Samsung E1230 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E1230 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ceebee14062012 14-06-2012
Geschreven voor: Samsung E1230 zwart

Enkele weken geleden heb ik deze Samsung E1230 besteld op Belsimpel.nl, en enkele dagen later thuis ontvangen. Goede service.
Het is een eenvoudig maar goed toestel, voor als je enkel wil bellen en sms'en. Het is de vervanger van mijn Nokia C1-01, die helaas niet tegen slootwater kon. Die Nokia had wel meer mogelijkheden, maar die gebruikte ik niet en was alleen maar negatief voor de batterijduur.
Deze Samsung is om te voelen degelijk (het achterkapje mocht wat steviger zijn) en de bediening is nog makkelijker dan de Nokia. De batterijduur lijkt erg goed, 2 weken geleden opgeladen, en nu staan er nog 3 van de 5 streepjes voor de batterij. Voorlopig is dit voor mij een toptoestel.

Dinkys 21-05-2012

- Bellen
- SMS-en
- Goedkoop

Opties:
- Nokia 100; Geluid komt niet alleen uit de luidspreker aan de voorzijde maar ook uit de
luidspreker aan de achterkant.
- Samsung E1150/E1190; Klepje, maar helaas geen dubbel display.
- Samsung E1230; Geen negatieve punten kunnen vinden tijdens het uitproberen bij Media Markt.

Gekozen voor de Samsung E1230 voor € 15 met dito beltegoed.

Pluspunten:
- Accuduur (volgens specificaties.
Werkelijkheid moet nog blijken)
- Degelijkheid
- Vormgeving
- Simlockvrij
- Radio

Minpunten:
- Menu ziet er kinderlijk uit
- Geen headset meegeleverd voor de radio

Voor €15 zeker een aanraden.