HTC P3470 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC P3470 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

raymond5 02-10-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

heb het toestel 2 dagen en ik vind het een toptoestel , alles zit er op en aan en alles werkt perfect !

iestyn 25-07-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Ik heb deze telefoon nu 2 weken in bezit en moet concluderen dat het een prachtig toestel is. De vormgeving is mooi en ligt plezierig in de hand. Telefoneren en internetten gaat prima.Er zijn veel snufjes te ontdekken en uit te proberen, TomTom navigator 6 werkt uitstekend! Standaard zit op het toestel Benelux kaarten, deze heb ik nu uitgebreid met kaarten van Europa. Gemakkelijk te downloaden en installeren via TomTom.

post0720 09-07-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

heb het apparaat een 2 weken in huis, ik krijg geen internet erop via vodafone. wel wordt deze telefoon verkocht met vodafone abonnementen.
vodafone zelf ondersteund dit toestel niet en geven ook geen support dus, erg slecht!!!!
nu heb ik wel een programma gevonden via htc/qtek site om instellingen te maken maar dat heeft niet geholpen wel dat mijn email het doet zonder probleem.
wie heeft het werkend dus met vodafone live?

R. van Doorne 04-07-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Sinds een maand heb ik de HTC P3470 in bezit. Na een week echter heb ik hem moeten opsturen omdat de accu steeds leeg was, nadat ik de oplader eruit haalde. Maar inmiddels het toestel weer terug, probleem opgelost en bevalt prima!

Mooi klein en strak vormgeven toestel. Een ideale combinatie van een gsm en pda! Goede snelheid en duidelijk menu. Ook de bijgevoegde programma's en TomTom zijn eenvoudig te installeren na synchronisatie. Het enigste minpuntje is de bijgeleverde schembeveiliging. Dat is helemaal niks, dus maar meteen een andere via internet besteld.

Johan Didam 05-06-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Ben zeer tevreden over deze telefoon. De mobiele office programma's werken goed. Tomtom werkt goed, en pakt snel en beter het gps op dan mijn losse Tomtom. Filmpjes en muziek spelen goed af. Foto's vallen me mee, maar verwacht geen wonderen.

Om deze telefoon optimaal te gebruiken moet je wel even tijd investeren, lees rustig de gebruiksaanwijzing, en je moet ook een beetje gek zijn van dit soort snufjes.

Geen telefoon voor huis tuin en keukengebruik, maar voor liefhebbers een topper. Mits je er zuinig mee omgaat.

M. Brouwer 02-06-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Bevalt heel goed. Maakt een degelijke indruk. Er zitten erg veel functies op en je kunt hem heel fijn customizen, met name in de HTC interface (zelf snelkoppelingen maken en zo). Geluid is redelijk goed te noemen, de camera valt me erg mee.

Het synchroniseren met ActiveSync 4.5 tot nu toe met USB-kabeltje moeten doen, want via bluetooth krijg ik hem nog niet verbonden aan mijn laptop (HP Compaq nx7400).

Verder de perfecte combi van telefoon, draagbare agenda en navigatie (TomTom 6 Benelux). Hier kan ik lange tijd mee uit de voeten.

Ton van de Kraak 14-05-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Pefecte foon ben erg tevreden over alles wat je moet hebben zit er op GPRS is wel traag maar gebruikt minder stroom dan andere internet verbinding TOMTOM werkt ook perfect heb wel even wat leuke stemmen van het internet gehaald van de TOMTOM site. handsfree en gewoon aan je oor werkt perfect mp3 speler is ook leuk mis alleen de radio of ik moet die nog niet gevonden hebben maar toestel voel lekker aan is niet iets wat goedkoop aanvoelt en Microsoft mobile werkt erg makelijk moet alleen niet gaan zoeken naar dingen die in XP zitten want die vind je niet maar je heb wel het gevoel dat je met een pc bezig ben. al is ie wat klein . beeldscherm is erg duidelijk en je kan hem in de breedte en de lengte in stellen dat is erg makelijk met de TOMTOM. foto's zijn erg goed voor 2 milj pix beter dan de nokia 6322 die ook 2 milj pix heeftnavigatie wiel is een heel handig ding moest er wel aan wennen . de toetsen voor geluid harder en zachter zetten zitten voor mij niet erg handig ik kom er steeds aan dan gaat het geluid harder of zachter. de grote klok en de direkt bereikbare programma's op het scherm zijn heel handig ook het weer die je kan instellen op de begin scherm vind ik erg leuk. over het algemeen een erg makelijk toestel ben er in begonnen zonder de handleiding te gebruiken en kwam al een heel end heb de habdleiding pas gepakt voor het fijne werk als je een microsoft pc heb dan kom je met deze PDA een heel end ik vind het een aanwinst.
oja de min puntjes die zijn er ook gprs is erg traag maar ook zuiniger met stroom beeldscherm is erg gauw vuil met vette vinger, het hoesje is erg stug als je hem in een tasje wil doen met het hoesje er om krijg je hem er niet in. als je er erg veel mee doet zoals tomtom gebruik in de auto en heel veel internet is de baterij zo leeg . ik heb overal een 8 voor gegeven omdat ik vind dat er nog wel wat aan verbeterd kan worden niet omdat het een slecht toestel is want dat is het echt niet

Justus 05-05-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Prettig product, dat doet wat er gevraagd wordt, onwarschijnlijk veel mogelijkheden. Nadeel is echter de wat trage gprs-verbinding voor internet (dus geen UMTS). Ook heb ik wel eens een paar keer een vastloper gehad. Verder is de TomTom ideaal en zit er een handige houder bij voor in de auto...

Al met al een prima toestel!

sosa 03-05-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Deze erg mooie smart mobile ligt erg prettig in de hand, en is erg gebruiksvriendelijk.

Theo44 19-03-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Net in bezit en ik moet zeggen dat hij bevalt, althans tot nu toe.

Menu's loop je op gevoel door.
Tom Tom aan boord, voor geïnstalleerd met Benelux map. Ziet er voor een phone goed uit.

Instellingen zijn divers. Ben nog niet in alle hoejes en gaatjes geweest ben ben onder de indruk.

Touchscreen werkt goed.
Toestel voelt degelijk aan.

Compleet toestel voor schappelijke prijs

Jeevan 14-03-2008
Geschreven voor: HTC P3470 zwart

Apparaat 1 dag in bezit, ben er persoonlijk wel enthousiast over.
Gebruiksvriendelijkheid bevalt mij goed, wel wennen om vrijwel alleen toutchscreen te gebruiken maar dat went in no-time

Wat handig is is dat je tom tom niet zelf hoeft te installeren, deze staat al op de telefoon geinstalleerd.

Verder werkt windows mobile 6 heel prettig

maar okey, voor mij is het heel nieuw en misschien beinvloed mijn enthousiasme wel mijn oordeel, maar alles werkt tot nu toe soepel en batterij gaat vrij lang mee