HTC Touch 3G zwart, blauw, bruin, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Touch 3G zwart, blauw, bruin, goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lahaye Yves 09-12-2008

Ik heb dit toestel nu enkele weken en moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.
Ik had hiervoor een gewone mobiele telefoon en dat werkt toch nog steeds sneller voor de gewone gsm functies.
Je kan deze telefoon wel uitbreiden met een heel gamma software zodat hij volledig naar je hand staat.
Ben je iemand die graag experimenteert maar toch een vrij stabiele telefoon wil dan is dit zeker een toestel voor jou.

Positief.
- Touchflo is een echte eyecandy en werkt snel.
- Helder scherm.
- Goede gps ontvangst.
- uitbreidbaar met software.
- formaat en gewicht.
- Stelt zichzelf volledig in. (geef vb je mailadres in bij mailaccount en de instellingen haalt hij zelf op)

Negatief
- Zonder extra software minder gebruiksvriendelijk.
- Batterij gaat maar 2 dagen mee (wordt wel veel gebruikt).
- klein scherm

Mr Hansje 06-12-2008

Ik heb het toestel sinds dat 1 dat hij uit is in bezit. Heb hem gekozen omdat hij ingebouwde GPS heeft. Was eenvoudig TOMTOM te installeren. Lastig dat je om de paar dagen de nieuwe GPS posities moet downloaden en dat het dan de eerste keer soms wat lang duurt voor je een FIX hebt. Het toestel is degelijk maar: ik vind het toestel niet erg handig door het touch-screen. Iemand snel even bellen vanaf de fiets is een hele opgave, een sms sturen gaat niet zo snel als met een gewoon toestel. Ik blijf steeds mijn oude toestel gebruiken en kan niet wennen aan de touch-screen. Mix feelings over het toestel..

Jaap de tank 26-11-2008

Ik heb hem nu bijna twee weken! Hiervoor een veel minder luxe telefoon gehad. Maar ik was snel gewend aan de touchscreen met en zonder pennetje. Programma's werken snel en duidelijk. Hij ziet er erg goed uit. Trilt hard!! Ik vind het tot op heden echt een top ding! bat gaat ongeveer 2 a 3 dagen mee bij mij licht er aan hoeveel je hem gebruikt. Dat wifi is ideaal zo check ik nu altijd mijn mail op mijn mobiel.
internet is makkelijk gebruik ik zelf niet heel veel.

Laatst 1 keer een fout melding gehad hij zag plots mijn geheugenkaart niet meer. Nadat ik deze er op nieuw even heb ingedaan geen probleem meer.

iestyn 22-11-2008

Het is een mooie telefoon, ligt lekker in de hand. Via internet besteld en binnen 4 dagen in huis. De vormgeving is elegant en de nieuwe TochFlo bediening werkt lekker snel en ook met dikke duimen zonder problemen. Het internetten met de ingebouwde Opera-browser werkt heel prettig en snel. Ondanks dat het scherm de gewone QVGA-resolutie heeft, oogt het gelikt en is het internetten dankzij het makkelijke zoomen een pretje. Muziekspeler en fotoalbum zien er ook goed uit. Heb zelf TomTom en Google Maps erop gezet. Het is een telefoon met Windows 6.1, dus vol mogelijkheden. Nog geen bugs of softwareproblemen ontdekt.