Sony Ericsson T650i zwart, blauw, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson T650i zwart, blauw, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

mirnyo 23-09-2009

Ben sinds eind december 2007 al in het bezit van deze telefoon. Vind het nog steeds een topper.
Begin nu voorzichtig wel te kijken naar een andere, omdat ik deze nu iets te vaak heb laten vallen en er dus nu wel wat deukjes op de hoeken zitten, tevens is op de onderhoek een stukje uit het kunststof gebroken. Maar zoals gezegd, hij is nog al eens gevallen.
Het schermpje is nog bijna krasvrij, terwijl ik er geen beschemrhoesje om heen heb, kan me ook niet herinneren, dat deze bij het doosje in zat.
Voor een telefoon maakt hij prima foto's en de helderheid van het scherm is super.
Ik ben zelf een echt SE fan, heb wel eens wat anders geprobeerd, maar kom toch steeds weer terug op het gebruiksgemak van SE.
Kortom, ik hoop maar dat ik een gelijkwaardig toestel kan vinden.

Bjorn1971 29-01-2009

Na een jaar begonnen de problemen. De lak bladert snel af, vind ik niet zo erg omdat het mij om de kwaliteit gaat. Krasvrij is het glas niet zoals ik inderdaad las, maar ik heb van diverse mensen begrepen dat dit weg te polijsen is.
Wat ik irritant vind is dat het geluid uitvalt. Als ik de telefoon harder doe dan doet hij het gewoon weer maar even later kan het zijn dat iemand een sms stuurt of belt en je dit niet hoort omdat het geluid weg is gevallen.
Iemand ervaring mee?

peter 13 15-09-2008

Fantastisch toestel,als ik een nadeel kan noemen is dat de verf aan scroll toetst vlug afbladered,wat niet zou mogen zijn bij een toestel die waarschijnlijk honderden uren is getest.heb altijd SE gehad en heb me bij mijn vorig laten verleiden voor een samsung,niet doen,iets goedkoper maar dan is alles ook gezegd.eindelijk weer een prachtig van disgn,mogelijkheden en gebruiksgemak toestel

Keuk 26-06-2008

Heb deze telefoon nu bijna 9maanden in mijn bezit en ben er echt super tevreden over.

Wat sommige hier zeggen over de degelijkheid heb ik absoluut geen last van, alles werkt nog perfect en op een enkel krasje op het staal na verder geen beschadigingen. Enige wat ik daarvoor heb gedaan is mijn sleutels niet in dezelfde broekzak doen als de telefoon. Geen hoesje of niks verder en heb hem ook al een paar keer laten vallen. Geen 10 omdat de lak van de navigatie toets op 2 puntjes eraf is. Met de degelijkheid zit het dus wel goed, dit in tegenstelling tot merken die alleen maar hip willen zijn voor tieners zoals samsung e.d.
(Voor diegene die wel last hebben van gebreken, er zit 2jaar garantie op deze telefoon...)

Verder ben ik alleen maar tevreden, het geluid is prima. Het gaat mij om het bellen , muziek luisteren (hoewel dat zeker heel goed gaat op de telefoon) doe ik op m'n mp3 speler.
De camera voldoet ook aan mijn verwachtingen, helaas denken sommige mensen nog steeds dat een telefoon net zo goed is als een digicam. Dat kan niet, dus verwacht dat ook niet. Voor een telefoon voldoet de camera ruimschoots. Het scherm is ontzettend goed en helder en nog steeds krasvrij. (krasvrij glas betekend niet dat het niet kán krassen btw, het gebeurt minder snel)
De reden waarom ik toch telkens weer een SE koop is dat het gebruiksgemak veruit het beste is van alle merken, ook hier weer. Snel, simpel en duidelijk.
Vormgeving is SE waardig, toen de mooiste telefoon op de markt en nu nog een van de mooiste.

Kortom een aanrader voor iedereen, ook als je eens een telefoon wil die niet half nederland al heeft.

Volgende maand wordt het zeker weer een SE bij m'n nieuwe aboo.

Joey Schaar 16-02-2008

Beste mensen, ik ben nu ruim 2 maanden in het bezit van de S E T650i Green. Ik ben heel erg tevreden over deze telefoon en er zit nog letterlijk geen kras op dit mobieltje. Er zit nog geen kras op het mobieltje mede dankzij een goede omgang met de telefoon en een leer bescherm hoesje van Noreve (Noreve Tradition Leather Case) dit is een echte aanrader want verlengt de levensduur van je telefoon aanzienlijk !!

Het beeldschempje is GLASHELDER en ik moet ook echt zeggen, ik heb nog nooit zo,n zuiver beeld gehad of gezien op een telefoon. Ik denk dat dit beeldschermpje voorlopig niet overtroffen word. De standaard thema's die op de telefoon zitten zijn naar mijn mening al erg goed.

Andere mensen die een beoordeling hebben gegeven over deze telefoon zijden dat ze al heel snel krassen kregen en waren hierdoor ontevreden over de telefoon.
Dit komt omdat ze denken dat een krasvast scherm LETTERLIJK KRASVAST IS. Dit is niet zo, natuurlijk kan het scherm krassen krijgen maar het gebeurd dankzij dit scherm alleen niet zo snel.

Het standaard hoesje dat bij de telefoon geleverd word is wel van heel erg slechte kwaliteit, en raad ik ook zeker af. Voor de rest zitten er wel leuke accesoires bij.

De kwaliteit van de camera is niet spectaculair. Je moet de telefoon echt HEEL ERG stil houden, wil je een goede foto maken. Je moet deze telefoon dus niet kopen als je hem voor de camera koopt.

Even samengevat vind ik deze telefoon echt een 9 waard want de accesoires zijn erg netjes, de telefoon zelf is ook erg goed alleen de camera valt erg tegen maar daar heb ik hem gelukkig ook helemaal niet voor gekocht.

capezio 02-11-2007

Ik heb de SonyEricsson T650i een ruime twee weken in mijn bezit en de eerste kwaaltjes binnen naar boven te komen: Het krasvaste scherm is absoluut niet krasvrij te houden, ook al bescherm ik mijn telefoon continu in een hoesje. Drie dikke krassen zorgen ervoor dat ik mijn smsjes nu al niet meer goed kan lezen en ik ben echt geen frequent telefoongebruiker. Verder is de #-toets kapot,waardoor geen spaties meer in de smsjes kunnen worden geplaatst. Ook geeft mijn telefoon geregeld de melding 'invalid sim', terwijl deze sim-kaart al twee jaar lang zonder enkele problemen in een Samsung D600 telefoon heeft gezeten. Ik baal flink van de gebreken van de SonyEricsson, omdat ik het een toestel vind met schitterend design, maar ik heb mijn D600 weer van de veilingsite gehaald en in gebruik genomen, want de krassen en de defecte #-toets maken dat het toestel nu al niet meer fijn is in gebruik... Jammer!

datobe 29-10-2007

Sinds ruim een week in het bezit van dit toestel.

Ik ben een tevreden Samsung- en Nokia gebruiker (vooral de smartphones) en wilde nu eens iets anders.

Mijn oog viel op een gegeven moment op dit toestel.
Bovenzijde is van staal en scherm is van mineraalglas (krasvast). Ik vind het een prachtig design-toestel (vandaar wellicht de prijs).
Menu is fantastisch en zeer uitgebreid. Beeldschermpje is ondanks dat deze klein is zo helder en scherp als maar kan zijn. Zelfs m'n e-mails kan ik prima aflezen ondanks de geringe afmetingen en daardoor kleine letters.

Klasse toestel. Je zou kunnen zeggen: Nokia 8800 eat your heart out.
Zeer aan te bevelen als je op zoek bent naar een mooi en compact toestel met stijl.

willie4 29-10-2007

telefoon nu bijna twee maanden in bezit. leuk toestel met zeer goed geluid. nadeel is alleen dat de telefoon niet erg stevig aanvoelt: het exterieur kraakt als je de telefoon vastpakt. daarnaast komen er snel krassen op het metaal. dit is wellicht minder als als je het saaie hoesje gebruikt, maar dat is natuurlijk niet zo praktisch.

Anton7 20-09-2007

Ik heb het toestel ruim 3 weken in mijn bezit. Ik heb lang gezocht naar een goede en mooie telefoon. Mijn oog viel direct op deze telefoon(SE genoot mijn voorkeur, en dit toestel sprong er uit omdat het geen joystick meer heeft maar een 5-toets navigatie.).

Na 3 weken is mijn oordeel over het toestel super! Enige nadeel(mijns inziens) is dat de slijtende onderdelen(de volumetoetsen, en de navigatietoets), redelijk snel hun kleur verliezen, terwijl ik het toestel altijd in het hoesje stop.

Camera: Ik heb geen ervaring met foto's van de K.. serie, maar de foto's die dit toestel maakt, zijn van goede kwaliteit(als je naar telefooncamera's kijkt).

De geluidskwaliteit sprong er ook direct uit. Bellen is kraakhelder, zonder vervorming ed. De oortjes die SE er bij heeft gedaan, geven ook een super geluid.

Het scherm dat op de T650I zit, is van goede kwaliteit. Een hartstikke helder scherm(zowat een van de scherpste die ik op een mobiele telefoon gezien heb), waar bij mij nog steeds geen krassen opzitten.(het zou ook een krasvast scherm moeten zijn)

SE levert veel accessoires mee. Een houder waar je de telefoon in kunt opladen(degelijke houder), oortjes, datakabel, een hoesje en 3 verschillende maten oordopjes.

Al met al een toptoestel dat aan de prijzige kant is. Ik vind het zelf niet erg dat het toestel zo duur is. Nu krijg je een speciaal toestel dat niet veel mensen hebben.

Erjen 16-09-2007

Na lang zoeken (zo'n 3 maanden) gewacht op de T650... en mijn wachten is beloond met een zeer fraai toestel. Strakheid alom!

Geluidskwaliteit is uitstekend. Hiervoor had ik 2 jaar lang de Samsung E720 en die was bijzonder slecht qua geluid, dus misschien neig ik iets te sterk naar het positieve.

Qua mogelijkheden istie NET niet aan de supertop, maar meer dan voldoende voor mij om te doen wat ik wil. Camera is inderdaad niet zo goed als bij de K-serie (K8.. dan wel), maar het stelt me wel tevreden.

Ik mis nog wel bepaalde instellingen (of ik kan ze niet vinden), bijvoorbeeld dat ik geen opstart- of afsluitgeluiden wil. Misschien moet ik dan een compleet stil profiel kiezen, maar op andere momenten wil ik juist weer wel geluid (bijvoorbeeld bij gebeld worden of nieuw bericht).

Gebruiksgemak: het enige lastige dat ik kan zeggen is dat je bij insteken memory card de batterij eruit moet halen. Heel prettig werken vind ik de synchronisatie met Outlook.

Degelijkheid kan ik nog niet veel over zeggen, maar hij voelt solide aan, mede dankzij het staal.

Er zit een goed passend hoesje bij, zodat hij in dezelfde broekzak kan als waar ik mijn sleutels heb, ook handig. Dat beschermt ook de camera, die wat uitsteekt en waar geen klepje voorzit.

SDW. En. 12-09-2007

De SE T650i, prima toestel, niet goedkoop maar fraai ontwerp (Midnight Blue). Zoals altijd bij SonyEricsson zeer heldere en goed opgebouwde menu-structuur. Handig lichtgewicht toestel en uitstekend geluid. Van de K800i overgestapt naar T650i. Minpuntje (ondanks dat beide toestellen 3.2 mp camera bezitten) is een mindere kwaliteit foto's, snel een te donker object bij een nog niet eens zo zonnige achtergrond. K800i is aanzienlijk beter wat dat betreft. T650i toestel wel een aanrader.