John’s Phone Business zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de John’s Phone Business zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

NielsT1980 11-02-2012

Nadat mijn oude telefoon(Nokia, typenummer weet ik niet) steeds trager werd en soms ook helemaal uitviel, moest ik op zoek naar een andere telefoon. In de wereld van smartphones wilde ik mij niet begeven(hebben we niet nodig), dus ging ik op zoek naar een telefoon die doet wat ik wil: bellen. In mijn achterhoofd had ik de John's Phone nog zitten, dus gelijk gekeken of die nog leverbaar was. Gelukkig wel en heb dan ook vrij snel de bestelling gedaan. Mijn ervaringen tot nu toe:

- Prettig formaat.
- Kraakhelder geluid tijdens het bellen.
- Lange standbytijd. Heb de telefoon nu ruim een week en de batterij zit nog meer dan de helft vol(heb elke dag wel een paar keer gebeld).
- Geen SMS-functie, wist ik van te voren en dat was ook één van de redenen om het toestel aan te schaffen.
- Makkelijk in gebruik; grote toetsen, 1 ringtone(hard, normaal, uit), trilfunctie, aan/uit/toetsenblokkeerknop, adresboek aan de achterzijde, pennetje in het toestel geschoven.

Ideaal toestel voor erbij, maar ik heb het toestel als enige telefoon en ik moet zeggen na iets meer dan een week: RUST! Mensen die mij willen bereiken, moeten mij bellen en dat doen "we" niet zo gauw tegenwoordig.