Samsung Wave II grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Wave II grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

jv23 12-11-2011

Geweldige telefoon,

Hij ziet er goed uit, is snel heeft geen problemen en heeft een enorm goede batterij.
Het enige wat iets minder is is Bada. Het ziet er mooi uit en ik vind het makkelijker dan Android maar er zijn minder apps voor. Maar de voor mij belangrijkste apps (Weer, nieuws, games etc.) zijn er wel. De camera maakt aardige foto's en filpjes, er zijn veel bewerkingsmogenlijkheden en het menu is makkelijker aan te passen dan bij Android. Ronduit een top telefoon.

ludo16 04-10-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Ik heb dit toestel nu al even in gebruik. Ben er nog steeds zeer tevreden mee alleen heb je het nadeel dat Bada (besturingssysteem) wat achter blijft bij de ontwikkeling van nieuwe apps. Als je echt steeds de nieuwste apps op je toestel wilt hebben, moet je kiezen voor Androïd of Iphone.

MH1970 08-08-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen en ik ben nog steeds blij met dit toestel. Ik heb er geen last van dat de batterij binnen een dag leeg is terwijl ik ook elke dag meerdere keren gebruik maak van internet, sms en er mee bel.
Prima telefoon, aanrader!

HenkGEv 11-07-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Heerlijk toestel,bijzonder veel mogelijk heden,ligt lekker in de hand.Maar 1 GROOT NADEEL is DE BATTERIJ; binnen 1 dag helemaal leeg,na gebruik van 1 uur internet paar keer foto's bekijken en 6 keer E-mail gecheckt.En voor aanschaf ook o.a. deze site geraadpleegd,http://www.samsungwave.nl/nieuws/batterij-van-de-samsung-wave ,ziet er toch wel geloofwaardig uit....Op deze site http://www.telefoonaccushop.nl/products/ULTRA-POWER-Accu-geschikt-voor-Samsung-Wave-II-S8530.html kun je een batterij met extra vermogen aanschaffen, maar dan krijg je een aangepaste achterkant.Als ik dit allemaal van te voren had geweten.....,dan had ik mij echt bedacht!!!

Jenofoto 23-06-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Het enige probleem dat ik ervaar is dat de telefoon uitvalt als ik verbinding maak met de car-audio via bluetooth. Wellicht iemand hier ook ervaring mee?
Batterij is wel wat sneller leeg dan bij andere toestellen, maar dat is voor mij een bijkomstigheid. Degelijk, goed in de hand liggend en zeer handzaam toestel.

ludo16 16-06-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Ik heb voor dit toestel gekozen om volgende reden:
- Mooie schermgrootte;
- Degelijke behuizing;
Tot hiertoe geen last gehad van punten waarover anderen soms negatief doen zoals: batterijgebruik, OS Bada.
Met dit toestel maak, prijs-kwaliteitsverhouding, een goede keus.

PAULINEVDREST 26-04-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Jammer dat er het besturingsysteem Bada op zit. Hiervoor zijn weinig mogelijkheden. Zo kunnen applicaties als whatsapp niet gedownload worden waardoior de functies van de telefoon beperkt zijn. Voor mij een erge afknapper!

Andre 1961 16-03-2011
Geschreven voor: Samsung Wave II grijs

Voor mij is dit de beste smartfone deal die er is,
de mogelijkheden en specificaties zijn minimaal net zo goed of nog beter dan bijvoorbeeld de Gallaxy of de Iphone4 , maar dan veel goedkoper,met dank aan Samsungs eigen besturingssystheem"BADA".
Ook de navigatie is perfeckt want iedere eigenaar van een WAVE kan kosteloos een 4GB SDkaart met heel europa opvragen bij Route 66

Groet Andre

Robin221992 21-02-2011

---------- update review 21-02-2011 ----------
Ik verhoog mijn cijfer, omdat ik gezien heb dat je kaarten voor je navigatie systeem op de Wave II kunt downloaden, ze zijn waarschijnlijk alleen niet gratis.

---------- oude review 19-02-2011 ----------
Ik heb de Samsung Wave II nu al een paar weken, en bevalt mij erg goed. De vormgeving van de mobiel ziet er mooi uit niks op aan te merken (tot nu toe ook nog geen krassen),ik wist dat de Wave II iets groter was dan de orginele, en dat is hij ook. Geluid komt redelijk goed door de luidspeakers, maar uiteindelijk zijn er maar weinig mobielen waar erg zuiver uit de luidspeakers komt, de gene die belt hoor je luid en duidelijk. Er zijn genoeg mogelijkheden, wat wel jammer is, is dat het navigatie systeem de helft van Nederland niet kent, hoop dat kan worden geupdate. Je kunt Apps downloaden via Samsung de gemaakt zijn voor de Wave II, wat wel leuk kan zijn.
Touchscreen werkt zoals het hoort en de mobiel reageert snel, de handleiding doorlezen is altijd slim, maar dan weet je het ook wel.
De accu van de Wave II is jammer genoeg vrij snel leeg, vooral als je hem veel gebruikt kun je hem om de dag wel aan het stroomnet leggen, zelfs als je hem weinig gebruikt is al vrij snel het eerste streepje van het batterijtje al weg.
De Samsung Wave II is een goede mobiel met twee nadelen:
* Navigatie systeem niet up to date.
* Ligt vrij snel aan de oplader.
Maar vor mij is hij prima, en waart voor het geld.