Alcatel OT-808 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alcatel OT-808 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Shar1991 28-07-2011
Geschreven voor: Alcatel OT-808 grijs

Ik weet nog niet wat ik van deze telefoon vind. Ik had niet direct een nieuwe nodig, maar had leuke dingen over deze telefoon gehoord dus heb 'm gekocht. Positief vind ik dat er veel opties in het menu inzitten. De radio doet het goed, hij ziet er leuk uit en is gemakkelijk mee te nemen.
Minder positief vind ik dat ik op bijna geen enkele site kan. Hotmail doet het niet, hyves doet het niet, nu.nl met moeite. Als eindcijfer geef ik 'm een 6je.

Lonneke15 24-01-2011
Geschreven voor: Alcatel OT-808 roze

Ik heb de mobiel nu een half jaar. hij bevalt me goed ! ik vind hem er leuk uit zien en krijg hier ook veel complimenten over. het smsen gaat super snel door het querty toetsenbord, eigenlijk kan ik geen nadeel bedenken, super fijne mobiel !
ohja toch 1 nadeel: er kan geen wachtwoord op de smsberichten.

MollyS 26-09-2010
Geschreven voor: Alcatel OT-808 roze

Door het ontwerp valt deze telefoon zeker op, en hij heeft genoeg leuke extra's om er een leuk hebbedingetje van te maken.
De belangrijkste functie, telefoneren, is geen enkel probleem. Het geluid is goed, en de bediening moeiteloos. De telefoon wordt geloof ik alleen i.c.m. een Telfort-prepaidkaart aangeboden, en dat is jammer, want hun prepaidtarieven zijn niet bepaald voordelig en het prepaid-internettarief is ronduit schandalig. Heb daarom de internet-functies ook niet uitgeprobeerd.
Over de telefoon zelf: De bovenkant is helaas krasgevoelig, maar voor de rest voelt de telefoon stevig aan; de toetsen zijn klein maar gehoekt zodat je niet snel meerdere toetsen indrukt. Het hoofdmenu (bestaande uit iconen) is naar eigen wens in te delen en werkt intuïtief. Aan de verschillende toetsen kunnen snelkoppelingen worden toegewezen naast de lading sneltoetsen die er al standaard zijn.
De camera werkt goed (2,0 mp, dus niet te veel verwachten), hoewel de digitale zoom-functie alleen lijkt te werken als je video-opnamen maakt.
De muziekspeler is ook prima, hoewel het jammer is dat er tussen de zachtste en een na zachtste stand een groot verschil zit. Op de videospeler valt zeker niets negatiefs aan te merken.
Het hoofddisplay is helder; het tweede, kleine display op de klep is handig om even snel te kijken of je berichten of sms'jes hebt gemist, bereik hebt, of gewoon om de tijd te zien zonder de telefoon te openen.
Extra's: In de verpakking zit een handleiding, oordopjes (met mini-usb-aansluiting, dus je kunt niet zomaar een andere koptelefoon gebruiken), oplader en usb-kabel. Als je de telefoon met de pc verbindt, laadt hij automatisch de accu. Een pc-suite is te downloaden van de alcatel website, maar is alleen de moeite waard voor de back-upfunctie - de software ziet er klungelig en onhandig uit. De One Touch Upgrade-download is interessanter, maar had meerdere pogingen nodig om de telefoon daadwerkelijk te updaten (en daarna weinig verschil gemerkt). Een micro-sd-kaartje kopen om al je muziek, e-boeken, video's etc. op te zetten, is zeker de moeite waard.
Al met al een leuke telefoon voor een redelijke prijs die het vooral moet hebben van zijn uiterlijk - je vindt hem geweldig of spuuglelijk. Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van!