Samsung E840 Silver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E840 Silver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark Goessens 25-09-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Bij aanschaf, toendertijd, vond ik dit qua uiterlijk de mooiste telefoon.
Nu, wanneer ik hier op kieskeurig kijk in de lijst, vind ik het uiterlijk tegenvallen. Maar zo gaat dat met techniek.

Samsung heeft me nog nooit teleurgesteld. En dit geldt voor alle soorten producten. Ook bij deze telefoon ben ik niet teleurgesteld geworden.

Samsung staat voor mij, voor degelijkheid, kwaliteit en betrouwbaarheid. Wanneer ik hem in mijn hand heb, en erin knijp hoor ik geen gekraak. Compact met een stevige behuizing dus.

De functies zijn niet oneindig veel, maar is genoeg voor gemiddeld gebruik. Vaak hoor je dat touchscreen na de loop van tijd afzwakt. Maar in dit geval blijft de touchscreen goed werken.
Batterij blijft ook goed. Ik heb hem teveel verwend, dus nu moet ik hem om de 3 dagen opladen, maar in het begin hoefde ik hem met gemak 1 week niet op te laden.

De navigatie is erg gemakkelijk.

ghaah 27-03-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

goede mobiele telefoon alleen trekt hij veel stof aan en is er weinig te zien van het beeldscherm als je in de zon komt
dat vind ik dan wel een groot minpunt

DafkeN 20-02-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Zeer goede telefoon , wel effe wenne van Nokia naar Samsung :-)

*Pluspunten:
-Touch toetsen
-soms het I internet dat aanslaagt van gewentheid van Nokia...
-Groot scherm !! goede kleuren!
-3D Sms tekst (afbeeldingen..)
-Niet zo grasgevoelig vind ik

*Minpunten
-Trekt veel stof aan...
-In de zon zie je het beeld minder
-Geluid van Mp3 Gaat niet heel hard
-De Theme's menu zijn maar 2 beschikbaar...

Thats all.. maar kvind echt geen miskoop ! goede telefoon! ben er blij mee !!

Greetz DafkeN.be

kimmeke 23-01-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

hoi, ik ben geweldig blij met deze telefoon, alleen ben ik het touch screen nog niet gewoon, en zit dus regelmatig te bellen naar iedereen (toevallig de groene hoorn aanraken dus)nu wilde ik de uitgaande oproepen blokkeren (staat onder netwerkdienste geloof ik) met een wachtwoord zodat ik dit niet heb maar ik krijg dit niet ingesteld.. heeft er nog iemand dit of een idee hoe ik dit moet oplossen? ook in de winkel vonden ze het niet trouwens...

Luc Sieps 22-01-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

De eerste dagen na mijn aanschaf was het wel even wennen, maar nu na twee weken heb ik hem bijna helemaal onder de knie. In het begin is het aanpassen aan het touchscreen en liep er wel eens iets mis door het verkeerde knopje aan te raken. Al bij al een prachtig compleet toestel. Zeer helder en grote display. Tot nu roe heel tevreden over.

Rik T 20-01-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Ik heb deze mobiel nu ongeveer een half jaar, en ik ben er erg tevreden mee. Af en toe problemen dat je tijdens het sms-en het terug knopje aanraakt, maar dat leer je vanzelf af.

Henk27534 05-01-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

In één woord, geweldig toestel!!
Ik zou hem voor geen goud willen ruilen

jasmina m. 04-01-2008
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Ik heb sinds dinsdag deze telefoon ben er super blij mee :) . en hij redelijk uniek want de winkel kreeg er maar 2 van binnen. voor sms te sture hebk eventjes moete zoeken. Nu moetk alleen nog muziek op mn gsm leren zetten. en de geluidskwaliteit is gwn weg super.
heb dus een supr koopje gedaan :d

Miss L. 23-09-2007
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Ik heb dit toestel al een paar dagen in bezit en ik ben er helemaal blij mee!!!!!

Het is een supermooi, designvol, toestel dat ook nog eens inhoud heeft! Erg mooi en helder scherm, supergoed geluid (zowel radio als MP3), zeer gebruiksvriendelijk (dacht dat ik moeite zou hebben met de touchscreen), voelt stevig aan. Kortom, ik ben helemaal te spreken over dit toestel!

Evelienn90 11-08-2007
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

ik heb de samsung e840 nou een dagje. ik ging een abbo halen en stond te twijfelen tussen de sony ericsson w880i en deze samsung. uiteindelijk hb ik de samsung gekozen want vond ehm toch wel mooi en kon niet eeuwig twijfelen :P toen ik naar buiten liepmet toesten heb ik geen seconde spijt gehad. is mooi disign en alles werkt prima, mooie fotos en flimpjes beter als ik had gedacht en touchsreen werkt super. ik moet nog wel wennen aan touchscreen en dat het zo glad toesten is maar dat komt allemaal vanzelf wel. smsen moest ik ook aan wenne maar gaat vlekkeloos.
Echt super toesten is aan te raden aan iedereen.

Tessa M. 22-07-2007
Geschreven voor: Samsung E840 Silver zilver

Ik had deze telefoon al een tijdje geleden gezien op samsung.nl en vond hem meteen super. Mijn oude abonnement liep bijna af, maar ik wilde perse deze telefoon, alleen hij was nog nergens verkrijgbaar.
Ik vind het design echt supermooi! Menu is duidelijk en het beeldscherm is erg scherp. Touch toetsen werken prima, ik heb er geen last mee zoals ik bij andere telefoons wel eens lees. Muziek doet het ook prima. Ik ben erg tevreden met deze telefoon!