Apple iPhone 4 32 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4 32 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

roxy01 04-08-2015
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / wit

Ik heb mijn iPhone 4 2e hands gekocht en sinds begin januari 2015 in mijn bezit. Het toestel is prachtig vormgegeven en zeker een goede telefoon. Je kan er vrijwel alles mee en de telefoon is van echte Apple kwaliteit. Veel mensen denken dat de glazen behuizing een nadeel is, maar deze is sterker dan 'normaal' glas aangezien ik de iPhone al een paar keer heb laten vallen en er nog geen krasje te zien is. De telefoon is erg makkelijk te besturen en de prijs - kwaliteit verhouding is perfect! Zeker een aanrader!

corienjc 02-11-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Ik heb deze telefoon ongeveer drie jaar in mijn bezit gehad en ben er erg tevreden mee geweest. Hij was erg gebruiksvriendelijk en ik wist na een dagje meteen hoe alles werkte. De batterij was bij (voor mij) normaal gebruik vaak 's avonds nog zo'n 70% vol. Wanneer ik hem een dag wat intensiever gebruikte (bijvoorbeeld in de trein, of wanneer ik de hele dag buiten de deur was), dan was de batterij 's avonds vaak toch wel (bijna) leeg.

Sinds ik mijn iphone heb gekocht heb ik eigenlijk nooit meer gebruik gemaakt van een compact camera, aangezien mijn iphone betere foto's maakte.

Na ongeveer 1,5 begon de home button wat langzamer te reageren en na 3 jaar heeft de powerbutton het ineens begeven. Dit kon volgens Apple niet gemaakt worden, maar ik kon in plaats daarvan een revised iPhone kopen voor 100EUR.

Omdat ik de nieuwe features van de iphone 5s toch wel erg aantrekkelijk vond heb ik die aangeschaft en de telefoon doorverkocht aan mijn zus. Na de home button en de power button te hebben laten maken bij een reparatiewinkel, heeft zij er nog steeds erg veel plezier van.

Anoniem 17-05-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4 32 GB / zwart

Erg fijne telefoon. Had hiervoor een plastic Nokia 1661 waar je niks mee kan dus echt een verademing om een i-Phone 4 te hebben. Ik heb hem nu een jaar of meer en met iOS7 is hij fantastisch. Het geluid van de speakers is echter vrij slecht maar via de oortjes is het een erg goed geluid. Je kunt goed multitasken, de vormgeving is mooi en je kun makkelijk en snel in app's aankopen doen via i-Tunes. Het scherm gaat wel snel stuk, ik heb hem een keer laten vallen en er zat een grote barst in. Heb ik niet vervangen want werkt nog prima. Ik ga de i-Phone 4S, die met Siri en een snellere werking nog beter is wel kopen.

Dre66 15-04-2014
Geschreven voor: Apple iPhone 4 32 GB / wit

Wat een mooie en degelijke telefoon,ik heb veel android telefoons gehad maar geen van die toestellen kan tippen een mijn IPHONE 4 met 32gb en IOS 7.1
Vandaag bij de mediamarkt een speakerdock de PPA 200 WD gekocht een radioapp op mijn iphone gezet nou nou wat een sound komt er dan te voorschijn echt top.
Makkelijk te bedienen,leuke apps hoop er nog lang mee te kunnen doen heb er een hoesje omheen dan blijft ie mooi.

arbuurman 25-07-2013
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Goede en gebruiksvriendelijke telefoon. Heb deze al 2,5 jaar en heb er nu een goedkope simonly abonnement op. Een aanrader!

niekjansen96 17-01-2013

Super telefoon!
De accu gaat bij mij 1 dag mee maar ik gebruik mijn iphone extreem veel eigenlijk vind ik de accu van de iphone super mijn samsung galaxy s2 ging veel minder lang mee dan mijn iphone 4.
Ik vind het een supertoestel en zou niet snel overstappen naar een iphone 5 omdat ik de iphone 4 helemaal geweldig vind.
1 minpuntje het geluid van de iphone kan niet zo hard en is niet erg mooi.
Verder een toptoestel!!!

basvan 31-01-2014

Hoi Niek,

Ik lees deze reviews, omdat de mijn S4 morgenochtend wordt bezorgd. En ik verheug me, want ik vind alles van Apple supermooi!

Misschien alvast een gouden tip voor je probleem van dat het geluid niet zo hard kan.
Ik heb een i-pod en daar had ik hetzelfde mee, maar ... je kunt in i-tunes met rechter muisknop naar:

Info tonen->naar rechts scrollen-> Opties->volume naar 200%

Dat kun je ook in één keer voor je hele bibliotheek doen met alles selecteren. En dan synchroniseren.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Groetjes,
Bas

bambi4 10-06-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Geluid werkt gewoon prima , je kunt overigens best veel doen met een iphone. Het gebruiksgemak is ook goed. Vormgeving is beter dan de iPhone 3 want die was ronder en kon zo uit je broek vliegen. Degelijkheid is ook prima

Christian M 13-01-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Audiokwaliteit laat te wensen over in vergelijking met mijn Nokia GSM. Functionaliteit van Agenda vind ik ondermaats, je kan blijkbaar alleen maar vergaderingen plannen. Touchscreen overgevoelig hetgeen tijdsrovend kan zijn doordat je soms dingen opstart die je niet wenst, aan de andere kant moet ik soms ettelijke keren op de "Home button" drukken om uit een app te raken. Internetsurfen wel prima en scherm is topkwaliteit. Ik heb er wel niet zelf moeten voor betalen maar vind de prijs anders wel overdreven.

Joepie22 04-01-2012
Geschreven voor: Apple iPhone 4 32 GB / zwart

Heb deze iPhone4 van mijn zoon gekregen gebruikte eerst een Samsung galaxy deze stond met regelmaat van de klok vast, omdat ik er zakelijk gebruik van maakte was dit alleen maar ergenis.
Deze iPhone4 werkt naar behoren en heeft nog nooit vast gestaan.
Alles wijst zich vanzelf heb geen gebruiksaanwijzing nodig om je door heen te worstelen.
Maak veel gebruik van internet, de apps zijn geweldig.

MarkJ85 15-12-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Toestel is mooi als hij goed werkt is het een super toestel.

Alleen geeft soms problemen met warm worden batterij, standby tijd 4 uur of minder,vastlopen apps, en nu is mijn camera kapot.

5 weken geleden opgestuurd,via telezeker naar apple zelf voor reparatie garantie vandaag het nieuws gekregen dat ze nog niks hebben gedaan omdat apple achter loopt met reparaties omdat er schijnbaar nogal veel i-phones het begeven. Het kon nog wel eens 4 weken gaan duren dus ben mijn telefoon dus 9 weken kwijt.
Indien apple het gaat repareren kost het niks, sturen ze een nieuwe op kost het je 250 euro, gelukkig ben ik verzekerd bij telezeker die,mij niet alleen 4 weken lang aan het lijntje hebben gehouden maar ook wanneer je aanspraak doet op hun niet thuis geven. Geen vervangende telefoon helemaal niks, erg leuk als je zo`n telefoon koopt van 800 euro voor zakelijk gebruik.

Kortom toestel is leuk maar, de service en garantie van apple is echt waardeloos. Als je problemen er mee krijgt ga je voor de bijl!!!

MarkJ85 18-12-2011

Beste Missi,

Telezeker heeft mijn telefoon direct doorgestuurd naar apple, bij apple heeft de telefoon meer dan 4 weken gewoon op de plank gelegen zonder dat er ook maar iets mee is gebeurd. Mijn telefoon winkel kan de status bekijken bij telezeker wanneer de telefoon is weg gegaan naar apple. Telezeker verteld mij ook alleen maar wat apple tegen hun zegt. Het probleem van telezeker vind ik alleen dat ze niet juist handelen wanneer je aanspraak op ze doet.

Dat neemt ook nog steeds niet weg dat er ook van alles mis was met de telefoon. Deze site is trouwens ook bedoeld om persoonlijke ervaringen te delen en dit is mijn ervaring met mijn i-phone.

maitemissy 16-12-2011

Waarschylyk ligt jou probleem by Telezeker....
Mijn iPhone op 3dagen terug in orde gemaakt by officiele Apple retailer!!!!!!!
Absoluut GEEN kosten
By Swift Belgie
Schiet dus NIET op Appleservice maar op je 'rare' tussenpersoon....

Menno1968 24-10-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Dit is mijn tweede Iphone en ik ben er zeer content mee. Het feit dat er bijna geen handleiding in zit zegt genoeg, de bediening spreekt voor zich. Had voor mijn werk tijdelijk een Nokia E72, en voor dat je die aan de praat hebt ben je een dag of wat verder. De keuze voor een smartphone blijft wel heel persoonlijk. Wil je een apparaat dat er prachtig uit ziet, het altijd doet, heel gebruikersvriendelijk is en veel mogelijkheden heeft......dan is dit je keuze, of de 4 s natuurlijk. Wellicht heb je met een Android toestel meer mogelijkheden maar die mis ik niet en ik heb ook geen zin om mij er in te verdiepen. Je kunt dus niet zeggen welk toestel of OS beter is, je kunt wel proberen uit te vinden wat het beste bij jou past. Voor mij is dat dus de Iphone.

Vanderwiel 14-10-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Het is een super telefoon.
Razendsnel web browsing dankzij de nieuwe ios5 is het allemaal nog overzichtelijker.
Ook kan hij snel en met een hoge qualiteit foto s nemen
Deze telefoon is perfect voor iedereen van beginners tot professionals en zeer gebruiksvriendelijk

VissBV 08-10-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Lang getwijfeld tussen de diverse topmerken maar na grondig uitzoekwerk op internet en computerbladen toch voor de IPhone gegaan , nu een kwartaal in gebruik en het toestel werkt perfect. Heb er geen seconde spijt van. Het toestel is aan de prijs maar wel degelijk met een zeer mooi beeldscherm.

epicurus 04-10-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Na ruim een jaar bezit ben ik nog steeds zéér tevreden over de iPhone 4. Dit toestel is de concurrentie mijlen voor. De eenvoud van de bediening, en de kwaliteit van hardware én software maken het m.i. tot het succes wat dit toestel op het ogenblik heeft. Velen trachten het te imiteren, maar alleen Apple lukt het om zo'n goede telefoon te produceren. Goede wijn behoeft geen krans, maar ik meende toch even mijn lof over de iPhone hier kenbaar te maken.

Paul uit Papendrecht 04-10-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Na de iphone 4 een week in bezit te hebbem gehad heb ik al eerder een review geschreven.
Nu na een half jaar dacht ik schrijf er nog een.
Nog steeds is mijn mening niet veranderd. Na alle Nokia's, HTC en laten we het maar niet hebben over de Samsung is dit werkelijk een groot genot en rijkdom om te mogen hebben.
Dat simpel zo mooi kon zijn wist ik niet. Ik wil nooit meer wat anders.
Wat betreft de apps die zijn er in overvloed. ik heb er in het half jaar 2 gekocht voor €0.79 per stuk.
Top echt top is is het geld meer dan waard

lucasvroon 29-09-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Wat een geweldig toestel is dit nog steeds.
Camera mag verbeterd worden. Evenals de batterij standby tijd (hoewel dit wel erg goed is voor een smartphone, beter kan altijd :)

Hiervoor HTC Touch Pro2 gehad. Lees het review maar. Dat was echt een onwijs groot drama. Voor mij nooit meer een WindowsPhone of een HTC.
Ik heb de iPhone zakelijk. Prive zou ik ook voor een iPhone gaan, te meer omdat mijn vriendin er ook een heeft en we ook een iPad2 hebben. Gewoon makkelijk alles van Apple.
Hoewel de Galaxy's en Tabs ook erg mooi zijn natuurlijk.

elisabethvang 22-09-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Reeds twee maanden in het bezit en ik wil geen ander toestel meer, ik wil graag mijn HTC Desire Z verkopen. Deze had ik gekocht vanwege het toetsenbord, heb RSI klachten.
Ik wilde nooit een Apple product, maar ik wil nu niet meer zonder mijn iPhone. Ik heb ervaring met heel veel toestellen, maar was nooit tevreden.
Android toestellen hebben de neiging om veel te veel troep open te zetten, waar ik niet om vraag. Heel de dag staat bij mij skype, maps, etc. aan, ook al zet ik deze programma's steeds uit met task killer. Ook de realplayer staat steeds aan, die heb ik echt nog nooit gebruikt.
Tevens kan ik bij Android niet bijhouden wat mijn belminuten zijn (wel via een app), wat bij mijn iPhone wel te vinden is.
Ik kan overigens bij mijn iPhone wel alles netjes afsluiten, deze opent niet zomaar allerlei programma's.
Even over de Samsung Galaxy S II, wat een lomp geval is dit en lelijk en onoverzichtelijk. Ook heeft deze geen bereik in onze nieuwe woning (heb nog nooit geluk gehad met Samsung, iedere keer pech. En zodra ik ze simlockvrij liet maken, had je bereik met een andere provider, maar toch Nokia heeft altijd beter bereik. En nu heeft zelfs iPhone me verrast, dat ik gewoon op de bank kan bellen of achter mijn pc, terwijl ik met Android en andere toestellen buiten of tegen de deur moet bellen, terwijl iedereen zegt dat Apple zeker geen bereik heeft, maar ik kan altijd bellen met mijn iPhone en HTC valt steeds weg. Dit geldt voor alle providers, te dikke betonnen muren. De Samsung GSII zet ook allerlei dingen open, dat is standaard bij Android (kennis van ons heeft telecombedrijf dus wij kunnen vaak de nieuwste toestellen testen en dus hebben we vaak wel door wat geschikt is).
Tja de camera vind ik iets minder, het voordeel van iTunes is dat je meer overzicht hebt. Ik vind het overzetten van bestanden omslachtig, maar vervolgens wel handig, ook voor aankopen, dat mijn kinderen niet zomaar foto's of andere bestanden kunnen verwijderen of dingen aanschaffen. Dit moet met een wachtwoord en de foto's zijn beschermd, terwijl iemand met een Samsung GSII toch echt al zijn foto's kwijt was (kennis).
Iemand anders die had vroeger een iPhone 4 en nu een Samsung GSII, die zei dat het niet mogelijk is bij de Samsung alle mailtjes tegelijk te verwijderen en dat dit wel mogelijk is bij de iPhone 4.
Wat ik ook jammer vind is dat ik niet gewone beltonen kan instellen voor contacten, kan alleen maar via iTunes en via korte files als je deze om laat zetten in een andere extensie.
Vind het een stevig toestel, die kennis van me die wel de Samsung heeft, die vindt het materiaal van de Samsung producten (ook van de tabs) niet echt geweldig, maar hij vindt het toestel zo snel.
Ik vind de iPhone 4 ook snel, maar goed ik kan me er niet druk over maken, gebruik namelijk amper social media.
Facetime is me nog niet goed gelukt, nog even uitvinden wat ik fout doe, maar haast niemand heeft een iPhone omdat ze gek gemaakt worden met Android toestellen. Wat de apps betreft, ja dat klopt dat je voor heel veel dingen moet betalen, dat is ook bij Android. Niet alles is gratis, maar dat vind ik ook logisch. Ik heb genoeg apps voor mezelf en voor de kinderen waar ik iets aan heb, dus dat valt allemaal wel mee wat je ermee kunt.
Whatsapp toont altijd een bericht als ik iets binnenkrijg, terwijl dit op mijn Android heel de dag openstaat en dit gaat weer van de batterij af, waar ik niet om vraag, en dan komt het bericht ook wel binnen, maar bij iPhone hoeft het programma niet open te staan.
Vind overigens de proximity sensor bij iPhone en HTC en Samsung GSII slecht, bij skype druk je de ander heel gauw weg. Terwijl het scherm uitstaat, maar toch druk je elkaar heel gauw weg als je het toestel verkeerd houdt. Mijn kinderen houden het toestel dan niet schuin, maar drukken het gesprek dan weg met hun wang. Dit kan men nog verbeteren bij alle systemen.Voorlopig zit ik goed met mijn iPhone 4, we zien wel hoe of wat in de toekomst, wat de opvolger betreft. In 2012 zullen er ook weer toestellen op de markt komen, maar ik neem nooit meer een Android toestel.

Echelon 21-09-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Ik snap niet waarom zoveel mensen dit kopen! Het is een véél te dure gadget waar je nauwelijks iets mee kan doen??

Als ik dit vergelijk met mijn HTC zou ik nooit meer een Iphone aanschaffen:
- geen tethering
- geen goede GPS software
- VERPLICHTE installatie van domme Itunes software
- weinig aanpasbaar
- lomp, zwaar geicht
- lelijk design
- batterij erg snel leeg en laadt daarbovenop nog eens erg traag op.
- designed in California, assembled in China... meer kan ik er niet over zeggen. Het is er aan te merken.

Wat een rommel tov mijn HTC Desire en Samsung Galaxy II s! Al dat gesimlock, jailbreak, betalen voor ELKE godgeklaagde applicatie... Je word er ziek van.

Mij ontgaat elke reden waarom dit zo'n gewild stuk rommel is.

bandaneira 14-11-2011

gefeliciteerd Echelon met je keuze, zolang jij maar gelukkig bent met je Koreaans product (grenzend aan China). Ieder zijn keus, en absoluut overbodig anderen voor hun keus af te kraken die hier wel tevreden over zijn.

Creative_S 11-10-2011

- Tethering werkt gewoon (KPN).
- Domme iTunes? Wel eens mee gewerkt en gesnapt?
- Wat zou je aan willen passen dan aan de telefoon?
- Wow, de telefoon is een PAAR gram zwaarder dan jouw HTC en Samsung.
- Design is persoonlijke smaak.

SH74 13-07-2012

Wat een heftige reacties op iemands review... Mag iemand ajb zijn/haar mening over een product neerschrijven... Lijkt wel een soort sektarische reactie op enige kritiek op een apple-produkt...

Jvson01 28-10-2011

Ach! Een androidfan!
Wat is dit nou voor nutteloze review?
Je komt hier alleen maar om Apple af te kraken, en ik durf te wedden dat je deze telefoon niet eens in je bezit hebt (gehad).
De groeten,
Jamie

vuurvreter 25-08-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Ik ben al een tijdje in het bezit van de Iphone 4 met 16 GB opslag. Het toestel doet het erg goed, en is prettig in het gebruik. Wanneer het je eerste Apple product is, moet je even wennen aan het menu en de andere benamingen, maar dat went vlug.

Kortom een geweldig toestel

MarcieMarc 15-08-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Heb inmiddels twee iPhone 4's. Mooi toestel (daar ben ik erg gevoelig voor). Toestel en het OS is werkelijk schitterend (en onverslaanbaar). Goede intergratie met de Apple familie producten zoals de iPad, iTV.

Wel een aantal nadelen al zal niet iedereen die even sterk ervaren:

- kwaliteit van geluid (bellen) veel minder dan de klassieke Nokia's
- garantie slechts één jaar (dat is minder dan waar een consument wettelijk recht op heeft)
- De mogelijkheden van de telefoon worden moedwillig beperkt door Apple (gebruik van iTunes verplicht)
- het aan- uitschakelen van bluetooth is (vooral als je dat tijdens het autorijden doet) erg omslachtig
- tijdens bellen werkt mijn oorlel als een 'vinger' en druk ik ongewild steeds toetsen aan als "speaker aan" en "microfoon mute"

jordy465 13-08-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

ik heb nou net me iphone 4 16gb een maand ik had eerst een blackberry torch (9800) . het is wel even wennen dat je niet meer kan pingen maar dat schild bij mij wel 25 euro per maand en dat heb ik er wel voor over , je kan op de iphone ook whats appe en dat is eigelijk gewoon het zelfde als je moet kieze uit een iphone of een blackberry raad ik tog een iphone aan ! het geluid is beter en natuurlijk ook de snelheid van het toestel ik heb al een paar bb`s gehad maar die liepen alleen maar vast egt flut ! daar heb ik nou gelukkig geen last meer van het is een top ding !

frank4422 02-08-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

de reden van deze beoordeling is dat ik blij ben een galaxy s2 in mijn bezit te hebben. Bij apple moet je werkelijk overal voor betalen en geen wonder dat ze 7 miljard euro per kwartaal aan winst behalen. Het systeem werkt natuurlijk perfect, maar de snelheid is tov de galaxy s2 beroerd. De website, youtube enz. openen bij de galaxy ruim 2x zo snel en je hebt flash.

VerumS3 17-07-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Tijdelijk een iPhone 4(nieuwe) mijn toestel moet gerepareerd worden(krijg pas na 1,5maand terug, heb het nu 2 weken). Wat een flutding zeg. Meest gesloten OS wist ik al, maar eerlijk zelfs een jailbroken iPhone heeft minder mogelijkheden dan andere Smartphone OS, zoals android,webos enz. Dan komt die death grip er nog eens bij! Wordt er gewoon gek van. Okee het heeft zijn nadelen, maar eerlijk is eerlijk het is wel een mooi toestel. Maarja als je het laat vallen is het wel in scherven. Al met al is het gewoon een troepding om naar te gaan als je van een Open Source, High end toestel komt.

arjen65 05-07-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Het geluid is goed. Maar de nadelen komen bij de mogelijkheden. Ik vind zelf het besturingssysteem waar de iPhone op draait heel erg gesloten. Er zit bijv. geen bestandsbeheer in. Werkt opzich wel snel. Mooie vorm, maar jammer dat het bij mijn iPhone ook is, dat bereik.

anoniemmm213 02-07-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 4 16 GB / zwart

Het is kortgezegt een geweldige telefoon, maar men is zo onder de invloed van deze telefoon dat ze haast de nadelen vergeten. Paar van die nadelen:

- De iphone is eigenlijk zo gebaseerd dat je niet meer/moeilijk overstapt naar een concurent(bijv. Samsung), want het is me opgemerkt dat, als je op de iphone een contact toevoegt je die niet kan opslaan in je sim-geheugen. Dus je zal (als je wilt overstappen) één voor één al je nieuwe contacten moeilijk overschrijven op je nieuwe mobiel. Het steeds maar moeten gebruiken met Itunes is ook een nadeel. In het nieuws kwam ook wel eens voor dat Apple voortdurend wist waar de gebruikers van de Iphone waren... LIJKT MIJ TOCH ENG. Telefoon is ook absoluut niet stevig, beetje vuil in de Iphone en iets is al kapot.. vooral ingang van de oordopjes. Accessoires zijn nog is anders duur, oordopjes hebben niet de standaard 9mm, maar een andere formaat waardoor je wordt gedwongen tóch die originele moet kopen, dat ook weer 30 euro kost. Als je je telefoon laat vallen op de achterkant, dekt de garantie dat niet(nog ééns rond de 100 euro kwijt.) Waardeloos dat je ook maar één usb-kabel krijgt, voor welke moet ik die nou gebruiken? Pc of oplader??? Geweldige telefoon, maar wel hééééél erg commercieel gericht.