Nokia 6110 Navigator zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6110 Navigator zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TeLaat 25-01-2010
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

+ redelijke navigatie voor indenticieel gebruik (met kompas e.d.)
+ na 2 jaar is de behuizing in goede staat
+ overzichtelijk menu die je zelf kan aanpassen
+ fm radio
+ redelijk geluid

- schuifje van de camera gaat af en toe open
- vreemde storingen zoals: een periode geen gps herkenning, accu leeg in 1 dag en nu geen weergave van gemiste nummers (heel irri).

lifter 12-01-2010
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Heb het toestel nu twee jaar, alles werkt nog prima. Navigatie is super. Zet routes indien nodig zeer snel om en is sneller dan sommige tomtom's. Geluid is ook goed.
Batterijen ook nog in orde.

hoog72 03-10-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

op zich een aardig toestel al wel 3 keer weg geweest voor reparatie, 1 keer gps 2 keer camera knopje nieuwe batterij.
route 66 is in vergelijking met tomtom een grote stap achteruit, werkt traag, geef beperkte informatie, maar goed het zit er op dus doe je het er mee

StefanG 14-08-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ik heb dit toestel nu bijna 2 jaar en er is nog niets aan kapot gegaan. Enkel de volumebutton aan de zijkant reageert soms niet helemaal lekker. Vervelend vind ik soms wel de navigatiebutton. Ik heb vaak dat ik mis druk en dan wordt de navigator geopend. Het duur weer een paar seconde, eer dat je die weer af kan sluiten.. beetje irritant soms. Voor de rest is het een super degelijk toestel en wat een erg groot pluspunt is, is het geluid. Je kan gerust je muziek afspelen op de speaker. Klinkt subliem! Het schermpje is wel een beetje aan de kleine kant, maar voldoet wel. Handig is ook de eigen-button aan de zijkant, waaronder je een eigen snelkoppeling aan kan hangen. Ik heb daar nu m'n muziekspeler aangehangen, omdat ik die veel gebruik..
Tis echt een aanrader deze telefoon

Marcos69 10-06-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Mede door de goede riviews op deze site, heb ik bijna een jaar geleden deze telefoon aangeschaft.
Ik ben er ook zeer tevreden mee. Gebruik hem zeer intensief en hij blijft er gewoon zo goed als nieuw uitzien!
Heb er ook nog geen enkel probleem mee gehad.
Scherm is helder bij daglicht, geluid is super, gesprekken helder, is snel (Na de laatste update volgens mij nog sneller).
De slider en de toetsen voelen ook nog steeds degelijk aan.
De enige nadelen vind ik de navigator toets, die ik onbedoeld vaak indruk en dan een paar seconden moet wachten om het programma weer af te kunnen sluiten.
Het apparaat is vrij dik (het zit niet echt prettig in je broekzak) en het volume van de muziek over de koptelefoon had van mij wat harder gemogen, maar het geluid is mooi.
Ook vind ik de bovenste rij toetsen net iets te dicht bij de rand zitten.
Jammer dat het mij niet lukt om in de muziekbibliotheek artiesten namen, albums en genres te wijzigen, dus als dat niet op de pc geregeld is, staat er heel veel onbekend tussen.
Ook mis ik de mogelijkheid om via usb op te laden.
Naar gelang het gebruik gaat de batterij gemiddeld 1-3 dagen mee. Navigatie werkt ook goed. Fix duurt soms een paar minuten, andere keer weer binnen een paar seconden. Ontvangst is echt geweldig. Midden in de kamer, in de auto bij de versnellingspook of op de stoel.
Echt een fijne telefoon!

ilsev85 14-05-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar en ben er zeer tevreden over. De navigatie werkt perfect na wat geduld (duurt soms wat lang voordat hij het signaal vindt) Maar verder werkt de telefoon helemaal naar behoren.
De vormgeving had van mij iets strakker gemogen, maar ach dat is een kleinigheidje.

sietske1988 05-05-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar en ik kan niet anders zeggen dan dat het een super telefoon is!
Ik laat nu me abbo verlengen en neem opnieuw de nokia 6110!

pinokkia 14-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ben vanaf 17-10-2007 al in het bezit van deze nokia 6110 navigator.

* Geluidskwaliteit: Bij deze gsm is dit zeer goed. Zit geen echo`s of iemand niet goed verstaan.
* Mogelijkheden: Meer dan zat.
* Gebruiksgemak: Als je eenmaal nokia sybiam S60 gewend bent. Is dat super makkelijk het menu te bedienen. (zelfs mijn man weet het. En die heeft een nokia 5140i waar niets opzit)
* Vormgeving: Had wel iets mooier gekund.
* Degelijkheid: Nu na 1,5 jaar werkt alles nog steeds perfect. Zelfs de slider.

Noelle1335 12-03-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

ik heb deze nokia nou al 2 jaar en vind hem echt heel fijn. heb hem al heel vaak kei hard laten vallen maar niks aan de hand dan. verder vind ik de navigatie ook heel fijn voor als ik ergens heen moet op de fiets en ik weet niet hoe ik moet rijden werkt dit gewoon net zo goed als in de auto. de boxjes doen het heel goed komt hard geluid uit!! wist eerst alleen niet hoe k alle smsjes tegelijk moest verwijderen maar dat moet dus met markeren en dan allen markeren.
foto kwaliteit is ook goed en goede flits. je kan de fotos ook mooi bewerken. 1 minpuntje ik vind hem niet zo heel mooi hij had wel wat strakker gemoge;) verder top toestel!!

Milamber72 07-02-2009
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Een erg compleet toestel. Zelf totaal geen problemen mee gehad. Ook de gps heeft erg snel een fix. Met de kaarten van Route66 west europa kom ik overal. Verder een goed geluid. De radio doet het top (gebruik ik ook veel). Daarnaast gebruik ik ook veel de mediaplayer voor het afspelen van filmpjes. Gaat perfect.

Zelf vind ik dit een echte aanrader. Deze telefoon nu zo'n 5 maanden in bezit. Een toppertje.

jheetje 14-12-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Dit is het aller aller irritantste slechtste en meest stukkende toestel wat ik ooit gehad heb.
wij hebben twee van deze ondingen op de zaak die van mij is al 4 keer stuk geweest en nog steeds blijft de verbinding wegvallen.
verbinding verbroken

ik moet soms tot wel 3 keer per gesprek terug bellen omdat de verbinding gewoon wegvalt. wat ...? je houd van een uitdaging? probeer deze telefoon dan maar eens NIET stuk te gooien tegen het vodafone,dynafix,nokia gebouw.

Ik wil mijn oude telefoon terug.

lmvandermeer 29-11-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Hoi, Ik heb dit toestel nu al sinds sept. 2007. Tot nu toe vind ik het een erg goed toestel.Er zijn eigenlijk maar twee minpunten. 1. Hij is aan de grote kant. 2. Ik heb er vorig jaar een micro-SD kaart bijgekocht van 4 GB. Iedere keer als ik die kaart eruit probeer te halen, denk het toestel dat de kaart geformatteerd is en kan ik niet meer navigeren. Dit is natuurlijk niet zo. Als ik die kaart er dan nog even extra induw, herkent hij de kaart ineens weer... Wel een beetje raar en blijf er voortaan vanaf! Het navigeren werkt super, ben daardoor al vaak uit de brand geholpen want door dat apparaatje kom je dan ineens op tijd!

Denise 24-11-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Op 29 september heb ik een review achtergelaten en deze wil ik graag herzien.

Na heel wat gedoe heb ik uiteindelijk een geheel nieuw toestel gekregen. Mijn toestel was waarschijnlijk een maandagochtend-prul. Het toestel wat ik nu heb mankeert nagenoeg niets! Alleen tijdens smsen heb ik vaak een knipperende lijn (horizontaal) in beeld. Verder doet alles (GPS, navigatie, internet, smsen, enz..) het prima!

eline-h 24-11-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

perfecte routeplanner, goede geluidskwaliteit, mooi design.

meijer1974 09-11-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

WAt een super telefoon,!!!! navigatie werkt perfect, geluid is goed, is gelukkig niet super groot, makkelijk in gebruik, ja Simone echt WEL een super toestel!!!

simone27 24-10-2008

Koop nooit een nokia!

wat een waardeloze prul is dit! Ik heb deze gsm nu 6 maanden, maar na 1 maand deden de rechter functietoetsen het niet meer. Ik het toestel ter reparatie gebracht. Vocht op de pintplaat, eigen schuld, dikke bult. Geen idee hoe dat vocht erin komt, want ik heb de gsm nog nooit in een vochtige ruimte gelegd.
Zeer slechte service van Nokia!! Ik stap weer over om een ander merk en met mij, 4000 medewerkers.

kerby 03-10-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Denise: dat je gps het slecht doet kan ook aan je auto liggen, sommige auto's zijn erg goed afgeschermd, andere gps apparaten zullen dan ook problemen geven. Ik heb in no-time een fix, het helpt natuurlijk wel om a-gps aan te zetten. Of je hebt een maandagochtend-6110, je andere problemen herken ik ook niet.

pibou 29-09-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ik heb dit toestel nu een jaar in mijn bezit niets anders dan lof.Navigatie werkt heel goed ,met interne gps ,start binnen 1 minuut op.ik heb er ook Tom Tom navigatie opzitten welke ook uitstekend werkt ,alleen werkt deze op een externe gps.
Dit toestel is een aanrader.

HermanusCD 23-09-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Dit is een superapparaat. Vooral de (gratis) navigatie die bijgeleverd wordt is echt fantastisch. Ook het navigeren zelf kost helemaal niets, zelfs door heel Europa. Internet is ook lekker snel. Bij buienradar zie je de richting waarheen de regenbuien trekken. Bij een GPRS-toestel heb je nl. alleen stilstaand beeld en geen animatie.
Als iemand nog op zoek is naar een toestel: probeer er nog één te bemachtigen, want hij gaat uit de roulatie (Nokia gaat nu zijn eigen kaarten, genaamd Nokia Maps, 'verkopen', dwz niet meer gratis, bijv. in de opvolger 6210).
Ik heb volgens mij het laatste exemplaar in Groningen weten te bemachtigen. Misschien is er elders nog voorraad. Op zoek dus!

Mr pascal 17-09-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

toestel is echt een aanrader. navigatie is super met route66, echt goed ontvangst, telefoon ziet er strak uit
en functioneerd zoals je verwacht van een toestel.
kortom geen negatieve punten behalve de accu.
toestel gaat slechts 2 dagen mee. maar dat is normaal als je er mee navigeerd enz. enz.

amadeus 24-08-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Prachtig toestel. Heb 1 jaar abbo genomen. Ging eigenlijk voor de Nokia N96. Ik wacht eerst de kinderziektes af.
Ik moet echter concluderen dat dit een erg fijn toestel is.
Navigeren gaat tot nu toe foutloos. Ook de stemmen zijn erg prettig. Foto's en video's maken vallen me zeer zeker niet tegen. De slide werkt perfect. Kortom een zeer tevreden klant.

Andy6212 17-08-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Sinds enkele weken in het bezit en bijzonder tevreden. Navigatie werkt prima met duidelijke instructies. (soms beter dan tom tom)

yvp 26-07-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Super ding dit toestel (6110 navigatie west europa). Heb gelukkig wel een man in huis om alles goed in te stellen. Navigatie is duidelijk en snel. Ik weet alleen niet hoe ik die andere kaarten van west-europa kan activeren, iemand een idee???
Ook de autohouder/lader zijn super die bij het toestel zaten. Ik doe ook graag spelletjes op de telefoon, maar bij de te downloaden spelletjes staat dit toestel er bijna nooit bij!

Jenny_ned 19-07-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Een fantastische gebruiksvriendelijke gsm met ongelofelijk veel mogelijkheden. We hebben ook een TomTom en vinden dat deze beter/makkelijker de route aangeeft maar ik heb de Nokia6110 gekocht om op de fiets mee te nemen. De camera is redelijk. Ik had hiervoor een Sony E. K800i en die foto's zijn beduidend beter maar dit wist ik van te voren. De opmerking over de route66 en camera lijken negatief maar zo bedoel ik het niet, daar is zeer goed mee te leven. De route66 draait zeer goed. Het is een superapparaat. Ik heb route66 op een 4gb kaartje gezet ivm foto's en muziek. Het geluid van de muziekspeler is magnifiek. Er zit een convert programma bij de software waarmee de muziekbestanden zeer klein worden gemaakt als je wilt.

Bato 09-07-2008
Geschreven voor: Nokia 6110 Navigator zwart

Ik ben zeer tevreden over deze mobiel. Heel makkelijk te bedienen. Wel even opera mini erop gezet, want dat surft een stuk sneller en makkelijker.
Verder gebruik ik de hem als modem (kan via bluetooth of usb-kabel) voor mijn laptop in combinatie met een goedkoop mobielinternet abonnement en dat werkt uitstekend.
Een echte aanrader.