Samsung Galaxy SM-G870F 16 GB / zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy SM-G870F 16 GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hanswillik 09-09-2015

Eindelijk een toestel waar ik niet voorzichtig hoef te zijn. Ik heb tijdens de zomervakantie erg gave onderwaterfilmpjes gemaakt. Hij is absoluut waterdicht dus ook tijdens een kanotocht kun je hem bij de hand houden en fotograferen en filmen. Verder heeft hij alweer de nodige valbeurten gehad en heeft alles netjes overleeft. Gewoon in de stromende regen je mail checken, het kan gewoon.

Verder is de actionknop erg handig om onder water foto en film te maken want dan werkt je scherm niet.
Daarnaast is het gewoon een S5 dus in vergelijking met mijn vorige (S3) een lekker vlot toestel. Hij is in de volle zon zeer goed leesbaar en de ext bespaarstand werkt erg goed als je onder weg bent en de batterij is bijna leeg.
Wat me wel tegen viel zijn al die loop en gezondheidsapps. Die werkte volgens mij niet goed of precies genoeg en heb ik verwijderd. Ook mijn oude trouwe runtastic pedometer (stappenteller app) werkt niet op dit toestel. Als je die start begint hij meteen met 90 kilometer per uur op te lopen terwijl je stil staat. Ik heb nu de fitbit app met de zip stappenteller en dat werkt prima.
Foto's en films zijn schitterend zolang je niet inzoomt. Ze zijn ongelofelijk scherp, mede door het fantastische scherm. Maar ook op je TV ziet het er mooi uit. Zonder flits en met wijnig ligt zijn de foto's ook meer dan goed.
Als laatste, maar dat is heel persoonlijk. Ik hou van die echte knoppen onderaan. Ik vind het veel beter werken dan toughscreen knoppen.