Nokia 7373 zwart, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 7373 zwart, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caty 19-10-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Vind het een prachtige aparte telefoon.Maar ben heel slecht tevreden over de service van Nokia.Na aankoop binnen 2 weken problemen,opgestuurd,nieuw toestel gehad(wat ik betwijvel)weer problemen slecht geluid,echo etc.weer opgestuurd en gebeld dat ut weer niet in orde is,men heeft mij toen gezegd dat ik wel een ander toestel heb gekregen,maar dat deze wel gebruikt is.Dit doe je niet.Vandaar dat ik dus geen Nokia meer kies vanwege de superslechtte service.Heb ook geen valutaberekening erop zitten,terwijl dit volgens bijbehorende gegevens er op moet zitten.Aleen bij mij dus niet.Gelukkig is mijnabonnement bijna om en ga ik fijn voor een ander toestel.En dit zal zeker geen Nokia zijn !!
vriendelijke groeten

Quellian 16-10-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik heb deze telefoon nu net een jaar en al vanaf het begin viel hij steeds uit, wat nu alleen maar erger wordt. Voor mij dus geen positieve ervaring (was er al voor gewaarschuwd, maar was eigenwijs).

Miss Marrie 12-09-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik heb deze mobiel in het zwart, nu 2 jaar, en ik vind hem nog steeds top! Hij werkt goed bij mij, hij gaat niet bepaald snel kapot (ik laat hem nog wel eens vallen, hij heeft zelfs de trap overleefd haha). Muziek kan lekker hard! Alleen ik heb nu de laatste tijd dat als ik iemand bel ik soms een 'robot' stem krijg, de ander kan mij dan niet verstaan, iemand enig idee hoe dit komt en of dit op te lossen is?

Annelies2 09-07-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik ben op zich erg tevreden over het toestel, maar na een half jaar zat er al intern een barst in het beeldscherm. Dit wordt niet vergoed, want dit kan nou eenmaal gebeuren als je de telefoon in je broekzak draagt. Er zou dan spanning op komen te staan. Reparatie kostte bijna €50,-
Nu een half jaar verder moet ik er weer mee naar een servicepunt, want de telefoon doet helemaal niets meer. Het valt me behoorlijk tegen.

kiek... 16-06-2008

heej,
ik heb dit mobieltje nu 3 dagen en ik heb een vraag/ opmerking. elke keer als ik mijn mobieltje uitzet gaat er weer een nr. weg uit de muzieklijst, dan moet ik weer naar de galerij gaan en als ik hem dan afspeel, kan ik niks anders doen, want dan houd de muziek op. maar goed, verder is het een hele leuke mobiel en en hele goede.

lisettee 14-06-2008

Hallo,

Ik vind het een top telefoon..
alleen er is één minpuntje aan:
Ik heb stof achter het beeldscherm en het is zeer hinderlijk!
weet iemand hoe je het kan oplossen??

Rowena1 29-05-2008

Heee,

Toen ik de telefoon voor het eerst zag was ik helemaal verliefd. Het is een prachtige telefoon en ligt ook nog eens lekker in de hand. Maar daar houdt het voor mij dan ook bij op.

Na een maand kon ik hem laten opsturen vanwege uitvallen, hierbij scheen het beeldscherm kapot te zijn. De tweede keer kon ik hem weer inleveren vanwege uitvallen, maar nu was de accu kapot. Ook heb ik problemen met de muziekspeler, die herkent de nummers niet meer en heb ik maar een minimale lijst van nummers dat ik af kan spelen. Ook vind ik het geluid tegenvallen. Er zit een streep door mijn camera, waardoor ik geen mooie foto's kan maken. En ook bij mij zit er een barst in me scherm, zonder hem te hebben laten vallen.
ik zal wel weer een ongelovelijke pechvogel zijn, maar ik zou deze mobiel niet een 2e keer nemen!

ryanne 18-05-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

heej iedereen dit mobieltje kan ik iedereen aanbevelen... hij maakt super mooie foto's daar stond ik echt even van te kijken!! er kan ook heel veel muzkiek op en KEIHARD 1 minpuntje als ik mijn scherm inklap dan gaat hij niet zo goed meer dicht maar voorderest is het een geweldige mobiel heel veel keuzes en het leuke is dat hij naar rechts en naar links inklapt! conclusie DIT MOBIELTJE KAN IK IEDEREEN AANBEVELEN!

Mrs Jacq 24-04-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Super toestel!! Voldoet aan alle verwachtingen.Maar vorige week viel hij per ongeluk in de vijver!!! Ik dacht nu is het gebeurt! Maar... na 1/2 week op de verwarming doet hij het weer.
Geweldig toch?

charlotte backx 19-03-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Heb deze telefoon sinds juli 2007. Heb hem al 2x ter reparatie moeten opsturen. De software moest dan geupdate worden. Op dat moment kreeg ik om de paar minuten een melding dat de registratie sim-kaart was mislukt. Ik moest dan de telefoon uitschakelen en inschakelen.
Nu is dit voor de derde keer gebeurd en heb nu bij nokia om een nieuw toestel gevraagd, en gekregen. Ik wacht nu op het nieuwe toestel.
Maar op dit punt na vind ik het een suuuper telefoon. Had hiervoor de nokia 7370, maar de 7373 is veel fijner vooral omdat de mogelijkheden veel groter zijn.

Martine 17-03-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik ben niet zo tevreden met deze telefoon ik heb hem nu 1,5 jaar en in het begin het ik al 2 x problemen gehad met mijn software (dit viel nog onder de garantie) Nu na 1,5 jaar begint het wèèr!.
Telkens als ik in mijn menu bezig ga met bijv een sms te typen gaat mijn beelscherm steeds draaien!

Heeft iemand anders hier toevallig ook problemen mee gehad?? en hoe is dit opgelost?

Groetjes Martine.

Manon88 06-03-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een half jaar, en ik ben er tot nu toe erg tevreden over! Erg mooi telefoontje, het geluid is erg goed en ondanks dat het draaisysteem in het begin een beetje eng lijkt is het erg stevig! De foto's zijn niet ontzettend mooi maar daar heb ik dan ook een camera voor.. Alle andere functies werken perfect!

Bianca72 11-02-2008
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik heb het toestel nokia 7373 Coffee brown nu bijna 2 jaar en ben er erg zuinig mee, gebruik bijv. altijd het hoesje wat er bij geleverd werd en heb daardoor nog geen enkel krasje of mijn toetsel. Het toestel zelf bevalt heel erg goed al is in mijn versie weinig geheugen en geen mogelijkheid om een geheugenkaart toe te voegen. Dat beperkt iets in het foto's maken maar qua smsjes kan ik wel heel veel opslaan. Ook de 1.3 megapixel camera werkt goed maar geeft soms een andere kleur weer dan de realiteit was. Toch raad ik het toestel wel aan. Hij is erg gebruiksvriendelijk en degelijk in gebruik. Vooraf was ik wat huiverig over het draaimeganisme maar ook daar geen klachten over.

Amalie 07-01-2008

Hallo,

ik heb de NOKIA 7373 nu meer dan een half jaar, & ik kan niets anders zeggen dan dat het een TOP telefoon is ! Het ontwerp is echt heel vrouwelijk,& het is een heldere & duidelijke telefoon. Het toestenbord is fijn & goed hanteerbaar. Daardoor gaat het smsen echt makkelijk & goed. Zelfs de 2.0 megapixel camera maakt duidelijke & heldere foto's ! De Thema's zijn via, een speciale site helemaal naar je wensen aan te passen. Dan heb je echt iets persoonlijks ! Het meegeleverde soortement van tasje & hangertje zijn een mooie bijkomstigheid, al gebruik ik deze nauwelijks ( heb een leren Nokia tasje aangeschaft, iets steviger, naar mijn mening ook beter voor de telefoon ).Het geluid van de telefoon is uitermate goed te noemen, ook dat van de music player die erin zit. Je gesprekstijd is lang, het ontvangst is zelfs TOP te noemen ). Ik ben echt een fan van deze telefoon. Een echte aanrrader dus in mijn opinie !

annegien 04-12-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

ik heb dit toestel sinds januari. Ik heb hem in februari voor reparatie oplaten sturen omdat het toestel steeds uitviel. Het is een ruim een half jaar goed gegaan. Nu bgint het toestel weeruit te vallen bij het open en dicht draaien. dit is nu de 3x dat ik hem oplaat sturen. Ben ging er nu wel een beetje zat van te worden. vele anderen die dit toetsel gebruiken hebben niet de problemen die ik heb. Het is een standaard proceduren van nokia dat het toetsel eerst 3x voor reparatie op gestuurt worden voordat er iets anders geregeld kan worden. Hopelijk gaat het nu goed want volgende jaar vervalt mijn garantie. Verder is het een mooi toetsel (wanneer hij het doet) geluid nog alleen wel wat harder kunnen.

savannah04 23-08-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

heb deze telefoon nu vanaf januari in mijn bezit, nog geen problemen gehad, alles werkt nog perfect. mooie foto's, mooie geluidskwaliteit. na 7 maanden doet alles het nog.
een minpuntje is dat ik altijd mijn telefoon in mijn broekzak draag, als ik gebeld word en ik me telefoon pak klaptie snel open en valt hij heel hard op de grond, voorzichtig pakken dus. ook de bijgeleverde oordoppen gaan moeilijk in je telefoon, en zijn heel groot in je oren en vallen er continu uit, maar de oordoppen gebruik ik nooit dus is dat voor mij geen probleem.
kortom echt een goede, mooie telefoon zonder problemen en makkelijk te besturen.

Liz1 03-08-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Top toestel! Ziet er prachtig uit en is erg klein (zo klein dat ik em de eerste dag al uit m'n handen liet vallen, maar nu ik eraan gewend ben zal dat niet meer gebeuren!). Het draaisysteem is soepel en je hebt er snel handigheid in.

Toen ik een extra geheugenkaart erbij wilde kopen, adviseerden ze in de winkel slechts de 1 gig ipv de 2 gig die erin kan volgens de beschrijvingen. Anders zou de telefoon vastlopen etc zeiden ze. Dat vond ik wel een beetje vreemd maargoed, 1 gig is ook al aardig wat opslagruimte.

Tip voor als je een usbkabel erbij wilt kopen: Niet doen! Koop een usb bluetoothset voor je pc, is veel goedkoper en werkt net zo makkelijk.

De camera maakt mooie foto's, alleen je kunt er niet echt goed partypics mee maken omdat er geen flits in zit. Dus vooral overdag foto's maken.

Mijn oordeel: een superleuk fashionable toestel, met heel veel mogelijkheden.

sammsamm 27-07-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk en handig toestelletje met abbonement.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Nokia 7373 bronze.

Ik vind het een erg leuke gsm met veel mogelijkheden. Je kan er foto's en filmpjes mee maken. Met goede kwaliteit. De foto's enz. kan je via Bluetooth overzetten naar je pc. Net als met mp3'tjes die je kan overzetten naar je gsm, en gebruikt kunnen worden als beltoon.

De draaifunctie is erg modern alleen niet super handig als je in de rij van de kassa staat met je handen vol spullen en dan nog even snel je telefoon opnemen. Je hebt beide handen nodig om de gsm open te schuiven.

Voor de rest is het een Top-product!!!

deays 15-06-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Na informatie hierop kieskeurig en andere websites, te hebben gezocht heb ik besloten om deze mobiel met een abonnement te nemen. Mooie mobieltje. Makkelijk te bedienen. Door Vista windows kon ik de pc-suite niet download(nog niet compatibel), moest ik via de sd-adapter bestanden, foto's, muziek overdragen. Prima!. Alleen de e-mail instellingen heb ik niet helemaal onder controle, ik kan alleen ontvangen nog niet versturen, misschien heeft het te maken met de instellingen. Maar voor de rest een prima telefoon. Gr.

Esther7373 23-05-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Super GSM. Ziet er mooi uit, heeft veel mogelijkheden, een overzichtelijk menu, makkelijk in gebruik, lang genoeg standby, geen nadelen tot nu toe!

LindsayQ 15-05-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Goed, een review dus. Ik heb deze telefoon nu een maand en ik ben er nog steeds enorm tevreden mee. Batterij gaat zo'n 5 dagen mee met normaal gebruik (hij staat dag en nacht aan, over het algemeen korte gesprekken, foto's maken en op de pc zetten, spelen met ringtones, veel sms'en), het swivelsysteem is stevig en je went er heel snel aan. Er zit een klein geheugenkaartje bij van 128 mb en die kun je vervangen als je de telefoon als mp3-speler wilt gebruiken. Als je dat niet wilt, is het bijgeleverde kaartje meer dan voldoende.
De foto's zijn bij goed daglicht mooi, beter dan ik had verwacht, maar als het een beetje donker wordt, worden de foto's al snel korrelig. De zoom is niet geweldig, maar het is een telefoon en voor 'zomaar'-momenten als ik m'n camera niet bij me heb is de camera op deze telefoon voldoende.
De bijgeleverde achtergronden zijn leuk, alleen jammer dat er zo weinig thema's op staan. Want je kunt wel een bepaalde achtergrond instellen, als je eenmaal het menu ingaat of als je de telefoon open- of dichtklapt, krijg je toch steeds weer de achtergrond van het thema te zien, dat is wel jammer. Ook de bijgeleverde ringtones zijn niet om aan te horen, maar die kun je zo van internet halen natuurlijk.
Geluidskwaliteit tijdens het bellen is goed, iedereen kan mij goed verstaan en ik hen. De telefoon ligt goed in de hand, hij belt lekkr (je hebt niet het idee dat de speaker tegen je wang zit zoals bij die hele kleine telefoons) en de knopjes zijn niet te klein en toetsen lekker. Ook de navigatietoets is goed, beter dan bij m'n vorige telefoon, de Nokia 6230i, daarbij drukte ik om de haverklap op een verkeerde toets (die rand om de navigatietoets) en dat is nu een stuk beter. De aan/uit-knop en de cameratoetsjes zijn een beetje klein, maar het went.
Tsja, wat kan ik er meer over vertellen... Het bijgeleverde hoesje is wat krap maar wel erg leuk en hij lubbert wel een beetje uit. Het sieraad heb ik nooit gebruikt, daar heb ik nooit het nut van ingezien en het zag er niet al te stevig uit. De oordopjes heb ik nooit gebruikt omdat ik de telefoon niet als MP3-speler gebruik, hoewel ze met het roosmotiefje in de dopjes wel erg schattig ogen :D . Qua kwaliteit kan ik er dus niks over zeggen.
Bestandsoverdracht via bluetoothstick gaat prima, geen problemen mee.

Al met al ben ik er dus enorm blij mee en ik heb ik nog absoluut geen spijt van m'n aankoop.

Surreallistic 06-05-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Heb 'm nu een maandja in m'n bezit en hij bevalt prima. Lekker simpel, vertrouwd Nokiatje. Het draaimechanisme is erg leuk en gewoon makkelijk. Het valt op een gegeven moment niet meer op dat hij ondersteboven zit. Foto draait gewoon mee.

Makkelijk in gebruik, ook voor uitwisseling van bestandjes. Zelf doe ik het simpelweg via een sd-adaptertje. minisd-card in de adapter en die adapter in m'n kaartlezer. Qua tijd maakt het echt niet uit mbt bluetooth, de totale behandeling bedoel ik. En qua overdracht is dit sneller dan BT. Maar ieder voor zich.

Maar het hoesje hadden ze voor mij achterwege mogen laten, net as het draagkoordje. Besteed dat liever in een écht handsfreesetje ofzo.

Prima geluidskwaliteit! Ook lekker degelijk, want hetb 'm al een paar keer op de grond laten vallen en werkt nog perfect.

Mr eltoro 02-04-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Heb em nu een paar dagen (bronze) in bezit en bevalt prima. Heb em gehaald met een usb bleutooth stick. Bestanden overzetten gaat prima je kan via ontvangen bestanden waar die in terecht komt zo weer verplaatsen naar je SD kaart (zit standaard 128mb in). Van mij had alleen het zakje wat groter gemogen maar zal wel vanzelf uitlubberen.

Priscilla35 16-02-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

De 7373 nu 2 dagen in bezit. Ik vind hem helemaal geweldig. Wat een gaaf toestel. Ik ben op dit moment erg bezig theme's te maken op het internet. Via een datakabel of blue tooth, kan je deze weer naar je mobiel verzenden. Heb ook een 1 Gb micro-sd geheugenkaartje besteld. Ik heb op het moment nog niet gekeken hoe de foto's zijn qua kwaliteit. (heb mijn datakabel nog niet). Ik heb de powder pink gekozen en heb van deze kleur totaal geen spijt. Telefoon is helemaal top. Hij heeft ook heel veel mogelijkheden waaronder het zelf instellen van je menu hoe jij het wilt hebben, pictogrammen verplaatsen etc etc. Wel weinig ringtones, maar zodra ik de datakabel en geheugenkaart heb, zet ik er zelf mp3 songs op.

Racat 06-02-2007
Geschreven voor: Nokia 7373 zwart, roze

Dit is echt een leuke goeie telefoon. Ik heb de black Croom(zwart met bruin) ik vindt zelf de roze meer een modeitem(ben zelf een vrouw) zal zijn en ik wil graag met me telefoon een aantal jaren doen en niet volgend jaar meteen een nw moeten kopen omdat ie niet meer inis.
Deze telefoon kan alles wat je eigenlijk nodig hebt, filmpjes, camara mp3, bluetooth en ga zo maar door.
Alleen jammer van de digitale zoom, als je inzoomt worden de foto's wel een beetje minder.
Maar goed voor de rest een super ding. Ik denk dat iedereen met deze tel overweg kan. ik had een tijdje de LG800 Pink, maar die is alleen mooi voor de rest superslecht