T-Mobile Vairy Text II zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de T-Mobile Vairy Text II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mandy. 25-08-2011
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Text II zwart

ik heb deze mobiel nu al bijna een jaar, en ik vind het echt een toppertje, jammergenoeg is het scherm wel gebarsten maar dat is geheel mijn eigen schuld aangezien ik heb van vrij hoog op een betonnen vloer liet vallen, vind ik het zelf nog een wonder dat die het doet, geen mobiel die snel kapot gaat dus. De batterij gaat ook lekker lang mee, ik ben er simpelweg heel blij mee!

steenhuis33 12-02-2011
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Text II zwart

Hele fijne telefoon. Wi-fi werkt uitstekend en redelijk snel. Touchscreen niet te vergelijke met de nieuwste smartphones (I-Phone, HTC, Samsung) maar werkt goed. Soms wat moeite om het scherm te ontgrendelen. Je moet dan een paar keer met je vinger vegen voordat hij ontgrendelt. Menu vind ik prettig, maar ik had hiervoor ook een T-mobile Vairy Text, dus ik ben er aan gewent.Startscherm naar eigen inzicht in te delen. Sms-en gaat fijn. Toetsen zijn niet te klein.
Geluid is prima, ook met bellen. Als muziekspeler met oortjes: Goed.
Camera is met zijn 2 megapixels niet super bijzonder en heeft geen flits. Telefoon is voor 70 euro al prepaid te koop en is daarom een heel goed alternatief voor de duurdere telefoons. Natuurlijk is een ervaring van ieder verschillend. Deze telefoon moet je niet met, bijvoorbeeld een Htc Desire, vergelijken maar als goedkoop alternatief is het een fijn toestel.Ik ben er heel blij mee.

jetvjenne 12-02-2011
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Text II zwart

toestel een week in bezit, bevalt prima! ben zelf niet echt een technisch wonder, maar deze telefoon is zelfs voor mij makkelijk in te stellen naar wens, zoals eigen beltoon downloaden, menuvolgorde aanpassen enz.
na een telefoon met alleen touchscreen helemaal gelukkig met het toetsenbord, kleine knopjes, maar zeer goed te gebruiken, geen last van eraf glijden of er naast zitten! Nog nooit zo'n fijne telefoon gehad, echt een aanrader!

arie73 23-01-2011
Geschreven voor: T-Mobile Vairy Text II zwart

leuk toestel als je geen bb wilt.
veel keuze na 1 dag uitproberen al een hoop gevonden.
ligt goed in de hand en ondanks de kleine knopjes op het toetsenbord goed te bedienen.wel enige moeite om de wifi aan de gang te krijgen.
het enigste min puntje wat ik tot nu heb is dat de geluid met bellen vrij zacht is.