LG G Watch R zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG G Watch R zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

F Hermsen 12-11-2015
Geschreven voor: LG G Watch R zwart

Het kleine luxe doosje was al een genot om te zien, een maal deze doos open kwam de G watch R tevoorschijn. Wat direct opviel is dat het een gewoon horloge lijkt wel mooi en strak met leren bandjes en sterke sluiting. Na het passen heeft het horloge 2 uurtjes aan de lader gelegen. Via usb met een magnetische houder waar de horloge maar op 1 manier inpast ligt hij stabielnaast de computer of stopcontact. Voor het eerst zette ik het horloge aan en in beeld stond een melding over dat er een nieuwe firmware beschikbaar was. Deze kon ik installeren nadat ik de app Adroid Wear had geinstalleerd op mijn smartphone. ( LET op het horloge werkt vanaf android 4,3 alle versies daaronder worden niet ondersteund en zal dus niet werken met je smartphone)Vervolgens moet je via deze app je horloge instellen en verbinden. Vervolgens kan je de update installeren wat flink wat tijd kost (klein uurtje). Na de update ben ik heel het horloge gaan instellen samen met mijn smartphone. Echt er is heel veel mogelijk zoals google maps, agenda,buienradar, hartslag bekijken en stappenteller. Ook krijg je meldingen van email, berichten van facebook of whatsapp in beeld te zien. Maar het leukste vind ik wel het aanpassen van de wijzerplaten met de app watchmaker. Deze app laat je zelf wijzerplaten maken of downloaden via de app store of via facerepo. Ik ben helemaal verliefd op de G watch R wat een mogelijkheden en wat een kwaliteit, de g watch is stevig kan tegen een stootje en een plasje water. Wat ik een groot voordeel vind is dat je niet constant je telefoon meer in je handen heb om de berichten te bekijken dit binnenkomen op je telefoon maar door je pols te "swipen" scrollen de berichten over je horloge. Bedankt LG!

Remy 12-06-2015
Geschreven voor: LG G Watch R zwart

Ideale smartwatch om alledaags te dragen. Zowel formeel als informeel. Door zijn klassieke look zou je bijna denken dat het een gewoon horloge is en dat heeft bij mij de doorslag gegeven. Daarbij is het 1 van de lichtste en dunste in zijn soort. Daarbij heb je wel alle functies die je nodig heb. Hartslag, eigen barometer en kompas. En erg belangrijk met de 410 mah accu kun je zelfs met redelijk gebruik 2 dagen zonder lader. Gebruik je hem met beeldscherm altijd aan en veel gebruik dan red je nog makkelijk 24 uur. Met de android wear 5.1.1 heb je nog geen wifi ondersteuning maar mijn inziens wil je dat eigenlijk ook niet. (Accuduur) Gebruik hem echt als afstandsbediening van mijn telefoon. Met name omdat mijn telefoon niet waterdicht is, en ook geen hartslagmeter, kompas, stappenteller of barometer heeft. Ook ideaal is de talk back functie voor whatsapp waarbij het gesproken in tekst word omgezet. Met navigeren verschijnt precies op tijd de aanwijzing om links of rechts te gaan. Nog wel heel belangrijk en dit geldt voor alles met een accu, met name een kleine of 1 die razendsnel oplaadt, NOOIT de hele nacht opladen. Telefoons zijn veelal in 2,5 uur vol. De S6 en Note 4 in iets meer dan een uur. En smartwatches in een uur. Langer laden schaadt de batterij. Zeker bij smartwatches. Remy Bosman MediaMarkt Adam Centrum.