Alcatel POP C7 7041X 4 GB / zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alcatel POP C7 7041X 4 GB / zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

volvo87 18-11-2014

heb mn vorige gsm verloren dat was een samsung galaxy s3 heb nu een Alcatel c7 pop om maar direkt met de deur in huis te vallen hij bevalt UITSTEKEND hij kost maar ongeveer een derde van de s3 maar doet er maar weinig voor onder het interne geheugen is wat minder evenals de camera en scherm is ook iets minder fel maar is nog steeds zeergoed en vindt geluid van de ingebouwde speaker zelfs iets beter dwz.iets voller accu is ook ruim voldoende niet minder dan de s3 deze werd na een half jaar al hard minder was wat een Tegenvaller al met al een dikke Pluim voor de Alcatel nog ZEER TEVREDEN Samsung in verhouding VEEL te DUUR

H.Zuidema 18-09-2014

Prima Iphone, Internet, Wifi, en foto's maken althans voor mij goed genoeg en dat voor die lage prijs. Mooi scherp beeld
De verhalen dat deze Iphone snel stuk gaat zijn onwaar.
Ik ben er zeer tevreden mee en nu drie maanden in mijn bezit.
Het ligt aan de instellingen die je doet hoe lang de batterij meegaat maar 1 x per dag opladen bij intensief gebruik vind ik normaal.

s.evst3 03-07-2014

Woohoow Alcatel one touch pop C7, Voor maar 120 euro en dan ook nog eens een 5'' scherm en voor dat geld een Hi Prepaid kaart (Logisch daarom is hij goedkoper), Super snelle processor, Sterk WiFi bereik alleen het geheugen valt wel een beetje tegen maar daar gaan we niet moeilijk over doen gewoon een SD d'r in en hoppa klaar. Dan heb je al zo'n goedkoop toestel en dan ook nog 20 Euro beltegoed en 20 euro Cashback nou als we dan nog gaan zeiken.... Dus Alcatel ga zo door met deze toestellen!

Vragen over het toestel vooor als je hem ook wilt kopen doe dat via de reacties!

s.evst3 26-08-2014

Hallo beste @Pyunga hn, Ik heb je reactie al een lange tijd gelezen alleen geen tijd gehad om er antwoord op te geven sorry daarvoor, Maar ik zal nu even antwoord geven op je vragen.
1. Nou Dat is dus de grootste fabel die er maar heb kunnen bestaan op deze wereld. De plunker die dat gezegt heb heeft dus blijkbaar niet genoeg verstand van telefoons want ten eerste; Elke telefoon met android heeft een Google play Store (Voorheen Android Market) daar kan je dus de Applicaties downloaden en dat gaat vrij snel alleen let er wel op als je tijd en datum niet goed staat van je telefoon zegt ie dat je bij geen enkele google service verbinding heb dus ook de play store let daar dus op! en 2 Die plunker die dat gezegt weet dus blijkbaar ook niet hoe heet play store icoon er uitziet want als je kijkt naar een plaatje van een Alcatel ot pop c7 zie je altijd een play store icoontje stan (Tasje)

2. Ja ik ben nog steeds zeer tevreden over het toestel zeer snel en heb echt heeel veel mogelijkheden voor het geld alleen inderdaad ik had een probleempje met het geheugen omdat ik me oude SD-Kaartje aan me zusje gegeven had alleen nu heb ik een nieuwe gekocht (8GB Is echt genoeg hoor) en heb nu echt geen problemen meer) (*TIP: De Acer Liquid Z5 Zit in het zelfde prijs klassement en even groot alleen een vriendin van me heb hem ook maar het materiaal is zeer slecht dus ga daar niet voor) Ik wens je suc6 met je keuze en ik hoop dat ik je geholpen heb Mvg Groet

pyungahn 19-08-2014

@s.evst3; Ik heb een tweetal vragen over deze telefoon.
1 Ik heb ergens op het internet gelezen dat je geen app's kan downloaden met deze telefoon, is dit inderdaad het geval of een fabel.
2. U heeft deze telefoon nu een tijdje in gebruik in uw review was u erg enthousiast over de telefoon. Bent u dit na een aantal weken nog steeds.
Graag lees ik uw reactie. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet

waliehhh 10-06-2014

ik heb mijn alcatel pop c7 nu een maandje of 2 en hij is er helemaal mee opgehouden, hij wil niet meer aan en niks. In het begin beviel hij heel erg, maar is erg snel 'stuk' gegaan terwijl ik er normaal mee omgegaan ben.

indyxoo 06-05-2015

ik heb precies het zelfde

H.Zuidema 06-06-2014

Een paar dagen in mijn bezit en ik ben sprakeloos geweldig wat een goede smartphones van Acatel. Qaud Core processor, zeer groot en goed beeld,2000 amp batterij dus lang standby. De smartphone heeft veel mogelijkheden en een duidelijk menu die je vanzelf de weg wijst met een zeer groot geheugen. De spelletjes heb ik verwijderd en de WiFi verbindingen zijn goed.

Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die dure smartphones kopen want voor 89 euro plus 20.00 euro gratis beltegoed bij Phone House heb je deze smartphones bijna gratis. Ik ben dan ook uitermate tevreden.

H.Zuidema 31-05-2014

U stelt dat deze prepaid telefoon geen internet bezit maar deze telefoon heeft andriod 4.2 dus heeft deze telefoon internet Kieskeurig. U moet geen verwarring gaan zaaien Kieskeurig want daar bent u toch niet voor?