De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver SWC392 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lisasc98 15-08-2024

Twijfelgevalletje

Geschreven voor: Denver SWC392

In het begin was ik erg tevreden met de smartwatch. Het scherm was scherp, er waren veel apps, het geluid was helder en er waren veel extra functies. Helaas veranderde dat snel. Ik had de wijzerplaten en favoriete apps naar mijn wens ingesteld, maar elke dag waren ze weer weg. Ik moest alles steeds opnieuw instellen, wat erg vervelend was. Ook liep de smartwatch vaak vast en toonde dan alleen een zwart scherm. Verder is het een prima apparaat, maar ik heb er toch mijn twijfels over.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Pixeldichtheid is goed
  • Vele functies en mogelijkheden

Minpunten

• Favoriete wijzerplaten elke dag verdwenen
  • Favoriete apps elke dag verdwenen
  • Loopt vaak vast

erikahagedoorn 06-08-2024

Een fijne, gebruiksvriendelijke smartwatch

Geschreven voor: Denver SWC392

De smartwatch beschikt over een helder display wat makkelijk aan te passen is aan je eigen wensen. Ook de instellingen voor de multi-sportmodus en het monitoren van slaap activiteit zijn makkelijk aan te passen.
Iets minder vond ik de Bluetooth en belfunctie.

Pluspunten

• Een helder display
  • Veel verschillende functies

Minpunten

• Bluetooth functie en belfunctie

isha1 05-08-2024
Geschreven voor: Denver SWC392

Smartwatch van goede kwaliteit, veel beter dan verwacht. Stijlvolle, luxe uitstraling en veel verrassende functies. Interessant om te zien hoe mn slaappatroon is.
De kleuren spatten van het Oled scherm. Het scherm reageert snel op aanraken. De connectie via Bluetooth is goed stabiel. Horloge is in Nederlands in te stellen.

J*******@g******** 04-08-2024
Geschreven voor: Denver SWC392

Horloge werkt naar verwachting, batterij gaat met gemak een dag mee. Gebruik is niet moeilijk. Het instaleren van de app vond ik wel lastig.

j***********@g******** 03-08-2024
Geschreven voor: Denver SWC392

Ik heb deze smartwatch getest. Hij heeft een mooi design en leuke kleur. Je slaap en gezondheid worden goed monitort en bellen en Bluetooth gaat ook goed.

InsightInspector 03-08-2024

Top horloge met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Denver SWC392

Wat een top horloge. Alles wat je hoopt dat erop zit zit erop.
Scherm is duidelijk, je kunt er mee bellen, zelfs als fotoknop van je telefoon te gebruiken. Dan hoef je niet meer te rennen bij een groepsfoto.
Batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• mooi design
  • veel mogelijkheden