Pioneer BCS-SB626 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer BCS-SB626 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

jeroenx10 14-05-2013
Geschreven voor: Pioneer BCS-SB626 zwart

Ik heb specifiek voor deze soundbar gekozen vanwege de mogelijkheid om gewoon naar "FM" radio te luisteren en om een blueray te bekijken. En de ervaringen met het merk "Pioneer".

De soundbar is goed aan de wand te monteren en ziet er goed uit, tevens is de subwoofer niet te groot.

Tot zover het goede nieuws....

...De bediening van dit apparaat is zwaar onvoldoende. In het verleden zeer goede ervaringen gehad met Pioneer, maar bass of treble is niet aan te passen en de menustructuur is niet om door te komen/ te doorgronden
De afstandsbediening zeer onduidelijk en druk - Pioneer: Dit moet echt beter!

Dan het geluid, vanwege de beperkte mogelijkheden is het moeilijk om een compromis te vinden, dan is TV goed, maar gewone radio veel te veel bass. Ook hierin waren de verwachtingen hoger....

Samengevat:
Maakt verwachting niet waar; geluid en bediening komt overeen met willekeurig goedkoop onbekend merk en is Pioneer onwaardig.
Ik heb spijt van de aankoop....