Samsung Galaxy W 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy W 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maantje2 13-03-2014

Ik heb deze telefoon een jaar in bezit. In het begin was ik erg enthousiast. Voor een goede prijs een telefoon met vele mogelijkheden. Inmiddels blijkt toch weer dat goedkoop duurkoop is. Na verloop van tijd is de telefoon steeds trager geworden en heb ik veel last van vastlopers. Het overkomt me regelmatig dat de telefoon overgaat, maar ik niet de kans krijg op te nemen, omdat het beeldscherm te traag de oproep weergeeft (geeft rare situaties wanneer ik in de bus hulpeloos naar mijn lawaaiiende telefoon zit te kijken). Ook zelf iemand bellen is een langdurige klus, terwijl deze functie toch in eerste instantie de bedoeling van een telefoon is. Een taskkiller, verwijderen van RAM geheugen en foto's/muziek en legen van cache's helpt iets, maar onvoldoende en zeer tijdelijk. Ik ben daarom druk op zoek naar een nieuwe telefoon. In mijn werk is een smartphone heel handig ivm mail ed, maar ik zal toch maar gaan voor een duurder segment ditmaal.

Pieter 020 14-03-2014

Ook ik was in eerste instantie erg enthousiast over dit toestel (zie review juni 2012), maar dat enthousiasme is inmiddels vrijwel verdwenen. Wat je in jouw review beschrijft is heel herkenbaar! Het uitschakelen van automatische updates en regelmatig gebruik van Quick Cleaner zorgen ervoor dat het toestel een fractie sneller wordt, maar het blijft behelpen. De Galaxy S4 is nu in de aanbieding bij Media Markt, misschien is dat een aardig alternatief?

Maantje2 16-03-2014

Dank voor de tip pieter! Ik ben druk aan het onderzoeken voor welke telefoon ik zal gaan. Galaxy s4 valt buiten mijn budget helaas, en ik weet niet of ik voor een duurder 4g abonnement wil gaan. Maar de s3 vind ik er goed uitizen, goede reviews en beoordeeld tot beste koop. Plus gunstiger geprijsd, omdat het het een na laatste model is haha. Wie weet wordt dat hem. Eens onderzoeken waar deze het best geprijsd is, soms blijken de online prijzen die op deze site worden genoemd zowaar beter dan de winkelaanbiedingen.

Test case 11-08-2013

Zeer behoorlijk toestel voor de prijs. Gemakkelijk te bedienen. Camera is redelijk maar heeft erg veel tijd nodig om scherp te stellen. Spontane prenten zijn dus niet voor deze smartphone weggelegd. Wel heel fraai is de "omkeerbare" cameralens. Touchscreen is goed...veel beter dan de veel duurdere HTC one X die ik zakelijk heb gehad.
Algemeen vind ik het toestel erg langzaam reageren. Soms echt 10 seconden wachten. Tevens zit er een bug in de camera waardoor het toestel af en toe volledig vastloopt en uitschakelen de enige optie is. Vastlopen lijkt een Samsung issue want de Gio van mijn vrouw loopt ook regelmatig vast en is dan volledig onbedienbaar.

Test case 19-11-2013

Even een update: inmiddels het toestel 3 maanden in bezit en ik moet eerlijk bekennen dat ik een stuk minder enthousiast ben over deze Samsung. Apparaat is supertraag ondanks dat ik vele apps verwijderd heb en alle "threads" al een keer verwijderd heb. Facebook uitgezet etc etc.
Sommige handelingen worden pas 20 seconden na opdracht uitgevoerd. Af en toe begint het toestel spontaan te trillen en is met geen mogelijkheid meer uit te schakelen. Alleen de batterij verwijderen is dan de oplossing. Binnenkort dus terug naar de winkel met dit toestel.
Mijn vrouw heeft ook een Samsung met problemen. Dit toestel (Gio) valt zeer regelmatig uit. Software van Samsung blijkt toch wel een erg zwak punt te zijn. Ik zou in mijn review nu veel lager uitkomen dan na aanschaf. Ik raad Samsung dus niet aan.

kim w-d 26-12-2012

Heb het toestel bijna een jaar in bezit en ben zeer tevreden over het gebruiksgemak en mogelijkheden.
Zou dit toestel iedereen aanraden.

Zebravink 19-07-2012

Na enkele maanden deze telefoon te mogen hebben gebruiken kan ik nog steeds in volle tevredenheid zeggen dat het een hele goede telefoon is. Er zitten heel veel handige applicaties op.sociale netwerken werken soepel en de camera maakt hele mooie foto's.
Zoomen is alleen heel beperkt en alleen mogelijk in de lagere resoluties.flits is een pluspunt voor foto's te maken maar ook samen met een app voor zaklamp.Gmail werkt snel en goed en bestanden ophalen/installeren van internet en browsen werkt heel snel.Kortom tot op de dag van vandaag alleen maar lof.Er komt ook een kleine update binnenkort met enkele toepasingen van 4.0.ben heel benieuwd.

Pieter 020 12-06-2012

Zowel op Kieskeurig als op de website van de Consumentenbond, haalt deze smartphone de beste cijfers van de toestellen in het goedkopere segment. Hoewel ik nooit een smartphone gehad heb (en die ook eigenlijk niet nodig had), besloot ik toch om zo'n ding aan te schaffen. De reden? Ik wil graag een beetje op de hoogte blijven van de moderne technologie.

Mijn kennismaking met deze smartphone is me uitstekend bevallen. Ook zonder de uitgebreide manual te hoeven raadplegen, kun je de instellingen en bediening makkelijk onder de knie krijgen; alles werkt heel intuïtief. Eén probleem kreeg ik niet opgelost: de oortelefoon (b)leek niet te werken. Pas na een week ontdekte ik, na enig speurwerk op internet, dat je de stekker flink moet aandrukken...

Internetten en e-mailen verlopen snel en soepel. De Kies-app, in combinatie met de bijbehoren pc-software, zorgt ervoor dat bestanden snel worden overgezet van je pc naar je smartphone v.v. Het installeren van apps levert geen enkel probleem op. Ook het geluid voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Nadelen vind ik de matige batterijduur en de beperkte mogelijkheden om de camera in te zoomen. Verder niets dan lof. Een aanrader, wat mij betreft!

tjibbe 10-05-2012

De keus voor de Smartphone was, hij moest niet te groot en/of te klein zijn, makkelijk in gebruik maar vooral betrouwbaar. Nou ik moet constateren dat ik uitermate tevreden ben over deze phone. Dit is mijn eerste smarphone en bij de aanschaf werd ik wat huiverig door alle kritieken die op deze site werden genoemd bij de diverse smartphone's. Grootste meevaller voor mij persoonlijk is dat de acuu bij "normaal" gebruik gewoon 2-tot 3 dagen meegaat en hoe simpel deze telefoon in gebruik is (heb eigenlijk de handleiding helemaal niet hoeven door te nemen).
Zeker een aanrader voor dit geld.

dekurp 16-05-2012

Ik zoek nog een betrouwbaar verkoopadres. Mag ik vragen waar u 'm gekocht heeft?

tjibbe 16-05-2012

bij belsimpel gekocht en...met de complimenten

Zebravink 31-03-2012

Nou nog geen dag spijt gehad, wat een mooie telefoon.alle denkbare dingen zitten erop. Was al een tijd aan het kijken voor de samsung galaxy plus maar die heeft geen flits. Deze wel en heeft de zelfde snelle processor. Ik gebruik hem alleen via de wifi en kan zeggen, Gaat als een speer over internet.bestanden,apps ,email Downloaden, Zo gebeurd.Kortom een perfecte telefoon die zelfs met volop spelen en klooien anderhalve dag op de batterij meegaat. Wil ik deze telefoon aanraden? ja zeker voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld !

achterhoeker1960 02-02-2012

Dit toestel past mij makkelijk in mijn broekzak. Voor Galaxy SII niet.
Die is goed in de hand. Het scherm 3.7 inch is voor mij meer dan genoeg.
Als er een nieuwe melding is zoals mail, update van een app, zet wordfeud etc zie je dit direct bovenin het scherm en door het "gordijntje" van boven naar beneden te trekken kun je meer over de melding zien en hierop doorklikken. Geweldig systeem.
Ze lopen altijd soepel, werkt snel. Toetsen als Swype is ideaal…….en alles werkt het perfect.
Kortom een uiterst complete telefoon.
Verhouding prijs/kwaliteit vind ik meer dan goed

bandit1 05-03-2012

zit er standaard swype op dit toestel?

albertams 29-01-2012

Dit noem ik nou echt een super snel telefoontje.
Internetten, berichten versturen, de weg vinden (gps )
Hij doet het allemaal super snel en soepen, dit met Android 2.3.6 echt een aanrader ;)

albertams 29-01-2012

Super handig en licht telefoontje, internetten, berichten versturen, de weg zoeken alles gaat zeer snel en soepel, dit is echt een aanwinst en aanrader kopen dus !