LG G Watch wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG G Watch wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

grover 28-12-2015
Geschreven voor: LG G Watch

Heb de lg g watch al vanaf de eerste dag dat deze uitkwam al aangeschaft. Moest er wel ff aan wennen zeker in het begin toen er nog niet gek zoveel apps uit kwamen voor de l g watch. Ik zou nu niet eens meer zonder kunnen omdat alles wat kwa melding op de watch komt gelijk zichtbaar is en je niet telkens je phone uit je zak hoeft te halen. functionaliteit is nu zeker dan meer als een jaar erg voor uit gegaan hij werkt op zowel de android en de iPhone maar heeft uiteraard nog wat beperkingen met de iPhone :( met android werkt het gewoon uitstekend, je kunt er apps op instellen voor echt van alles en nog wat en zeker voor de mensen die ov gebruiken is dit echt zo reuze makkelijk met de apps die daar voor zijn waar met name moovit bij mij de voorkeur heeft. Nogmaals het betreft wel de eerste generatie smartwatch maar kan zeker met deze tijd nog geheel mee. accu duur is bij weinig tot normaal gebruik 1,5 dag te gebruiken echter zul je hem elke avond gewoon op moeten laden, dit duurt tussen 1 a 2 uur voor dat hij vol is. wil je hem met je iPhone gebruiken zoals ik nu doe zorg er wel voor dat je eerst met een android apparaat koppelt zodat je de last firmware er op hebt zitten anders gaat hij hem niet zien!!! na update werkt hij gewoon vlekken loos echter moet de androidware app op de iPhone aan blijven staan!! moet er wel bij vertellen dat met de iPhone er meer aan de batterij van de watch word verwacht dan met de android telefoon, maar is zeker nog steeds 1 dag te gebruiken. lg heeft met deze watch zeker een mooie instapmodel gemaakt waar van ik de witte wel de mooiste van vind. voor mensen die nog nooit een smartwatch hebben gehad en willen dit is zeker een zeer nette horloge met een nette prijs om te starten. en hou zeker de aanbiedingen in de gaten wat er word nogal eens gestunt met dit model!