LG GT405 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG GT405 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

gsmfreak 07-03-2011
Geschreven voor: LG GT405 zilver

Onlangs de LG km 900 getest en héél héél slecht bevonden geweest op alle gebied( zie test ) , maar wat een verademing tegenover de km 900.
Touschscreen heel gevoelig en doet wat er gevraagd wordt , gesprekskwaliteiten ook boven de middelmaat , batterij gaat uizonderlijk lang mee,af en ophaaktoets met aparte knoppen en de ontgrendeling is ook met een knopje langs de zijkant .
Het enige wat ik dit toestel kan aanwrijven is messchien een te stille oproeptoon maar dat is dan ook alles .
Met andere woorden al de min punten van de km 900 zijn hier nu positieve punten en dat zijn er een heel veel .
Met andere woorden kopen zou ik zeggen en dit met een prijskaartje dat 3 x goedkoper is ,
LG met dit produkt heb je een kaskraker .