Samsung L870 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung L870 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

John1975 09-04-2009
Geschreven voor: Samsung L870 zilver

Hier kan ik kort over zijn.......

Wat een schitterend toestel.

Zodra je em uit de doos heb straalt de robuuste kwaliteit ervan af.

schitterend scherm, en alle mogelijkheden die je maar wenst.

Helaas geen flitser voor de camera, maar daar nam ik em ook niet voor.

Enige wat ik wel mis is Wifi, maar goed, heb eindeloos internet en er zit HSDPA op dus daarover niks te klagen.

Kortom heel mooi, stabiel (S60) mobieltje zonder enkel probleem (bij mij dan).

Kan de u900 soul op camera na echt niet aan tippen.

Batterij doet het bij mij 2 a 2,5 dag, maar dan staat 3g aan, regelmatig bellen en sms, en bluetooth, dus dat is prima hoor, weinig toestellen die met dit alles aan het langer uithouden (kan het weten heb er veel gehad).

Groet.

Pascal22 19-10-2008
Geschreven voor: Samsung L870 zilver

Beste mensen,

Na veel gedoe met de Samsung U700 toch maar weer voor een Samsung gekozen.

De L870 ik heb het er maar weer op gewaagd! Maar als je deze telefoon in je hand hebt weet je gelijk dat je vertrouwbaar metaal in je hand hebt.

Geluid uit de speaker zelf is goed helder en vrij hard voor (samsung)

Via de oortjes is het nog beter, en nog iets je kan eindelijk het geluid instellen (de klankleur)

Mooi groot helder beeldscherm!
Goede foto's behalve in het donker, dat komt vanwege het hebben van geen flitser.

Bij U700 had je dat hij heel lang deed over het lezen van de geheugen kaart, dat heb je niet met deze telefoon!

Zeker een aanrader!

Gr Pascal