LG KE500 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KE500 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Bolzwijntje 17-07-2008
Geschreven voor: LG KE500 zwart, zilver

Telefoon nu 2 dagen in bezit en ben happy!Sinds jaren eindelijk weer een telefoon met een gebruiksvriendelijk menu.Wat een eenvoud,heerlijk!Alles spreekt voor zich en telefoon komt zeer degelijk over ook,al met al een aanrader.

Sann1 21-12-2007
Geschreven voor: LG KE500 zwart, zilver

Heb de telefoon nu een paar weken, en ben er erg blij mee!
Heb wel het licht op accubesparend gezet, anders is de batterij zo leeg. Foto's zijn niet geweldig, maar daar heb je je telefoon ook niet voor!
Foto's van je pc op je telefoon zetten gaat heel gemakkelijk,knippen en plakken! De fotos zijn ook dan niet scherp, wel als je ze op je achtergrond zet. Het geluid van de beltonen kunnen wel hard, van de muziek niet. Voor mij niet echt een probleem.
Ik ben erg blij met dit telefoontje, en heb er veel plezier van! Wel een aanrader. Heb nog nooit eerder een LG gehad, menu is makkelijk. En in tegenstelling tot de K800 heb ik er (nog) geen problemen mee!

JoostenMiche 03-11-2007
Geschreven voor: LG KE500 zwart, zilver

Zeer vlot toetsenbord + zeer vlot menu + ligt goed in de hand + mooi design + lichtgewicht + zeer dun + coole verlichting (ijzig blauw) + menu vergelijkbaar met samsung.

Voila.