Samsung E1130 Rocky oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E1130 Rocky oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

zeiler9976 02-07-2011
Geschreven voor: Samsung E1130 Rocky oranje

Waarom is mijn eerdere vernietigende recensie eigenlijk verdwenen? Hoe dan ook, het geluid is dof, internet werkt niet, sms schakelt lukraak de T9-invoer uit, niet alle toetsen zijn verlicht zodat je in het donker nog wel eens mistast, enzovoort. Maar de batterij houdt het lang vol. Samengevat: voor mij nooit meer een Samsung.

jdoppenberg 03-11-2010
Geschreven voor: Samsung E1130 Rocky oranje

Geluidskwaliteit: Deze is een beetje aan de doffe kant.
Mogelijkheden: Tja, er zit niet veel op, maar wat er op zit werkt prima. Als je meer opties wilt dan neem je een andere telefoon.
Gebruiksgemak: Ligt lekker in de hand, toetesen zijn prima en alles in de menus is prima te vinden en in te stellen.
Vormgeving: Hij wordt door één site bestempeld als de lelijkste telefoon denkbaar, maar smaken verschillen.
Ik vind dit persoonlijk een mooi mobieltje. Lekker een basic uitstraling.
Degelijkheid: Hij is echt heel stevig ik denk wel dat deze tegen een stootje kan. Alleen ga ik dat niet uitproberen ;)
Mijn conclusie: Als je een simpel maar degelijk toestel wilt dan ben je met deze zeker niet slecht uit. Wel is de geluidskwaliteit minder als die van goedkope nokia's, die klinken meer helder.

Faster74 11-07-2010
Geschreven voor: Samsung E1130 Rocky oranje

Dit mobieltje is perfect voor mensen die een vlot mobieltje willen dat tegen een stootje kan.

Geen toeters en bellen als qwerty-toetsenbord of camera, maar wél een radio (kwaliteit prima), internet, spraakrecorder, notities, agenda, wereldklok, bluetooth, calculator, timer, stopwatch en omrekenfunctie voor valuta en gewicht, lengte, inhoud en oppervlakte.

Heel handig is ook de zaklampfunctie. In het donker het sleutelgat vinden of je weg vinden door het bos is geen enkel probleem.

Helaas zijn de games niet om over naar huis te schrijven, sudoku, cricket (onbegrijpelijk) en super jewel quest. Maar goed, een echte gameliefhebber heeft zijn mobiel niet nodig om te gamen, die doet dat wel op zijn computer of DS/PSP etc.

Tot slot heeft deze gsm een makkelijke alarmfunctie, die ook herhaalde alarms kan geven (bijv. elke dag of elke maandag en donderdag).

Je kunt naar wens snelknoppen instellen, zodat je vanaf het opstartscherm bijv. direct een nieuwe sms kunt starten of je zaklamp aanzetten, zonder dat je daarvoor door menu's hoeft te bladeren.

Deze mobiel kan tegen een stootje. Die van mij is al een keer op de grond gestuiterd zonder enige schade en ook een paar druppels water kunnen bij deze mobiel geen schade aanrichten.

Kortom: een echte aanrader!

Chris_1978 15-01-2010
Geschreven voor: Samsung E1130 Rocky oranje

Een hele fijne en robuuste mobiele telefoon!
De batterij gaat bij mij makkelijk een hele week mee!
Zitten ook nog handige functies op zoals een zaklampje, nep-oproep en sos-berichten verzenden.
Geen camera maar die mis ik niet omdat ik daar een echte compact camera voor gebruik.
Kortom een echte aanrader!