Samsung SGH-E390, Black zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SGH-E390, Black zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stefan E. 11-03-2008

Ik heb de E390 nu een half jaar en ben redelijk tevreden. Oke, het geluid had wat harder gekunt en ik heb het probleem dat de houder van de geheugenkaart lam is geworden. Het probleem zit zich binnen in de mobiel dus hij kan niet meer gemaakt worden. Hierdoor moet ik over het klepje van de geheugenkaart een stukje tape doen. Anders valt hij er uit. Dat is dat ook het enigste probleem er mee. Wel raad ik een geheugenkaart van 1GB, bij 2GB wordt hij trager. Op zich maakt dat niks uit want je gebruikt toch nooit alle ruimte. Verder kan je er snel mee sms'en lijken de foto's en filmpjes die je maakt wel van 3 of zelfs 5 megapixel! Het is dat op de mobiel verpakking 1.3 megapixel staat anders zou je het niet geloven. Ik raad deze mobiel zeker aan!

kim18 03-03-2008

ik heb de telefoon nu een kwartaal en ik ben er tevreden over. Het geluid is goed en alles is erg duidelijk. Eigenlijk tot en met de dag van gisteren nog geen problemen gehad. Vanmorgen zag ik zo opeens dat er geen naam meer stond bij de berichten die ik van anderen had gekregen. hoe kan dit? Weet iemand dat? Als ik daarna bij de contacten het nummer 06.... verander in +316..... dan pakt ie de naam wel weer. Echt heel raar... Kan iemand me iets uitleggen hierover?
Verder ben ik erg tevreden over de telefoon...

MPS 09-12-2007

jo, ik heb deze tel gekozen bij een abonnement, en ben er zeer tevreden mee, ik heb er een 1GB microsd bijgekocht, (11,- euro via internet) en die werkt goed, soms gaat hij er moeilijk in, maar dan moet je hem er even met een voorwerp in drukken, hij werkt goed, en is snel genoeg, je hebt veel optie's maar het is wel jammer dat je de foto's niet direct op de sdkaart opslaat, de ringtoon moet ook op de telefoon zelf staan en dat kost veel ruimte. Je moet er zeker een geheugen bijkopen want 15mb is wel te weinig voor als je er ook muziek mee wilt luisteren. maar het is een top toestel.

martijn22 15-10-2007

geweldige mobiel hij geeft bij mij nooit storing echt een topper goed geluid en veel mogelijkheden

meti 27-09-2007

ik heb deze gsm nu een paar maanden in bezit en ik moet eerlijk zegge het valt me tegen wand ik kan niets anders doen als ik muziek luister en ik kan er oook geen spelletjes op zette (als iemand dat weet zet het hier effe op ;) ) voorderest is het een goei gsm

Nuria 08-09-2007

Nu 2 dagen in bezit en buiten het openen van het schuifje voor het plaatsen van de batterij een prima apparaat. Wat mij wel verbaast is dat ik op deze site lees dat je eerst naar het geheugen van de telefoon moet kopieren en daarna naar de extra geheugen. Ik kan echter met de software Blue Soleil (meegeleverd) gewoon rechtstreeks van PC naar het extra geheugenkaartje in de telefoon kopieren.

luc verhoeven 22-06-2007

ik heb deze mobiel nou enkele dagen, goede kwaliteit van het geluid. Mp3 is ook lekker makkkelijk.
Het menu is wel genoeg.
Het is een top telefoon. Moet je zeker kopen :)

Tiffany 25-05-2007

Ik heb m net gekregen via een orange abbo. Opzich een hele mooie telefoon maar hij heeft ook we wat minpunten. De batterij gaat super snel leeg, je krijgt er geen usb kabeltje bij dus je moet je mp3 liedjes van internet afhalen wat ook duur is. Én mijn gprs netwerk blijft maar aanstaan, volgens mij kost dit geld weet iemand hoe je hem uitzet? Het is een soort blauw G tje wat steeds op mijn beeldscherm staat.

Patricia de Haas 15-05-2007

Mooie telefoon, werkt perfect. 2 minpuntjes, het geheugen (wel uit te breiden door geheugenkaart te kopen) en de sms geluidjes vind ik matig. Verders geen opmerkingen. Een aanrader!

Saitek 03-05-2007

Een super telefoon, veel functies. Mooie foto's en mooi vormgeving de telefoon laat zeer snel op.
Over het scherm zijn veel verschillende antwoorden of het nu 65k of 262k is.. ik kan je vertellen het is het zelfde scherm als by de E900 en die is top. Echt heel scherp dus als je zit te twijfelen over het scherm neem van mij aan dat deze top is!

Rob12 29-04-2007

Een hele fijne mobiel met goede functies. goede mp3-speler, bluetooth werkt goed, en foto's zijn ook mooi voor 1.3 mpx..:)
De slide werkt ook goed.
Prima toestel voor een goede prijs

Leroy 25-04-2007

Een zeer goede samsung mobiel, met veel functies (waaronder de basisfuncties; mp3-speler en Bluetooth + Camera). Ik vind alleen dat het telefoontje snel vet word en dat het interne geheugen erg weinig is (maar deze kun je natuurlijk uitbreiden met een MicroSD kaartje). Ik heb ook ergens gelezen dat de oortjes niet bijgeleverd worden, dit is wel het geval bij mijn pakketje. Er zit ook geen flits op deze mobiel (op een paar sites staat dit wel vermeld) maar hij heeft een goede nachtmodus, waarmee je heldere lichte foto's kan maken, zonder een flits.

e390bezitter 19-04-2007

Ik heb sinds een ruime week de e390. De menu´s zijn erg toegankelijk en eigenlijk is de gebruiksaanwijzing niet nodig. Het enige waar ik soms last van heb is dat je de muziek eerst in playlists moet zetten voordat de telefoon de nummers achter elkaar afspeeld. Verder is het een prachtige telefoon met veel functies die makkelijk te bedienen zijn. Oogt superstrak en voelt superstrak.

Trotse eigenaar 27-03-2007

Hallo, ik heb hem nu al 5 dagen in bezit
mobieltje bevalt me prima, ik heb nu ook een 1gig kaartje gehaald, daar kan je alles op kwijt, van films tot foto, tot mp3's natuurlijk
een paar dingen vallen mij toch wel tegen
1 je kunt geen musicadapter nog kopen
ik heb al in veel winkels gekeken, maar nergens hadden ze die..
2 wel zonde van die sms toontjes
3 hij kopieert alles automatisch naar het telefoon geheugen, =O
4 spelletjes kan je er niet opzetten(het is me niet geluk het nog te kraken....)
maar verder is de e390 een prima toestel
ben er zeer trots op
heel gemakkelijk verder in gebruik
goeie kwaliteit, met filmpjes en foto's
strak design, en erg handig met zijn applicaties
dus ik zou hem iedereen aanraden ..
mvg
Gerrit

Malfidus 25-03-2007

Ik meteen de taal van de foon omgezet naar Engels omdat het Nederlandstalige boekje alleen als 'quick guide' te gebruiken is.
Als telefoon is het een prettig ding alhoewel ik nog niet echt handig ben om de slide omhoog te klappen.
De mp3-speler is een lichte teleurstelling. Het foongeheugen en micro sd-kaartje zijn strikt gescheiden in de bediening, zoals ik in een opmerking hier eerder plaatste.
De batterij is na een dag of twee wel leeg maar dat komt natuurlijk vooral omdat ik er regelmatig in zit te kijken om de mogelijkheden uit te zoeken.
Jammer dat je met de software die erbij hoort, geen mogelijkheden hebt om de bestanden op de microsd kaart te benaderen.
Ook is het jammer dat je het met een meldtoon voor een bericht het moet doen met de 4 polyfone toontjes van Samsung moet doen, terwijl je dat toch ook aan een realtone of mp3 zou moeten kunnen koppelen?
Dat zou in met een firmwareflash toch verholpen moeten kunnen worden?
Ik hoorde btw dat Nokia's dit ook hebben.
Hopelijk leest meneer Samsung dit en deze tekortkomingen snel aanpast...
Hij zou trouwens ook eens op mijn mailtjes mogen reageren.

e370 07-03-2007

Fijne telefoon, inderdaad helemaal niet speciaal voor mannen. Vond de inhoud van de doos karig. Telefoon en oplaadsnoer. Moet nog op zoek naar goed oordoppen. Met een bluetooth dongle goed te communiceren met pc. Wat nog makkelijker is dmv een cardreader de geheugenkaart van 1 gb benaderen en zo bestanden uitwisselen met de pc, gaat zeer snel.

Iemand nog een idee om een eigen sms toon in te stellen? Volgens mij kan dit niet.

Verder zeer tevreden en makkelijk te bedienen telefoon, geluid bevalt mij ook prima zowel bellen als muziek.

Uiterlijk is hij mooi om te zien en lekker klein.

elpi 06-03-2007

2 dagen in mijn bezit.
Heb het toestel zo`n beetje uit zitten te proberen maar ik kan niet anders zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Is mooi en klein en helemaal geen mannen telefoon wat ze er van zeggen.
Ben er zeer tevreden over tot nu toe,