Samsung J600 blauw, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung J600 blauw, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hr carwash 18-10-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Het is een fijne mobiel alleen je raakt er snel op uitgekeken door de weinige functies die nodig zijn voor het geld. De camara is van slechte kwaliteit, als je in het donker fotografeert zie je gewoon een zwart scherm.

Het is wel een vrij overzichtelijke mobiel. Alles is goed aangegeven

lolly 05-10-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

ik heb de mijne nu anderhalf jaar en vind hem prima.
alleen is hij heel sloom met de camera en bij de achterkant zijn al die haakjes eraf geknapt dus zit nu met plakband vast x]
ik ben wel op zoek naar een andere telefoon want ben hier een beetje op uitgekeken..

Lieke123 08-09-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Onhandige telefoon. Al na een paar maanden erg traag, t9 werkt niet meer en bovendien ben ik niet echt te spreken over de (zeer beperkte) functies en mogelijkheden.
Geen dure telefoon, maar voor een klein beetje meer kun je volgens mij heel wat beters krijgen.

MK1994 23-06-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Ik heb de mobiel nu bijna anderhalf jaar en ik ben er niet tevreden over. Mijn mobiel begint bijna elke dag spontaan te trillen. Zelfs al heb ik hem uit!! Ik kan dit alleen stoppen door de batterij er uit te halen. Ik raad hem niet aan.
Verder is het een goede mobiel.

snowballol 23-05-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

ik heb de j600 nu anderhalf jaar en ben er heel tevreden mee, alleen ik kan niet als ik door het menu bezig ben de muzeik aan laten staan, en het geluid is wel heel goed

peugeotpowerrr 16-05-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Heb deze telefoon sinds december. Geen problemen mee gehad. LCD display is zeer helder en bediening is heel makkelijk. Geluidskwaliteit via dopjes is zeer goed. Er zijn vele mogelijkheden. Foto's zien er slecht uit maar dat is bij de meeste camera's. Ik ben tevreden!!!

RockerG 07-04-2009
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Het is een prima telefoon en ik ben er ook enorm blij mee! Ik vind dat die 9 wel mag worden vervangen voor een 10. Nooit geen problemen mee gehad, het enige jammere is dat als je muziek wil luister ondertussen nix anders kan doen maarja je kan niet alles hebben! Ik heb de telefoon nu een half jaar en ik ben er iig heel erg blij mee!:) Groetjes Rocker G!(H)

MissMauZ 05-07-2008
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Ik vind dit echt een heel goede telefoon niet 1 keer een probleem mee gehad waardoor ik ermee weer terug naar de winkel moest. 1 Keer had ik een probleempje dat de toetsen op tilt sloegen maar dat kwam omdat hij in een te warme ruimte had gelegen

Mrs mientje36 02-07-2008
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Ik heb de samsung j750 nu een week of 4 en ik ben zeer tevreden over. Voordat ik deze kocht had ik de samsung s342i die maar iet kapot wou gaan. Ik had die 3 jaar. De samsung j750 kan ik iedereen aanraden.

dorienkez 18-03-2008

geweldige telefoon
scherpe foto's (voor een mobiel) filmpjes vallen tegen. en geod geluid. alleen snap ik niet helemaal waarom de filmpjes niet op de pc te zien zijn!:O
maarja daar kom ik denk ik ook wel uit

Laura 23-02-2008
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Ik heb deze mobiel net maar ik vind het echt een super mobiel. Aanrader: Het is leuk om er een geheugenkaartje van 1 GB er bij te kopen er past dan veel meer op zoals liedjes filmpjes afbeeldingen enz.

CIAdesign 08-02-2008

Leuk toetel voor weinig.
Het is geen top toestel wat MP3 betreft. Wanneer je de extra geheugenkaart gebruikt moet je alle muziek onder de map music zetten. Geen multi map mogelijk. Onhandig sorteren.
Je moet ook gebruik maken van het orginele koptelefoontje. Mijn Sennheiser past er dus niet op.
Telefoonboek is ook niet 'je van het....'onoverzichtelijk.
Wel zeer lange standby and operation time.

aljomi 05-02-2008
Geschreven voor: Samsung J600 blauw, zilver

Heb hem nu een drietal weken in bezit.
Persoonlijk is het voor mijn een uitstekend apparaatje let een uitstekende kwaliteit.
Alles duidelijk en alles functioneert zoals het moet.