De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fossil FTW6080 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

AngeliqueB 06-02-2022

Sjieke uitstraling

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Nadat ik het horloge had uitgepakt, heb ik het eerst aan de lader gelegd zodat ik daarna volop aan het "prutsen" kon gaan. Als eerste was ik erg verrast door de sjieke uitstraling van het horloge. Normaal hou ik meer van de stoerdere horloges en kies ik liever voor de heren uitvoering met een metalen band, daarom heb ik nu bewust gekozen voor een vrouwelijk model. Ik vind de rand met glinsterende steentjes erg mooi. Ook het siliconen bandje voelt erg zacht en soepel aan (de kleur vind ik minder mooi). De connectie met mijn telefoon ging erg snel en soepel, en was erg duidelijk stap voor stap. Je kan zelf aangeven welke functies je wel of niet aan wel zetten, en welke apps je toegang geeft op het horloge. Nu kan dus de eigenlijke testfase voor mij beginnen, maar mijn eerste ervaringen zijn tot nu toe allemaal al erg positief dus ik verwacht een mooie test tijd. Ik heb hem nu een aantal dagen in gebruik. De bediening is erg makkelijk, het is duidelijk en handig in gebruik. Wel gaat de batterij erg snel leeg, maar dat kwam ook doordat hij elke 5 min mijn hartritme bij hield. Door heb ik uitgezet en nu gaat hij een volle dag mee.

Pluspunten

• Sjieke uitstraling
  • Fijn bandje
  • Makkelijk te bedienen
  • Eenvoudige connectie met de telefoon

Minpunten

• Batterij gaat snel leeg bij gebruik van biometrie

Ano 19-01-2022

Prima smartwatch

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Had geen eerdere ervaring met smartwatches van Fossil, maar ben positief verrast. Batterij gaat minimaal een dag mee, apparaat reageer snel en de functies zijn ruim voldoende. Qua uiterlijk ziet het horloge er modern uit, dus al met al super tevreden.

Interface vond ik zelf wel wat lastig te doorgronden, dit duurde even.

baby_becca 10-01-2022

Mooie smartwatch met veel functionaliteiten

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Op dit moment heb ik mijn nieuwe smartwatch al een tijdje in gebruik. Qua design vind ik deze smartwatch wel wat groot om mijn pols, daar moet je van houden. Verder zit het materiaal wel prettig en kan je er ook prima mee slapen. De batterijduur zoals vele al hebben gezegd is kort, hij gaat 1 dag mee bij mij ongeveer. Het opladen gaat gelukkig wel snel. De smartwatch houdt mijn activiteit en hartpunten bij waardoor ik kan zien of ik wel voldoende beweeg en ik vind het ook zinvol om mijn slaap te tracken. Verder is de smartwatch uiteraard handig bij binnenkomende appjes en het is ook superhandig om ze te kunnen beantwoorden met je smartwatch. Ik was ook verbaasd dat ik foto's kan bekijken die binnenkomen via de app! Verder vind ik het handig om ook de weersvoorspellingen via de smartwatch te kunnen zien. Ik gebruik ook regelmatig de timer voor bijvoorbeeld het tandenpoetsen van de kinderen. De smartwatch kan je ook koppelen met een tablet wat ik erg fijn vind.

Pluspunten

• design
  • slaap tracken

Minpunten

• wat groot om pols
  • batterij gaat 1 dag mee

e******@h********* 09-01-2022

Fijne smartwatch

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Ik vind dit een fijne smartwatch! Hij laadt snel op en de batterij gaat ook lang mee. Het is handig dat de watch verbonden kan worden met je telefoon, WhatsApp notificaties komen dan ook binnen op het horloge. Vooral Spotify vind ik erg handig, via de smartwatch kun je je muziek op je telefoon afspelen. De enige kuren die ik heb bevonden zijn dat de watch soms niet verbonden is met de telefoon, waardoor ik het weer moet koppelen met elkaar. Verder is het een hele mooie watch met veel functies.

Pluspunten

• design
  • gemak

Minpunten

• batterij
  • reconnecten

b*******************@h********** 04-01-2022
Geschreven voor: Fossil FTW6080

Het is mooi horloge. Maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik langer met de accu kan doen. Nu vind ik dat hij erg snel leeg is.

AnnedeW 27-11-2021

Een mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Een mooi horloge, de kleur is prachtig.
Er zitten heel veel functies op, vooral erg handig tijdens het sporten.
Draag het horloge iedere dag.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel opties
  • Sporten
  • Gezondheid

Minpunten

• Zwaar

Flyingfrenk 23-11-2021

Fijne smartwatch

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Fijne smartwatch, doet goed zijn werk. Opladen gaat snel en het is een gebruiksvriendelijk horloge. Fijn om te gebruiken bij het sporten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Zit fijn

Naartjie 23-11-2021

Smartwatch met hoge vewachtingen die niet waargemaakt worden

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Het uurwerk is zwaarder dan ik verwachtte, daarom moet het bandje strak anders zakt het naar achteren. Gelukkig is het een fijn bandje dus dat ik overdag niet zo erg. Om de slaap te monitoren is echter wat oncomfortabel.
De batterij is snel leeg en daarom is ‘s nachts dragen ook moeilijker.
Het uurwerk is ook wat protseriger dan ik van de plaatjes dacht door het goud en de flonkersteentjes.
De apps en de bediening is niet intuïtief en de instructies niet duidelijk. Er zijn meerdere manieren om stappen te tellen en als ik voor het ene kies, doet de andere het niet.
Het is leuk om verschillende plaatjes als uurwerk te kiezen maar daar maak ik in de praktijk na het initiële kiezen geen gebruik van.
Al met al valt deze smartwatch me iets tegen.

Pluspunten

• Comfortabel bandje
  • Verschillende uiterlijken

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Niet intuïtief

Celle 23-11-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Mijn eerste indruk, mooi en groot, stoer horloge. Maar ook vrouwelijk en elegant. Het was een beetje puzzelen, om hem werkend te krijgen. Maar het wees zich zelf allemaal. De batterij is wel snel leeg, je moet soms een beetje plannen, wanneer je hem oplaadt. De app, is in vergelijking met andere smartwatch erg simpel en houd niet een overzicht bij van prestaties of stappen van een week. Ik draag m eerder om het mooie dan om de functies.

• Groot
  • Helder beeld

Minpunten

• App is simpel

Celle 20-11-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• App is simpel