Panasonic SC-HTB20 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB20 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

TCDD 07-12-2012
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB20 zwart

De speakers zijn eenvouding te installeren als 1 soundbar maar ook apart aan te sluiten als stereospeakers. De subwoofer heeft 6 instellingen varierend van zwak tot vrij krachtig...de subwoofer slaat mooi aan indien nodig..niet bij spraak maar pas echt als er een dreun nodig is. Goed op elkaar afgestemd!

Rik088 31-08-2012
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB20 zwart

Je kan merken dat het geen extreem top merk is. de kwaliteit van het geluid is goed, gewoon goed! Wanneer je het geluid zacht zet blijft het helder en goed te verstaan. De bass is goed in te stellen en wanneer je een Panasonic TV hebt is het instellen een fluitje van een cent. Als ik nu mijn TV aan zet gaat het geluid gelijk mee.

Een nadeel van de set is dat er geen kabels zijn meegeleverd... toen ik hem thuis kreeg kon ik hem alleen aan de stroom krijgen (deze is wel meegeleverd) Ik moest zelf een HDMI kabel en een Optische kabel kopen... jammer want ik had gehoopt dat deze er wel bij zaten! Nu ik hem heb aangesloten is het een mooi en vol geluid!

Zeer tevreden!

TCDD 07-12-2012

Waar gebruikt u de HDMI kabel voor dan? Ik heb hem alleen via optische kabel aangesloten direct op de tv,