Motorola RIZR Z3 zwart, blauw, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola RIZR Z3 zwart, blauw, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Tim Frensen 23-09-2008

tja ik had een nieuwe nodig omdat mijn sagem my501x het begeven had na 1,5 tot 2 jaar. die raad ik trouwens iedereen af. ik heb deze telefeoon ongeveer een maand nu, en hij bevalt mij uitstekend. het is wel even wennen als je nooit eerder een motorola hebt gehad maar als je het eenmaal doorhebt is alles heel logisch. het minpunt is het handsfree geluid maar daar kan je beter een bluethooth headsetje voor aanschaffen. verder voelt ie al meteen een stuk degelijker aan als je 'm vast hebt in vergelijking met andere slide-phones die ik vast heb gehad.kortweg is dit een goede degelijke telefoon die ik meer dan 2 jaar zie meegaan.

voordelen:

voice dial
flitser(voor degene die de camera veel gebruiken)
optie dat niet alles wegvalt als de telefoon dichtgeschoven wordt
prettige voorspellingen bij het sms'en en nieuwe woorden kunnen makkelijk geleerd worden.
sim lock vrij

nadelen:

geen extra uitgang voor evt headphones met een draadje
extra optietoetsen waardoor je snel bij internet komt en je snel geld kwijt bent( deze zitten onder de pijltjes toetsen) wel weer te veranderen, nog geen manier gevonden om ze uit te zetten.
audio player gaat niet automatisch naar volgend nummer in de lijst

kippie69 21-08-2008

Na 1,5 jaar nog steeds geen klagen! Hoewel er steeds erg negatief over Motorola wordt gedaan heb ik weinig tot geen last. Alles kan ermee er werkt ook! Bij de aanschaf zit alles erbij. Headset, usb kabel en software.

bugaboofrog 14-01-2008

Leuk toestel, alles zit erop en eraan.
Heb hem de eerste dag per ongeluk op stenen laten vallen.
Mankeert niks!
Interface is bijna dezelfde als bij RAZR V3, alleen het scherm is helderder en beeld is scherper.
Schuifsysteem voelt degelijk aan en is veel beter dan die van Samsung U600.
Geluid en trillfunctie zijn goed. Niet te zacht maar ook niet te hard.
Kortom, leuke mobieltje.

martinb2 21-12-2006

Super toestel, duidelijk en eenvoudige bediening. Enige minpunt is het geluid
van de handsfree functie.