Samsung F700 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung F700 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Zoe2077 05-01-2010
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

ik heb de telefoon nou al een paar maandjes, ben er op zich wel tevreden mee een paar minpuntjes. ik ben een nokia gewend dus ook om verschillende thema's te hebben gewend. en dat gaat op deze telefoon niet vind het ook jammer dat ik de shortcuts niet zelf kan instellen en dat er geen wifi op deze telefoon zit dus als je wilt internetten zul je het toch moeten kopen. verder vind ik de telefoon nog steeds mooi ik heb mijn telefoon via een tele2 site gekocht zonder abbenoment, en zit helaas op mijn toetsenbord zit de y en z verkeerd om wat heel erg vervelend is met typen weet niet of meer van deze telefoons dat hebben de mijne in ieder geval wel. zou hem verder niet aanraden want enigste wat ik er nou mee kan is smsen en bellen.

FrankS 23-07-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Prachtig design, bediening via touchscreen werkt goed. Het aanwezige QWERTY-toetsenbord is een pré die je niet op veel andere telefoons tegen komt. Vooral met sms en mail is dat ideaal. Snelle internetverbinding, alleen jammer dat alle Java-downloads altijd als game worden gezien en in 1 folder terecht komen. Ook jammer dat je het menu niet kunt customizen en je eigen shortcuts kunt toevoegen.

neorej83 05-05-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Ik heb hem nu ook een paar dagen. Vrij tevreden, alleen het geluid vind ik slecht. Beetje monotoon, harde tonen komen er krakerig uit. Alsof het opgeblazen boxen zijn. Zou het een fabrieksfout zijn of hoort het zo?

Carolaj 08-04-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Ik ben gevallen voor de vormgeving, strak en sober vergeleken met veel andere smartphones, maar de geluidskwaliteit en het gebruiksgemak zijn uitstekend, en het uitschuifbare toetsenbord werkt prima.
Het enige wat ik minder vind is de bijgeleverde headset met de rubberen oordopjes, die schieten snel uit, en het toestel lijkt niet zo degelijk, maar dat moet de tijd uitwijzen.

Yoni 25-03-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Ik heb de f700 nu een aantal weken en ik ben er erg tevreden mee. De functies, vormgeving en het Querty toetsenbord zijn mindblowing! Al mis ik wel een aantal mogelijkheden zoals een EQ in de mp3 player

De camera is redelijk. Hij maakt aardige foto's voor een telefoon maar de 'sluitertijd' is zoals bij de meeste telefoons verschrikkelijk lang. (hoe groter de foto hoe langer de sluitertijd is). Tip: zorg voor goed licht of gebruik evt. een stafief. Verder zit er een tweede camera aan de voorkant van de telefoon voor o.a. beeldbellen.

De internet Browser vind ik goed. Deze is simpel maar toch met de belangrijkste funties. Je kan favorieten opslaan afbeeldingen opslaan en bijv. filmpjes downloaden. De snelheid is matig, maar dit ligt aan de internet bundel die je afsluit bij je provider.

De MP3 Speler is goed maar mist fucntionaliteit. Er zit geen Equalizer in, Geen album art en het doorspoelen en veranderen van het volume werkt slecht doordat de playlist button in de weg zit. Wel is het geluid beter dan ik had verwwacht...Lekker hard en helder! ook de bijgeleverde oordopjes zijn van goede kwaliteit.

De batterij gaat niet echt lang mee. maar je kan de telefoon aanpassen zodat ie het wat langer trekt door bijvoorbeeld de helderheid van het beeldscherm lager te zetten en de verlichting niet eeuwig te laten branden.

@ ophelie:

Ik zou voor de Samsung F700 gaan. ik heb de Samsung P520 Armani getest en vind deze zeer matig in gebruik! Hij is te klein en langzaam. smsen is een ramp! en internetten is bijna onmogelijk omdat het scherm te klein is. De F700 is nog goedkoper ook by the way.

Hoop dat je er iets mee kan.

NLHVV 25-02-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Ik heb nu een paar dagen de F700 in huis inclusief onbeperkt internet, internetten gaat vrij vlot en alles is goed zichtbaar, af en toe klik je wel op een verkeerde link omdat ze nogal klein zijn om op te tikken, maar in het algemeen gaat het wel goed.

Batterijduur is ook wel goed, je kan er een aantal dagen mee vooruit als je er af en toe iets mee doet.

Geluid is gemiddeld, niet geweldig maar kan er mee leven.

Mogelijkheden zijn top, je kan internetten, muziek luisteren echt alles. je kan ook tot 440 punten in je agenda opslaan.

Gebruiksgemak is ook heel goed, het touchscreen werkt heel fijn.

Vormgevind, ik vind het model heel mooi.

Degelijkheid; ik merk wel dat het toestel krasgevoelig is, daarom heb ik een screenprotector besteld die speciaal is voor dit toestel.

verder moet je niet te veel van de camera verwachten, maakt leuke foto's voor een gsm, maar je moet hem echt niet gebuiken om echt foto's mee te maken.

Hugenholz 07-01-2008
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Wereldtoestel. Heb deze omgeruild ipv de G800. De G800 vond ik teleurstellend.

Wereldse interface (iPhone style)
toetsenbord is superhandig.
Internet razendsnel
Camera goed

Minpunt: geen radio
Meegeleverde oordopjes koptelefoon verzuipen in m'n oren

JochemK 06-12-2007
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Het design van dit toestel is top. Ik moest wel even wennen aan het formaat. Het internet met 3g is erg snel en het toetsenbord werkt subliem.
Helaas ruil ik hem om, omdat de hoofdreden van de aanschaf e-mail is. Helaas ondersteund het OS geen handig email programma zoals windows mobile dat wel doet.

Handfree is wel aanwezig alleen de tegenpartij hoort je dan erg slecht. Ook de headset is niet optimaal qua geluid.

Ik bestel snel de HTC P4350 en ruil deze weer in.

habaca 28-11-2007
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Ik heb de Phone nu ongeveer een dikke week en moet zeggen dat het een erg gaaf ding is. Ziet er strak uit. Gemakkelijk in het gebruik. Het screen werkt snel en direct, ook in zonlicht goed af te lezen. Heeeel veel mogelijkheden. Goed geluid.Hij is iets groter dan mijn oude SE S700, maar doordat hij platter is wordt dit weer gecompenseerd. Het qwerty toetsenbord werkt al net zo fijn, minpuntje is dat de bovenste toetsen iets te dicht op de rand zitten. Hierdoor zijn deze iets lastiger te bedienen. Alleen jammer dat hij niet te synchroniseren is met apple. Maar ik heb op het net gelezen dat er al aan gewerkt wordt.

Maurice1974 21-11-2007
Geschreven voor: Samsung F700 zwart

Heb de telefoon nu 2 dagen en het is een fijn toestel. Internet is redelijk snel en goed te lezen op het grote scherm. Het touch-screen is even wennen maar na 2 dagen kan ik er al redelijk mee overweg...en het QWERTY-toetsenbord is ook zeer handig!
Jammer dat er geen Wifi opzit en dat er geen hands-free functie aanwezig is.