speaker, dus dat zit niet op een aparte plek, aangezien de camera er rechts van zit. De knoppen zijn goed voelbaar en hebben een duidelijke feedback wanneer ze ingedrukt worden. De microfoons zitten onderin en achterop.

Ik heb de telefoon enkele keren laten vallen, jammer genoeg had ik bij de eerste keer het direct laten vallen op een scherpe steen waardoor het scherm meteen een scheurtje kreeg. De overige keren is er niets mee gebeurt behalve kleine krasjes op de zijkanten en voorkant, voor mijn gevoel is het dus een sterke telefoon die heel wat klappen kan hebben. De speakers zijn echter na korte tijd (enkele maanden) vergaan en werken duidelijk minder dan andere One M7's, ze gaan minder luid en vervormen op luidere volumes, dit kan te maken hebben met waterdruppels die er vermoedelijk in zijn gekomen tijdens het fietsen in de regen.

Scherm

Het scherm van 4.7" heeft een resolutie van 1920*1080, Full HD dus. Met een PPI (Pixels per inch) van 468 een theoretisch enorm scherp scherm. Niets is ook minder waar, want dit scherm is prettig om naar te kijken. Het is een enorm scherp scherm met IPS, waardoor je het beeld nog perfect ziet wanneer je er 180 graden op kijkt. De kleuren zijn natuurlijk.

Conclusie

De HTC One M7 is nu 22 maanden oud, en nog steeds een prima telefoon. Een snel, stevig toestel met (nog) ondersteuning voor updates en goede en luide speakers. Haar mindere punt is echter dat de telefoon oncomfortabel in kan worden om in de hand te houden wanneer het te warm wordt (na intensief gebruik wordt het wel degelijk warm), de camera laat iets te wensen over voor zoomen en lange-afstands foto's, anders dan die punten is het een prima telefoon voor een prima prijs.

Tjanssen1 29-12-2014

Allereerst wil ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben met deze telefoon, ondanks mijn slechte ervaringen met een voorganger, de sensation. De geluidskwaliteit is hetgeen mij over de streep heeft getrokken. Stereo geluid aan de voorkant moet wat mij betreft de norm worden van alle smartphones/tablets/laptops/tv's etc. Zo simpel, doch vaak vergeten.
Echter, de kwaliteit is niet ideaal, vooral als je de telefoon recht voor je gezicht houdt, ze zijn erg richtinggevoelig en dat wijt ik aan de vorm van de gaatjes waar het geluid uit komt. Dat is waarschijnlijk de reden waarom deze bij de opvolger veranderd zijn.

Vormgeving is mooi, vooral in combinatie met het strakke design van HTC Sense. Het gebruiksgemak is ook zo ongeveer het beste van alle android toestellen die ik heb geprobeerd.
Toch zijn er ook nadelen. Zo is mijn telefoon momenteel voor de tweede keer naar de reparatie, omdat de camera bij levering niet in orde was, er zat overal een opvallende blauw/paarse waas op foto's. Dit is een veelvoorkomend probleem bij deze telefoon, bovenop het feit dat de camera simpelweg te weinig resolutie heeft. Hij is nu voor de tweede keer naar de reparatie, omdat ze de vervangen camera niet goed gemonteerd hadden. Erg vervelend moet ik zeggen, maar geen dealbreaker.
Qua software zijn er echter enkele vervelende dingen op te merken, die vooral betrekking hebben op het gebruik van video in browsers of bepaalde apps. Dingen als stotterend beeld bij apps als Netflix en besturingsknoppen die niet uit beeld gaan of willekeurig steeds weer in beeld komen bij het gebruiken van de interne videospeler op websites o.i.d. zijn erg vervelend en maken het wat lastig om zorgeloos te kunnen genieten. Ook na verschillende updates en resets blijft dit een probleem.

Maar over het algemeen staat de software nog steeds ver boven de concurrentie. Heb momenteel een Huawei als leentelefoon en ik merk hoe zeer ik weer terug verlang naar mijn HTC One.

Bouwkwaliteit is goed, doch niet heel goed. Hij voelt stevig aan, maar naden zijn niet goed afgewerkt. Het logo van Beats is na 10 keer vegen niet meer op de achterkant terug te vinden. Een plaktattoo blijft beter zitten.

Toch ligt hij lekker in de hand ondanks zijn relatieve dikte tegenover de concurrentie. Dit komt door de licht gebogen vorm.

Qua mogelijkheden zie ik vooral dat er niet TE veel mogelijkheden zijn. En ideaal vind ik de ingebouwde infrarood afstandsbediening. Echter laat de software soms te wensen over. Er zijn nog te veel beperkingen voor het instellen van alle knoppen en ik hoop dat er aan gewerkt blijft worden.

Mijn conclusie is eigenlijk dat ik het nog steeds de fijnste telefoon vind die ik ooit in bezit heb gehad. Daarom neem ik enkele negatieve punten voor lief. Ik hoop dat ik aan deze telefoon voorlopig genoeg heb en ik niet de behoefte heb om op de verleiding in te gaan een nieuwe te bestellen zodra mijn abonnement afloopt. Maar waarschijnlijk zit dat wel snor. Ik ben benieuwd naar de wearable die HTC nog aan het ontwikkelen is. En naar de update naar Lollipop met de nieuwe versie van Sense.

Voor mensen die een oudere telefoon hebben en wensen te upgraden, vermoed ik dat de HTC One M8 een betere keuze zal zijn, tenzij het budget beperkt is. Deze is beter afgewerkt dan de m7, terwijl het op wat specificaties na niet drastisch veranderd is ten opzichte van de m7. Heb je al een m7, zou ik persoonlijk niet upgraden naar de m8, het verschil is te minimaal.

Mariska van Ham 29-12-2014

Ik de heb de HTC One M7 nu een jaartje. Ik vond het spannend om over te stappen van Samsung naar HTC, maar ben blij dat ik de gok gewaagd heb, ik zou niet meer van HTC af willen.

Het toestel ligt heerlijk in de hand en heeft vele opties zodat je het toestel helemaal naar je eigen smaak kan inrichten! Je merkt duidelijk de geluidskwaliteit met de speakers by Dr. Dré. Ook de camera werkt prima en heeft een mooie kwaliteit.

Wel heb ik kort last gehad van oplaadbare problemen, maar al snel kwam ik er achter dat dit aan de oplader zelf lag. Toen ik eenmaal een ándere oplader had deed hij het weer uitstekend! Kort om ik vind het een heel fijn toestel! :)

Bauke93 18-12-2014

Gebruik deze telefoon al bijna anderhalf jaar en ben nog zeer tevreden over de HTC One. Bij mijn vorige telefoons merkte ik na +/- een jaar dat de batterijduur drastisch verminderde. Nu kan ik nog gewoon prima een hele dag met de batterij doen, met intensief muziek gebruik.

Ook heb ik helaas mijn telefoon een keer vol met beeldscherm naar beneden op de stenen vloer laten vallen. Ik vreesde al het ergste, echter na het op pakken bleek er enkel een diagonale barst in die eigenlijk wegvalt als je het beeldscherm aan heb staan.

Kortom, een top telefoon met prima geluidopties en werkt na 1.5 jaar nog erg snel.

VanSluis 16-12-2014

Deze telefoon is een feest om naar te kijken. Prachtig ontwerp. Prachtig om te zien en om mee gezien te worden. Het ligt lekker in de hand en je voelt dat je een kwaliteitsproduct in de hand hebt. Het scherm is mooi, helder, scherp en geeft de kleuren goed weer. De camera maakt mooie foto's en maakt uitstekend foto's onder slechte licht condities zoals in de avonduren. De Sense interface is makkelijk te gebruiken en ziet er goed uit. Niet teveel toeters en bellen zoals bij een paar van de concurrenten het geval is. De batterij is prima. Met de batterijbesparingsmodus kom ik de dag door, maar batterij had van mij wel wat meer inhoud mogen hebben. Al met al een aanrader!

Neo-- 16-12-2014

Inmiddels bijna een volledig jaar in mijn bezit.
Toestel voelt degelijk aan met een zeer strak design.
Ondanks de case vanaf dag 1, helaas 3 kleine pitjes op de achterzijde, maar dat mag e pret niet drukken!
Ik ben blij met mijn toestel, het is vertrouwd en gebruiksvriendelijk tegelijkertijd.

De geluidskwaliteit is geweldig! In elke opzicht.
Het gebruiksgemak samen met de vormgeving en degelijkheid, maakt de HTC One geheel compleet.
Communiceer in style!

KillaSkillz61 15-12-2014

Top kwaliteit mobiel met een top kwaliteit geluid!
De design is ook heel erg mooi , werkt perfect alles wat in deze mobiel is gemaakt/gedaan is helemaal top kwaliteit de camera's zijn ook heel erg goed , een van de beste mobielen van de wereld.

avalanche1979 15-12-2014

Tot nu toe 1 van de beste htc toestellen in de lijn. Subliem geluid. Super makkelijk in gebruik. En kan niet meer zonder blinkfeed. Heel makkelijk al je nieuws in 1 oogopslag. Super snel toestel en goede camera.

Jay Smith 15-12-2014

Nu anderhalf jaar in bezit. Zeer robuuste prachtige telefoon. Geluid is fantastisch met de speakers die in twee stroken voorop de telefoon geplaatst zijn. Het grote full hd scherm werkt erg fijn. De telefoon springt er tussenuit door zijn design. Zo zijn tegenwoordig de meeste telefoons erg rond en zwart aluminium/plastic, zo is de HTC one uniek met zijn stoere vierkantere design.

HTC heeft de plank alleen misgeslagen met de camera. De UltraPixels doen niet wat ze beloven. Het is waar dat foto's in het donker mooier zijn dan de meeste concurrenten, maar nog steeds erg pixelig. Foto's overdag zijn redelijk maar je zou meer verwachten van een high end smartphone.

Verder zijn er geen minpunten te bespeuren. Deze telefoon is fantastisch voor mensen die het geld niet hebben voor de nieuwe generatie high end phones. Met recht telefoon van het jaar 2013

jordy89k 15-12-2014

Zeer goede en snelle telefoon met stabiele software...
Enigste minpunt van mijn kant is de camera, UltraPixel klinkt leuk maar geen geen scherpe foto's.
geluidsopnamen zijn echter van hoogstaande kwaliteit.

mark123321 15-12-2014

Heb nu een HTC one m7. Ben er zeer tevreden mee net als mijn vorige HTC. De desire. Kwaliteit is weer dik in orde en hij loopt nooit vast. Ook krijg je de laatste Android versies nog binnen. Kortom kopen die HTC's

merelirene 15-12-2014

Ondanks dat mijn htc eigenlijk al bijna vervangen kan worden is er niks mis met de kwaliteiten. Alles loopt nog heel snel, ook krijg ik nog steeds updates. Van de HTC zoe maak ik heel veel gebruik je hebt zo namelijk altijd een foto die goed gelukt is!
Het geluid van de HTC is helemaal geweldig zelfs net de oordjes heb je perfect geluid!

A.G.1987 15-12-2014

Ruim anderhalf jaar heb ik dit toestel nu in gebruik. En met grote tevredenheid kan ik in alle eerlijkheid zeggen. Heb hiervoor altijd Iphone gebruikt, maar na goed inlezen op het internet toch voor de HTC One gekozen.
Een zeer verstandige keuze kan ik wel stellen. Waar al mijn vrienden bij Apple bleven plakken werd ik op slag verliefd op HTC.

Waarom?
zoveel meer mogelijkheden
batterijduur is, zelfs na 1.5 jaar, fantastisch
design is mooi, en niet onbelangrijk, omhulzing is super sterk

Er zijn al wat vrienden overgestapt naar HTC en die zijn ook meer dan tevreden.

Mochten mijn HTC one en ik ooit uit elkaar gaan dan is zijn opvolger zeker van hetzelfde merk.

Leve HTC!

Abraham Bruins 15-12-2014

Nadat ik 3 jaar lang in het bezit ben geweest van een HTC Desire, was ik echt toe aan een opvolger. De eerste smartphone met een android OS die mij opviel was de One. Simpel, strak, maar toch ook speciaal. De speakers aan de voorkant zijn mooi en strak weggewerkt en werken super! Ik ben blij dat bij deze HTC smartphone de 'touch' knoppen niet op het scherm zitten, maar er net onder, zo kun je extra genieten van het grote Full HD (1920x1080p) scherm.

Pro's:

-Design is erg goed
-Camera maakt erg mooie beelden, diepte etc.
-Speakers doen het erg goed
-Ligt fijn in je handen
-Interface is mooi en strak
-Interface is logisch opgebouwd
-Krachtige en snelle smartphone
-Beeldscherm is fantastisch!

Con's:

-Na verloop van tijd blijft stof in de kleine gaatjes van de speaker zitten.
-De camera kun je niet ver inzoemen zonder resolutieverlaging ( 4mp camera )
-De Micro USB port is niet erg strak, de oplader laat soms los.

NielsK22 15-12-2014

Na een jaar de HTC ONE in gebruik te hebben ben ik nog steeds erg tevreden over het toestel. Het design is een van de mooiste op de markt. Het aluminium is echter wel krasgevoelig wat er voor zorgt dat er na een jaar toch wel krasjes en deukjes inzitten terwijl hij altijd in een hoesje zit. Geluidskwaliteit is erg goed door de stereo Boomsound. De camera van de HTC ONE is erg goed. Doet het in het donker verbazingwekkend goed en door zn groothoeklens krijg je bijna alles op de foto. Accu is na een jaar ook nog steeds goed en de telefoon gaat bij normaal gebruik makkelijk een dag mee. Enige punt van kritiek is dat er bij mijn telefoon stof zich heeft opgehoopt achter de lens van de front facing camera. Hiervoor is de telefoon ook opgestuurd geweest voor reparatie. Vervolgens kwam deze na drie weken weer terug zonder dat het stof weggehaald was. Dat is erg jammer maar verder is het een toptoestel.

Anoniem 05-10-2014

Vanaf het eerste moment het gevoel een lekker toestel in mijn handen te hebben, alles werkte lekker en vlot.

Echter na ongeveer een half jaar problemen met de wifi, een paars gloed op de foto's en de accu laad stukken langzamer op.
Opgestuurd naar Dynafix voor reparatie, en na 2 1/2 week een ander toestel ontvangen.
Maar helaas weer wifi problemen, accu laadde weer langzaam en nu had ik een groen/blauw zweem op de foto's.
De accu is na weken wonderbaarlijk weer in orde en wifi werkt ook weer lekker, mogelijk dat de laatste systeemupdate daarbij heeft geholpen?

Op dit moment ligt het 'nieuwe' toestel weer bij Dynafix om gerepareerd te worden, maar als ik dit hier lees wordt het waarschijnlijk weer een vervanger.
Ik hoop echter wel dat het dit keer één wordt die van te voren goed gecontroleerd wordt, of gewoon een nieuwe ipv slechte gerefurbished toestel.
Ik had me meer voorgesteld van een toestel in deze klasse en voor deze prijs.

Anoniem 16-05-2015

Ik wil toch nog even wat kwijt over het wel of niet updaten naar Lollipop 5.1(.1).
Oha zie ik opmerkingen dat het netjes is na 2 jaar, en dat veel anderen het ook zo doen.
Echter, is het HTC zelf die meerdere keren de update naar 5.0 vooruit heeft bijgesteld, en dus voor de nodig oponthoud heeft gezorgd.
Het zou dan ook jammer zijn als het trage 5.0 niet wordt opgewaardeerd, want mensen 4.4.x was vele malen responsiever!
Ik zie zelf ook geen echte meerwaarde in 5.0.