Sagem SG341i grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sagem SG341i grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Pascal Luiten 20-10-2007
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

Ik heb mijn telefoon nu zo'n twee en een half jaar in bezit. Het enige mankement is dat de speaker het niet meer doet, ik kan dus niet meer bellen, iets wat ik toch al niet vaak deed. Dit komt echter doordat ik veel te vaak veel te harde (race)geluiden afspeelde. Hiervoor was de speaker wel erg goed. Verder is hij gebruiksvriendelijk, makkelijk en hij ziet er goed uit. Helemaal niks mee dus, voor mensen die niet heel ruim zitten een echte aanrader!!!

wesley88 14-06-2007
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

heb hem nu 2 jaar, af en toe als ik een sms wil verzenden moet ik even schudden. Hij is dan ook al een keer in het zwembad gevallen, van de trap, tijdens het fietsen. Maar doet het verder nog prima, kan zelfs bellen. Foto kwaliteit ja dat spreekt voor zich met de camera die erin zit...

fernando- 18-05-2007
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

ik heb een half jaar terug ook deze mobiel gehad en het is een mooi ding maar naar eeb half jaar is ie meer in de repartie geweest dan thuis omdat i vast opeens vast loop en de battery liep guaw leeg = mooi mobiel maar de battery is waardeloos en het vast lopen irriterent

Lisetj 21-04-2007
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

De accu is helemaal niet zo goed, ondertussen moet ik om de mobiel het goed en lang te laten doen, hem minstens een dag en een nacht opladen, anders gaat ie heel raar doen.
De fotocamera maakt geen mooie foto's, ook erg jammer dat je geen filmpjes kan maken.
Je krijgt geen kabeltje om foto's op je pc te zetten, en als je dit kabeltje apart wil kopen, is dat heel duur.
De mobiel is wel makkelijk te gebruiken, alles is duidelijk, je hoeft geen uren in de handleiding te bladeren (tenminste, niet voor de dingen die ik gebruik)
Bij bijna geen enkele website waar je ringtones kan downloaden staat deze mobiel er niet bij.
Het is op zich een fijne mobiel, maar het kan beter...

Silvia86 12-12-2005
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

Ik vind het echt een supermobiel en voor zo weinig geld is het zeker de moeite
waard! Geen problemen ermee. Foto's maken, geluid opnemen, allemaal erg leuk.
De batterij gaat ook lang mee.
Ben zeer tevreden.

corina1968 22-07-2005

een paar dagen in bezit, had hiervoor een nokia 3410 maar dit is iets heel
anders. Foto's goed en i-mode is ook geweldig

Fred Renskers 13-07-2005
Geschreven voor: Sagem SG341i grijs

Dit toestel is zijn geld zeker waard. Zeer veel mogelijkheden.Zie verder bij
Sagem MY X5-2