Samsung Galaxy SM-G900F 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy SM-G900F 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wnijen 01-06-2015

Na s4 mini dual-sim de s5 duos aangeschaft bij dualsim.nl. Na installatie meteen een update naar android 5.0 en nog een kleine update daarna ontvangen, ging allemaal vanzelf. Eigen apps waren via google al geplaatst. Daarna geroot, om de samsung en google apps die ik niet gebruik uit te schakelen. Ietwat wennen aan 5.0, de blokkeermode van kitkat zit er niet meer in. Maar met app op te lossen. Toestel, beeld is prachtig, geluid is gewoon goed, zowel bij filmpjes als in gesprekken. Accuduur is bij mijn gebruik, zonder streamen, 3 dagen plus. Al met al tevreden over de telefoon. Geen uitval, rare schermreacties oid. Touch gevoeligheid is in te stellen, bij heel gevoelig tik je snel iets aan. Maar kun je dus terugzetten zodat dat niet meer gebeurt.