Nokia 3500 Classic blauw, groen, rood, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 3500 Classic blauw, groen, rood, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

LauravH 07-09-2009

Ik heb hem al een jaar en ik blijf het een fijne telefoon vinden! Sowieso is nokia heel overzichtelijk. Maar ik heb verder eigenlijk nooit problemen.
Wat ook een fijne bijkomstigheid is, is dat zilvere randje, want hierdoor komen er minder krassen op je scherm als je hem ergens neerlegt.

Fijne telefoon en zeker een aanrader!!

Daantje-1989 19-06-2009

De Nokia 3500 Classic heb ik vorig jaar juli/2008 gekocht.

In het begin is het een leuk telefoontje. Maar na verloop van 2 maanden. Komen er steeds meer klachten.

Zoals(nadelen):

Stippen in scherm al 2 keer laten repareren.(doet het nog steeds niet goed).

Met de bluetooth werkt niet samen met Sony Ericson.

Maakt enorm slechten foto's(allemaal stippen).

Klein scherm vooral met zon slecht te zien.

Slechten oordoppen.

Voordelen: ja die zijn er nog!

Goed geluid

Handig formaat voor in je hand

Niet te zwaar voor in je hand

Kortom:

Echt voor mensen die alleen een telefoontje nodig hebben voor te bellen.

Mark_geffen 30-01-2009

Goede leuke telefoon die het altijd goed doet en tegen een stootje kan. Heb hem sinds april 2008, ongeveer 10 maanden, en nu begint de telefoon raar te doen, het beeld gaat allemaal door elkaar als de telefoon te veel moet doen, het scherm loopt dan helemaal vast. Ik denk dat ik eens op zoek moet naar een andere telefoon.

herman78 14-01-2009

Ik heb deze gsm al 5 maanden, en was er tot gisteren redelijk tevreden over
vandaag is hij echter al meer dan 50 keer uitgevallen
het was al eens eerder gebeurd dat hij stilviel, maar dan was dat gewoon te wijten aan een te hoog aantal smsen in de inbox en bij verzonden items
even wissen dacht ik dus
nu dook er een nieuw probleem op, telkens hij begint met smsen te verwijderen, raakt hij tot net iets voor bij de 30 smsen (soms meer ,soms minder)
en valt dan weer uit
dan duurt het weer even voor ik opnieuw kan beginnen verwijderen

heeft nog iemand dit probleem voorgehad, of weet er iemand raad met dit probleem?
alvast bedankt.

blue.eyes 08-12-2008

Een mooie gsm met veel mogelijkheden voor, een in verhouding, lage prijs.
Foto's zijn ok, radio werkt maar gebruik ik nauwelijks, idem dito met de mp3 speler.
De batterij duur is ok, toen ze nieuw was ging ze 4 dagen mee maar na een aantal oplaad ontlaad cycli is deze toegenomen tot een dag of 7 met occasioneel bellen en sms'en.
Goed toestel met toch een paar opmerkingen, ik vind de ringer toch nog te stil. Soms werkt de ringer gewoonweg niet, mogelijk een constructie fout maar het probleem is moeilijk voorspelbaar meestal als hij een tijdje in mijn zakken gezeten heeft en wat druk te verwerken gekregen heeft. Mijn indruk is dat de dunne plastieken behuizing net niet genoeg stevigheid levert.
Tussen de toetsen zitten mooi oplichtende gleuven, deze zijn ideale stof- en zandvallen.

man van melle 26-11-2008

Heb deze gsm nu een aantal weken in bezit, en ben er heel tevreden over:

Stijlvolle gsm waar je veel mee krijgt voor het geld. Voor deze functionaliteit betaal je bij Sony Ericsson of Samsung makkelijk €50 meer. (Bluetooth, micro sd kaartje tot 2gb, 2 megapixel camera, mp3 en radio, edge, ...)
Zeer goede toetsen waarmee sms'en echt een plezier is.
Het schermpje is zeer helder en duidelijk, en vanuit alle hoeken goed zichtbaar. Dit komt doordat het een TFT scherm is, maar jammer genoeg verbruiken die ook meer van de batterij.
Hij voelt ook heel prettig en stevig aan, en de metalen rand rond de voorzijde zorgt ervoor dat er niet snel krassen op het schermpje komen.
De geluidskwaliteit van de mp3-speler en bijgeleverde oortjes is vrij goed, vergelijkbaar met hedendaagse mp3-spelers. Ook de radio werkt prima, en heeft meestal glasheldere ontvangst zonder ruis.
De connectie met de pc gebeurt via een normale mini-usb verbinding, zodat je niet nog eens geld moet uitgeven aan een speciaal kabeltje. Via de Nokia pc suite kan je dan ook synchroniseren met je pc of de software van de gsm updaten (altijd handig voor als er bugs in de software zouden zitten).

Er wordt hier en daar geklaagd over de batterijduur. Die is inderdaad kort als je de mp3-speler of radiospeler veel gebruikt. Dan gaat de batterij slechts zowat 48 uur mee. Als je deze functies echter niet gebruikt, en slechts af en toe een sms'je stuurt of even belt, dan gaat de batterij tot 5 dagen mee. Dus al bij al niet rampzalig, al hebben de meeste gsm's vandaag de dag wel een betere standby-tijd.

Al bij al een pracht van een gsm voor het geld.

thijsyb 08-08-2008

Leuke nokia telefoon die voor een heel schappelijke prijs alle features heeft die ik nodig had. Tis een mooi toestel, dat ook heel stevig in elkaar zit. Liet hem vanmorgen van de fiets vallen toen ik dacht datie in mn broekzak zat. Ik dacht.. oke dat is heel jammer maar dat word een nieuwe kopen. Tot mijn verbazing werkte hij nog maar wat nog veel verbazingwekkender was, was dat hij er nog steeds als nieuw uitzag! Geen krasje of deukje terwijl het toch een flinke klap was!

De camera is prima voor wat snapshots en goed overdag. Wel vervelend dat de camera plat op de achterkant zit en niet in een soort verdiepinkje waardoor deze misschien in de toekomst beschadigd kan raken. Videos maken is niet z'n sterkste kant maar tis prima voor deze prijs.

Geluid is prima, alleen niet zo goed als mn oude telefoon. Dat was dan ook een lompe motorola music phone met stereo speakers dus dat vind ik niet zo erg.

Menu's zijn even wennen omdat ik Motorola gewend was, maar vind het nu prettig in het gebruik.

Ik heb er zeker geen spijt van en ben er hartstikke blij mee!

ajw85 26-07-2008

De nokia 3500 pas net binnen maar ben er erg over te spreken. Een no-nonsense telefoon met een zeer goede prijs/kwal.verhouding. Een leuk design met stevige toetsen die ook nog eens groot genoeg zijn. Alles zit erop en werkt goed; gprs, bluetooth,mp3speler radio,camera, video. De gesprekskwaliteit en de speaker zijn erg goed. t belvolume is goed in vergelijking met bijv de zachte nokia 6300. De indeling naar functies spreekt voor zich -je verzuipt tenminste niet in de mogelijkheden- en is anders door de gebruiker erg makkelijk in stellen. Fotos en videos zijn van goede kwaliteit voor n telefoon, het is geen fantastische camera maar daarvoor heb je een fototoestel. Dit toestel is niet voor de echte gadgetfreaks, dergelijke toestellen zitten ook in een andere prijsrange.
Batterijlevensduur nog onbekend maar in tegenstelling tot de nokia 6300 geen negatieve berichten over gehoord of gelezen. Enig nadeeltje is dat er geen usbkabeltje bij de telefoon wordt bijgeleverd maar de meeste mensen hebben deze toch wel los in huis
Echt weer 'n goeie Nokia

Brother 18-06-2008

De bluetooth werkt prima, het probleem is echter dat de gegevens standaard in 'Galerij' komen. Weet iemand ook hoe je het zo instelt dat bluetooth de gegevens rechtstreeks op de microSD kaart plaatst die ik er in heb zitten?

Het is geen optie om steeds één muziekbestandje naar Galerij te bluetoothen om hem daarna naar de microSD kaart te verplaatsen. Omdat dit telefoontje van zichzelf maar 8,5MB geheugen heeft (waar 3,0MB van over zijn) kun je dus alleen maar 'kleine' liedjes in die map hebben.

solex hans 30-05-2008

een goede mobiel en ook nog wasmachine bestendig voor als een keer vergeet hem uit je broekzak te halen

Idris 09-05-2008

Fantastische GSM!!!
je moet wel een Micro SD card kopen

Muziek is zeer goed, speakers/boksen van op de achterkant zijn sterk. Ik ben er erg tevreden van, ook de antenne in de oortjes zijn goed. FANTASTISCHE gsm

vandee 08-04-2008

Heb het toestel nu een half jaar.
Geweldig ding. Super geluid en werkt verder erg goed.
Mini-usb is erg handig. Om de telefoon vol te pompen heb je niet eens extra software nodig. Windows ziet deze als een usbstick.
Camera zuigt qua kwaliteit, maar daar had ik deze niet voor gekocht. Nokia en camera gaat niet samen denk ik.

naam 1955 29-03-2008

gewoon goed degelijk toestel met stijlvol/modern uiterlijk.
toetsenbord mooi vlak.

Sylvie de Lassacquer 17-03-2008

Heb de telefoon besteld in november 07 toen hij net uit was. Sindsdien heb ik hem wel geteld een week in bezit gehad. Hij is niet langer dan 24 uur standby ipv de beloofde 300 uur. Hij is al twee retour geweest naar de leverancier maar het moet nog blijken of de tweede keer wel geholpen heeft Het laadsnoer is namelijk kwijt. Er wordt me ook steeds geadviseerd om geen bluetooth te gebruiken omdat hij dan meteen leeg is. Mijn ervering tot nu toe is alleen maar slecht en heb er spijt van dat ik hem gekocht heb.

Tinus 10-03-2008

Ik heb nokai 3500 een maand in mijn bezit en ik ben erg tevreden. De telefoon ziet er goed uit en werkt goed samen met outlook dmv bluetooth (erg belangrijk voor mij). Telefoon is makkelijk in het gebruik.

Maarte16 06-02-2008

Goede en degelijk aanvoelende telefoon. Heb hem besteld met een nieuw abonnement en met een kleine toebetaling een PS3 erbij gekregen.
Hij heeft alle, voor mij, nodige opties nl bellen,smsen en bluetooth en de camera van 2mp is ook meegenomen.
Hij is mooi klein en plat en weegt ook bijna niets. Standby tijd is ook goed!
Ben al met al super tevreden!

jopieislief 04-02-2008

Prima telefoon. Kwaliteit en gebruiksgemak zoals gewend van Nokia. Mooi materiaal van Pianolak aan de voorkant en prettig aanvoelende achterkant (aaibaarheidsgehalte!). Duitse handleiding, geen Nederlandse. Dit zal wel liggen aan de korte introductie. Mis dit overigens niet want alles wijst zich vanzelf.

Lay-On 29-01-2008

Prachtig toestel met bijna alle mogelijkheden.
Videoclips, mediaplayer, bluetooth en mini usb aansluiting, kortom alles zit er zowat op.
Mooie Ipod achtige vormgeving en sterke metalen rand.
Ik ben er zeer tevreden over en het menu is echt Nokia-eenvoudig :-) Kopen dus!

Sandra13 27-01-2008

Ik ben nu bijna 3 weken in het bezit van deze telefoon. Ik ben zeer tevreden. Bij mij is het duidelijk dan een Nokia sowieso niet stuk kan, maar met deze metalen stootrand eromheen, lijkt het me al helemaal onmogelijk. De geluidskwaliteit is heel goed. Het menu is, zoals bij alle Nokia's, prachtig en erg duidelijk. Wat ik zelf een klein minpuntje vind, maar dat gaat nergens over, is dat het schermpje in vergelijking met het toestel wat klein is. Dat vind ik minder mooi, maar het is zeker niet vervelend. Het scherm is groot genoeg en alles is, zoals ik net ook al zei, erg duidelijk.

Weet iemand hoe Push-To-Talk werkt?
En hoe je radio er op kan luisteren? Dan meld 'ie: 'Sluit een audio-toebehoren aan'.

Frank49 15-01-2008

bedankt jantjooh voor je snelle antwoord. Ik heb deze telefoon nu een paar dagen in huis. Mooi design en kleur (blauw). Voelt stevig aan mede door de metalen rand om het toestel, kan denk ik wel tegen een stootje.
Over de werking geen opmerkingen. Handleiding doorlezen en alles wijst zichzelf. Deze is idd in het Nederlands bijgeleverd maar kan ook via de site van Nokia gedownload worden. Voorlopig zeer tevreden

hidde 21-12-2007

ik heb de telefoon een paar dagen. ik zat eerst te lezen of deze mobiel goed was. maar ik zag dat bijna iedereen zij dat er geen nederlandse handleinding in zat maar ik heb hem er wel bij gekregen. ik vind het een mooie en goedde telefoon en ik vind het wel een aanraderen omdat je geheuge kan uitbreiden.

jantjooh 15-11-2007

Deze Nokia is sinds deze maand verkrijgbaar en ik was er al heel lang op aan het wachten. De prijs vind ik laag voor de functies (Bluetooth, Camera, Radio).
Helaas een Duitse gebruiksaanwijzing in de doos en op de Nokia site nog geen download voor de NL versie. (had ik het toestel maar niet zo snel willen hebben!) Maar alles wijst zich vanzelf.
Tot nu toe (1 week in bezit) bevalt hij heel goed. Ik zal daarom nu geen oordeel geven over de degelijkheid.
Hij maakt probleemloos verbinding met de TomTom GO720 via Bluetooth en leest zelfs de adresgegevens van de SIMkaart (wat de Nokia PCsuite NIET voor elkaar krijgt).
Het uiterlijk (voorkant) is strak-zwart-glad, zeg maar pianolak en de achterkant stroef rubber-achtig.
De navigatie toetsjes gaan vrij zwaar.
Het scherm is vrij klein maar voldoet.
Mijn (voorlopige) oordeel: veel telefoon voor weinig geld.