De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Fit3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g*****@k********* 18-06-2024

Niet geschikt voor mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Fit3

Na 4 jaar gaf mijn xiaomi band 6 na het zwemmen de geest. Hoewel zeer tevreden met de xaomi besloot ik toch dat een groot merk als samsung misschien iets beters had. Helaas is het een grote teleurstelling.
De batterij houdt veel korter als de xiaomi, maximaal 5 dagen. Samsung health is in vergelijking met de software van xiaomi enorm traag en onoverzichtelijk. Waar ik bij xiaomi slechts mijn telefoon in de buurt van de band hoefde te houden om synchronisatie te starten is dit bij samsung steeds een raadsel of er gesynchroniseerd wordt. En geen indicatie over het verloop. Dutjes kent samsung health blijkbaar ook niet. Nee, spijt van de aankoop. Ik bezit hem nu 3 weken maar ga bekijken of ik hem nog kan retourneren.

Pluspunten

• Display

Minpunten

• Batterij
  • Health app