Sony Ericsson W850i Precious Black zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson W850i Precious Black zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

itsme1986 27-11-2009

Geweldige telefoon. Heb dit toestel nu al 3 jaar en het doet het nog steeds prima. Geheel naar wens. Het is een telefoon die weinig opladen nodig heeft ( lees 1 keer in de week bij normaal gebruik ). Voor de rest is hij makkelijk te hanteren. Ook het menu is erg duidelijk. Zelfs na 3 jaar nog 100% tevreden. Echt een topper.

Jan T uit Groningen 28-02-2009

Ik heb deze toestel sinds 2007. Ik ben zeer tevreden over deze toestel, alles werkt perfect. De radio is zeer duidelijk, walkman uitstekend, ook het geluid. Ik heb een 1 gb geheugenkaartje in het toestel. Ik heb dus voor uren muziek en foto`s zijn voor een snelle shot prima. Kortom wat mij betreft een aanrader.

mitchelldegreef 09-11-2008

Ik heb deze telefoon sinds mei 2007 en vond het eerst een goede telefoon, nu begin ik hem steeds waardelooser te vinden, hij gaat in me broekzak bellen, minimaal 5 keer per dag, maakt smsjes zonder dat ik het wil, voel de trifunctie amper, de aansluiting voor de oplader en oortjes zijn bagger (aansluitingspuntjes breken af) camera wordt snel vies, en is moeilijk te reinigen. Er zijn een paar dingen die wel deugen, het geluid van de mp3 en de knopjes bovenin voor de foto´s te scrollen

Rinske 28-07-2008

Ik heb deze telefoon sinds december 2006 en hoewel het op zich een fijn toestel is, heb ik er toch vanaf het begin al enkele (kleine, doch irritante) problemen mee.

Het eerste is dat de telefoon soms 'bevriest' na het maken van een foto. Maar goed, kwestie van batterij eruit en opnieuw aanzetten. Verder gaat hij soms ook niet automatisch op toetsenblokkering als ik hem dichtschuif. Ook niet echt een dramatisch probleem.

Wat wel echt vervelend is, is dat degene met wie ik bel mij soms niet hoort. Ik hoor hem/haar wel, maar ik klink ver weg (Rins, je praat weer naast de hoorn is een standaarduitspraak geworden) of ben helemaal niet te horen. Na een paar seconden weer wel, maar het blijft echt vervelend.

Opsturen vind ik de moeite niet meer, over een half jaar neem ik waarschijnlijk toch een ander toestel bij mijn nieuwe abonnement. Waarschijnlijk wel weer een SE (hiervoor had ik een K700i, nooit problemen mee gehad).

RickGW 25-07-2008

Heb hem nu ruim een jaar, en net zoals bij veel anderen hier heb ik er sinds korte tijd niets anders dan problemen mee. Eerst kraakte het toestel tijdens het bellen, hij is toen twee weken weg geweest voor reparatie. En twee weken terug begon hij ineens uit te vallen, zomaar. Tot een gegeven moment hij zelfs helemaal niet meer aan wilde... Hij is nu weer weg voor reparatie en dat zou minimaal drie weken gaan duren i.v.m. de vakantie. Nou, lekker dan, maar ik ben het een beetje zat. Ik denk dat ik maar een andere telefoon ga regelen... Dit is mijn eerste telefoon, na mijn Nokia's 3310 en 6021, die zoveel problemen kent.

Nicky88 29-06-2008

Ik heb de telefoon nu een jaar en hij krijgt nu echt gebreken!! scherm wordt wit en hij trilt niet fatsoendelijk. Ook blijft hij vaker hangen. Is gerepareert onder garantie, maar krijg hem thuis gestuurd en zet hem aan en ja hoor hij heeft nog steeds dezelfde gebreken!!! ben nu aan het denken om de sony ericsson k800i te kopen. Is deze beter???

ErikK1975 17-05-2008

1e half jaar perfect toestel. Daarna Waardeloos!! Heb hem nu 1 jaar een 4 maanden en daarvan is hij ruim 4 maanden voor reparatie weggeweest en sinds eergisteren is hij weer eens kapot gegaan. Op basis van de laatste 8 maanden raad ik hem aan iedereen af!!

Roelderagger 25-04-2008

Het eerste half jaar was dit echt een perfect toestel geen enkel probleem gehad. De laatste tijd is het precies andersom. Eerst weigerden enkele toetsen, toestel opgestuurd, onder garantie verholpen. Het was lastig, maar ja het kan gebeuren. Een paar dagen later begon het scherm als een stroboscoop te flikkeren, dus toestel weer opgestuurd. Heb hem net 4 dagen gebruikt, blijft het scherm helemaal zwart. Dus ist ie weer opgestuurd. Hier worden we dus niet echt vrolijk van. Hopelijk begeeft ie het straks weer gauw want er is me voor dan een nieuwe belooft.

Sajoto 09-03-2008

Dit is absoluut een top GSM.
Vooral het geluid is subliem.
Hij zit erg goed in elkaar.
En heeft uitbreidbaar geheugen.
En je kan er heel veel mee.

Jeroen Loeffen 12-11-2007

Perfect bellen en Walkmannen, prima foto's. Toetsblokkering zwaar onvoldoende: ik heb minstens 2 keer per week dat ik de telefoon bellend of internettend uit mijn broekzak haal.

mr. laban 26-10-2007

Mooi toestel, ook voor deze nononense jongen. Walkmanfunctie is super! Mijn grote dank aan xderuiter en gezellie voor het kunnen blokkeren van het internetknopje (zie reviews begin dit jaar), ben nu wel € 50 lichter maar heb het toestel nu toch maar weer uit de afvalbak gehaald!

tlllppps 22-10-2007

Een hele goeie telefoon, maar de kwaliteit die is gebruikt is wel wat minder.Er zitten hele grote scheuren bij de navigatieknoppen. Dat ziet er soms wel lelijk uit, Het is echt heel goedkoop plastic wat ze gebruikt hebben.Maar ja..verder het geluid is ernorm goed te noemen. Ik heb al vele sony ericssons gehad maardeze klinkttoch echt het beste. Bijna helemaal kraakloos en gaat ook nog eens aardighard, zelfals ik de mp3s heb opgevoerd. Camera: Jammer geen autofocus.. dit had ikwel op minj vorige se modellen. Maar zo erg mis ik het ook weer niet. Slide is aardiggoedvoor de eerste slider van sony ericsson. Verder UMTS ook wel grappig soms,zoalsbeeldbellen. Gratis een 1gb stick erbij waarbij je veel muziek op kanzetten. Dannog de vormgeving. Ik vind dit echt een van de mooiste tel. tot nu toe.alleen iets aande dikkere kant, maar dat wend.achterkant erg mooie ( soort van spiegel alsje demobiel opendoet'). Verder nog de walkman player is erg uitgebreidvergeleken metde eerste walkman toestellen, zoals de w810, w300, w800, w700 etc. Daar kanje alleenkiezen uit afspeelmodus en equalizer. Bij de w850 ook nog uit stereo -widening,verschillende weergaven, lichteffecten en ook nog SKINS ( deze is weltoegevoegddoor een update ). Met skins kun j kiezen uit verschillende walkmankleuren, als wit,oranje en zwart. Verder nog TRACKID, erg handig, maar je moet er wel voorextra betalenals je geen internet abbonement hebt. TrackID= je kan dan een paar secondenvan hetliedje opnemen en dan kreeg je te zien hoe het liedje heet, dezanger/zangeres etc.Verder de mooie flashmenu's. De telefoon gaat trillen als je bijvoorbeelddoor hetmenu srollt en het heeft aparte menu's dan de normale sony ericssonsthema's.Verder heeft de radio redelijk goed ontvangst, alleen jammer dat je deheadset danaangesloten moet hebben. ( beetje loisch ook . )Ook nog 3d games. Je houd dan de telefoon als een echte spelcomputer vast.Helemaalaan de bovenkant zitten 2 toetsen die je voor de spellen kunt gebruiken.De batterij gaat erg lang mee, zelfs als je hem continu gebruikt. Er zitnamelijkeen lichtsensor in en die reageert op de omgeving waarin ie zich bevind.Ben je inhet donker, worden de toetsen en het beeld automatisch donker. Schijnt dezon ophet beeld, worden de toetsen het beeld feller.Verder muziek luisteren via de oordopjes gaat erg goed dankzij de in - eardopjes.Deze telefoon valt zeker aan te raken, ondanks de navigatieknoppen waarinwél grotescheuren in zitten. Of ik ben gewoon een pechvogel.

Arjannn 25-08-2007

Heb dit toestel nu een jaar in mijn bezit.
Na een jaar wordt het weer tijd voor n andere.
Nadelen:
Het scherm dat erg snel vuil wordt
Vind het toestel niet lekker in mijn hand liggen als ik bel. Schuif m dan ook altijd uit. Maar vind m te zwaar.
Vooral tijdens smsen merk je het.
Vind de screensaver en automatische toetsblokkering irritant. Dat je die steeds maar weer moet verwijderen.
Vind de walkman toets erg irritant die druk ik altijd per ongeluk in omdat ie zo groot is.

Voordelen:
superlang meegaan van de accu
perfect geluid
prachtig beeld, mooi groot ook
de vele functies
supersterk toestel

Lindjelief 19-07-2007

Ik vind dit echt het beste toestel aller tijden! ligt lekker in de hand, sms-t super, maakt mooie foto s, Mp3 speler is geweldig, vooral met de oordopjes.
Thema s downloaden is ook erg leuk, alles werkt perfect!
Ik heb al veel telefoons gehad ;), maar dit is echt 1 van de beste!

Miss SS 14-07-2007

de w850i heb ik nu al paar dagen in bezit,
ik vind het een fijn toestel! vergeleken met mijn andere slidefone die ik eerder heb gehad. met de SE w850i hoef je niet elke keer de telefoon uit te schuiven om in het menu te komen. je kan gebruik maken met de snelkoppeling. ik hoef nu dan ook echt bijna nooit de toetsenbord te gebruiken. tenzij ik een sms moet versturen of een nummer draaien die niet in mijn contactenlijst staat.
ook de muziek stopt niet als je ff de menu uit gaat. het draait gewoon verder als je even iets anders doet. je kan dus muziek luisteren en photo's maken tegelijk.

lenniej 24-06-2007

ten eerste is dit een prachtige mobiel.
een mooi uiterlijk, veel mogelijkheden en een geweldig geluid zoals het hoort bij een SE.

positief: mooi uiterlijk
goed geluid
fijn schuifmobieltje
veel mogelijkheden
goede camera (2.0 megapiksel)
een overzichtelijk menu

negatief: nog neit echt veel minpunten
wel dat je neit kan inzoomen met de camera
en dat het licht juist donkerder word als het donker is en niet lichter( heb ik eerder gelezen)

voor degene die twijvelen
niet doen gewoon kopen een top mobiel!

Dutchcub 10-06-2007

Prima telefoon, erg gebruikersvriendelijk. Wat ik wel ongelooflijk laks vind is dat Sony Ericsson nog steeds hun software niet geschikt hebben gemaakt voor Vista! Wel allerlei spelletjes ontwikkelen voor de mobiel als Spiderman en allerlei andere rommel maar de mensen die de mobiel al gekocht hebben verder niet helpen. Ik zit nu al 6 maanden te wachten op de software. Kan mijn muziek niet downloaden in de telefoon en foto's niet naar de pc krijgen. Een hele slechte beurt dus van S.E.

Verder is het toestel prima.

Platti-goal 07-06-2007

Heb deze gsm nu een maand en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben. Ook de ondersteuning op de site van Sony-Ericson vind ik bijzonder prettig, zoals downloads en een updateservice.
De geluidskwaliteit van het toestel zelf vind ik perfect, ik moest er alleen wel een goede koptelefoon opzetten voor bij de mp3-speler omdat die oortjes mij nooit lekker zitten en dat merk je dan weer in de geluidskwaliteit. Gelukkig had ik die koptelefoon nog liggen...
De mogeljkheden met deze mobiel spreken voor zich, je kunt er alles mee wat je zou moeten kunnen, en meer.
Ook het gebruikersgemak krijgt van mij een dikke 10! Zoals al eerder op deze site vermeld heb je je gsm binnen 10 minuten onder volledige controle, en mocht je hier toch wat langer voor nodig hebben dan staat er op de site van Sony-Ericson nog enkele tips.
Ik heb voor het witte exemplaar gekozen en dat ziet er meteen ook heel chic uit. de vormgeving vind ik mooi en overzichtelijk met gelukkig geen pookje voor de navigatie. Op deze manier zal de navigatie langer zijn werk kunnen doen omdat er geen stof tussen kan komen. De telefoon is iets dikker in vergelijk met andere gsm's, wat veel mensen een nadeel vinden. Ik vind het juist een voordeel. Hij voelt nu wat robuuster aan en ziet er ook niet zo fragiel uit.
De degelijkheid kan ik nu nog niets over zeggen, ik heb 'm pas een maand in bezit en zoiets kun je toch pas op de lange termijn goed beoordelen. Vooralsnog ziet alles er solide uit , ook het schuifmechanisme werkt goed en stabiel. Ik verwacht dus geen problemen met dit toestel mits je er een beetje zuinig mee om gaat natuurlijk...

Tot slot wil ik eenieder die hier ook zijn review heeft geplaatst bedanken, want dat heeft er mede voor gezorgd dat ik deze mobiel heb gehaald.

Marcel Haster 04-06-2007

Na het lezen van vele reviews op deze site, heb ik besloten om te gaan voor de SE W850i en na een maand intensief gebruiken, nog steeds blij met de juiste keus :-)

Ik wilde én een telefoon met een fatsoenlijke camer (mijn vorige was een Nokia 6230i) én een fatsoenlijke mp3 speler. Mede het feit dat er bij deze standaard een 1GB kaartje zat, telde wel mee.

Ik vindt de telefoon erg prettig in gebruik. De foto's buiten zijn super. Binnen en de filmpjes minder, maar dat neem ik voor lief. De mp3 functie is helemaal top. Moet nog wel een andere koptelefoon aanschaffen...

Maar ondanks alles, een super toestel. Ook leuk dat je verschillende wekkers in kan stellen. Ik wordt graag wakker met muziek en dat lukt prima met dit toestel.

O ja, en je kan er ook prima mee bellen :-)

Tienray 28-05-2007

Had al eerder een SE. Heb ongeveer alle merken gehad. Ben sinds mijn vorige SE bij hun blijven hangen. Ik ben weer 1000% tevreden. Onverstelbaar wat een mp3 speler, ik bedoel fototoestel, gsm bedoel ik. Wat een geluid wat een beelden en wat een fijn toestel. Niets anders meer pakken!!! Niet kapot te krijgen. Ligt lekker in de hand. Zeer gebruiksvriendelijk. Veel meer mogelijkheden dan op deze zitten zijn er niet. En het geluid, kaai vet. En dat met die bijgeleverde 1gb!! geheigenkaart. Onwijs.

Fa 22-05-2007

Ondanks alle mogelijkheden van de telefoon blijft alles overzichtelijk terug te vinden in het menu met handige tabbladen. Binnen 10 minuten kan je de hele telefoon doorhebben. Het geluid van de standaardkoptelefoon vind ik wel slecht maar na aanschaf van een echte Sony Headset is het geluid stukken beter als je net als ik van MegaMegaMegaBass houdt. Foto's s'avonds en binnen zijn niet echt supergeweldig, maar buiten met mooi weer helemaal top. Batterij gaat bij mij nog niet 2 weken lang mee zoals beloofd in de specs, maar waarschijnlijk is dat ook alleen maar als je er naar kijkt en er verder niet mee belt enzo, en ik gebruik m super intensief qua muziekluisteren [min. 2 uur per dag] spelletjes [15min per dag] en bizar slappe tel gesprekken met mn moeder [gem. 1 uur per gesprek!!] en moet hem hierdoor toch wel savonds aan zn infuusje leggen. Vind de navigatie toets niet heel handig te bedienen maar met je nagel is het wel te doen. Sms'en heb ik ook wel eens sneller gekund doordat deze T9 functie zijn opties van het woordenboek een beetje lastig weergeeft. Maar als je bedenkt wat de telefoon allemaal kan is het echt echt een aanrader en iedereen die hem te dik vind moet lekker in de spiegel kijken en m niet gewoon niet in zn achterzak willen stoppen :)))

Jeroen_Syndrome 14-05-2007

Hoi iedereen,

Ik heb deze telefoon nu sinds een week en ik ben er echt tevreden over. Ik was erg aan het twijfelen tussen de Samsung D900 en deze W850i. Uiteindelijk gekozen voor deze, en het was echt een goede keuze. Het geluid is echt goed en ik heb zelf geen problemen met de headset (nog niet). De dummie's in de winkel lijken heel onstabiel maar hij is heel degelijk achteraf. Verder heb ik er nog geen problemen mee ik koop binnenkort een 4GB geheugen kaart want ik heb Sony gebeld en de maximale capaciteit was 4GB voor de mensen die het ook willen. De foto's zijn soms niet zo goed maar soms heb je hele goede foto's maar ik vind het goed genoeg voor af en toe is een foto te maken. De toetsen zijn aan het begin wel erg wennen, maar heb er nu geen problemen mee.
kortom de telefoon is zeer geschikt voor mensen die hem ook veel voor muziek willen gebruiken, kan veel geheugen op als je uitbreid en de foto's zijn ok. Als mensen twijfelen tussen Sony of Samsung zou ik voor de Sony gaan.

Groetjes Jeroen

PS: iedereen bedankt voor de reviews hier want hierdoor heb ik eigelijk ook deze telefoon gekozen, vond dat ik daarom ook wel even een review moest plaatsen ;p

...

Mimbo 05-05-2007

Ik heb deze telefoon nu sinds eind December in mijn bezit en ik ben wel tevreden met de telefoon. Het is een hele mooie telefoon alleen er zitten wel een paar minpunten bij. Grootste minpunt bij die van mij is dat zodra je hem slide dat je de toetsen kan drukken is dat hij ALTIJD het fotoalbum opent en blijft openen en erin blijft scrollen. Dan denk je misschien van: Dat is toch niet zo erg? gewoon ff terug en doen wat je wou doen. Maar dat is dus niet zo want als ik op de terug knop drukt opent hij het weer gelijk en dat blijft hij dan ook doen. Het is echt super irritant. Tevens vind ik ook dat de camera een beetje raar is(bij mij dan) de gewone fotomodus doet het goed maar de video is van lage kwaliteit. Je hebt een optie tussen MMS en Hoge Kwaliteitscamera maar ze leveren allebei hetzelfde slechte kwaliteit(vga?). Verder is het echt een prima telefoon en de geluidskwaliteit is super, zelfs op ze hardst is het geluid niet zo beroerd. Met 1GB geheugen kan ik er vrijwel alle muziek op die ik erop wil hebben. De headset die je erbij krijgt vind ik wel wat minder. De oordopjes vallen er na verloop van tijd een antaal vanaf(het rubbertje dan) en dan raak je hem op een gegeven moment wel kwijt. Dat is wel zonde want dan moet je met twee verschillende maten rubbertjes in je oren en dat zit nou eenmaal niet zo lekker.
Toch vind ik deze telefoon wel een aanrader want ik denk dat het fotoalbum probleem komt omdat ik de telefoon een keertje heb laten vallen (niet eens zo hard maar misschien wel op een zwakke plek) of omdat ik er een keer soep over heb gemorst of omdat ik hem in de pizza heb laten vallen.. best veel domme dingen terwijl ik normaal nooit wat laat vallen.. :P
Hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben!

Hans Aarts 14-04-2007

Leuk toestel. Ik wilde absoluut niets meer met een JOYSTICK. Ik had hiervoor de K750i, dat was ook een geweldig toestel maar na verloop van tijd werkte de joystick niet meer goed. Ik heb wat vuil verwijderd waardoor hij het elke keer wel weer een maand redelijk deed.

Bij deze was ik bang voor de degelijkheid van het schuif-gedeelte. Ik heb de telefoon nu 5 maanden en tot nu toe sta ik ervan te kijken hoe goed dit werkt.

Enige nadeel wat ik zelf vind ondervind is dat het wat lastig is om met 1 hand te SMS'en. De toetsen zitten zo laag dat je de telefoon niet stevig vast kan houden terwijl je met je duim tikt.

Overall conclusie : GEWOON GOED !!!!!
Geluid echt super

Deays 27-03-2007

Hallo, ik heb de SE W 850i 1 maand in bezit. In vergelijking met mijn vorig SE W800i, hij heeft wel een paar nieuwe dingen. Maar de fotokwaliteit is niet zo top. Vooral als je binnen foto's maakt, buiten heb je iets betere kwaliteit. De W800i was super in foto's maken. Navigatietoets vind ik wel hard, dat je met pijnlijke duim blijft. Verder wel een prima mobiel. Heb geen last dat hij per ongeluk op internet gaat zoals ik hier in sommige reviews gelezen. Muziek kwaliteit is ook super. En alle andere mogelijkheden.
Gr.